فروش ماشین سنگزنی شیر اگزوز

در بعضی موارد این بو مربوط به صفحه کلاچ است که نشان دهنده درگیری بیش از حد صفحه کلاچ و داغ شدن آن است که در ا

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

در بعضی موارد این بو مربوط به صفحه کلاچ است که نشان دهنده درگیری بیش از حد صفحه کلاچ و داغ شدن آن است که در این باید نحوه رانندگی و عادت به نیم کلاچ بودن را تغییر دهید.

از علائمی که نشان دهنده ی خام سوزی ماشین هستند می توانیم به دوده ی سفید، بوی بنزین اطراف اگزوز، کارکرد نامنظم موتور هنگام درجا کارکردن، روشن شدن چراغ چک و مشاهده ی دوده روی شمع ها اشاره کرد. از مزایای استفاده از سیستم مولتی پلکس می توان به افزایش بیش از حد استفاده از قطعات الکترونیکی در خودرو - ساده سازی استفاده از سیم کشی و ساده سازی دسته سیم ها - بالا رفتن تعداد ارتباط میان ECU با سایر اجزا اتومبیل- بالا بردن کیفیت ایمنی و آسایش در خودروها- تغییر روش های عیب یابی خودرو و ساده سازی کار با دستگاههای عیب یابی اشاره کرد.

اين آلودگي با اتخاذ روش هاي برنامه ريزي كشوري، منطقه اي، شهري و استفاده از اتومبيل ها و سوخت هاي مناسب همراه با اعمال تكنولوژي كنترل آلودگي به حداقل مي رسد.

وقتی قرار است برای مدت طولانی از موتورسیکلت استفاده نکنید، باتری را خارج نمائید و آن را در مکانی سرد و خشک نگه دارید. اما بوی بنزین دائمی است ممکن است شلنگهای ورودی یا خروجی بنزین به باک سوراخ شده باشند یا پمپ بنزین شکسته باشد یا حبابگیر و کنیستر خراب شده باشد که باید همه موارد را به دقت بررسی کرد چون نشت بنزین بسیار خطرناک بوده و احتمال انفجار یا آتش سوزی نیز وجود دارد.

اگر خودروی شما دارای یک موتور بنزینی، دیزل، LPG یا CNG باشد، باید برای علمکرد صحیح و جلوگیری از ورود صدا به کابین، در دور پایین و بالا، صدای موتور به صورت نرمال به گوشتان برسد.

سامانه جرقهزنی پیشرانههای بنزینی، از بخشهایی همچون کویل، شمعها، وایر و… درواقع، زمانی که بنزین بهطور کامل درون محفظه احتراق با اکسیژن ترکیب نشده است و از منیفولد و مجاری اگزوز بدون تغییر خاصی خارج میشود، خامسوزی خودرو رخ داده است.

چراکه اگر جرقه سر شمعها از کیفیت لازم برخوردار نباشد، مرحله انفجار سوخت درون محفظه احتراق نیز به نحو مطلوب صورت نخواهد گرفت و بنزین فرصت سوختن کامل را به دست نخواهد آورد. رایج ترین نوع خرابی کاتالیزور در خودروهای قدیمی تر گرفتگی بیش از حد شبکه های آن است که باعث می شود دود حاصل از احتراق موتور نتواند از کاتالیزور عبور کند و از اگزوز خارج شود.

اگر خودرو در زمان روشن شدن بیشتر از حد استارت خورده است احتمالا بنزین زیادی به موتور وارد شده است و بعد از چند لحظه رفع میشود که مشکل خاصی ندارد.

همچنین در کنار این مورد، بهراحتی میتوان بوی بنزینی را که از اگزوز خارج میشود، استشمام کرد؛ در این حالت، گفته میشود که خودرو دچار خامسوزی شده است. در مورد اکثر خودروها مخصوصا خودروهای ساخت و مونتاژ داخل تعویض کامل رادیاتور بهترین و اقتصادی ترین گزینه است زیرا تعمیر رادیاتور هزینه ای تقریبا برابر با نصف یا حداقل یک سوم قیمت رادیاتور را دارد که با توجه به امکان نشتی بعد از تعمیر و مشکلات متعدد بعدی تعویض رادیاتور کامل توصیه میشود .

این بو میتواند هشداری در مورد ایراد در سیستم ترمز باشد یا احتمال این که ترمز دستی هنوز کشیده شده و یادتان رفته که آن را غیرفعال کند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن