عیب یابی مشکل ماشین / تشخیص ایراد خودرو از طریق رنگ دود اگزوز

اگر بخواهیم صدای اگزوز ماشین را تغییر دهیم، چند راه وجود دارد: در سیستم اگزوز خودرو چند منبع یا انبار اگزوز ق

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

اگر بخواهیم صدای اگزوز ماشین را تغییر دهیم، چند راه وجود دارد: در سیستم اگزوز خودرو چند منبع یا انبار اگزوز قرار دارد که مهمترین وظیفه این انبارها کم کردن صدای خودرو است.

سر اگزوز ها یکی از بهترین قطعات اسپرت کننده خودرو است که به عنوان یک گزینه اصلی در اسپرت کردن ماشین مدنظر است.

به طور کلی دود خروجی از اگزوز باید بی رنگ باشد که نتیجه صحیح کار کردن موتور خودرو است، اما در صورت به وجود آمدن مشکل و ایجاد خللی در عمل احتراق، دود اگزوز به سه رنگ تغییر می کند که عبارتند از آبی، سفید و سیاه.

سر اگزوز دولول ۷ رنگ ظاهر بسیار خاص و زیبایی دارد و از جنس استیل خالص کاملا ضد زنگ می باشد.

این محصول از استیل اصل ضد زنگ ساخته شده و در برابر حرارت مقاوم می باشد. این سر اگزوز را می توان برای تمام خودروها نصب کرد. علارغم اینکه می توان استارتر را قبل از خراب شدن تعویض کرد ، پیش بینی اینکه چه زمانی این اتفاق می افتد دشوار است.

شرکت یزدی از برترین شرکتهای تولید لوازم لوکس و اسپرت خودرو است که در این زمینه توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند. قابل توجه است که این سراگزوز تنها جنبه زیبایی دارد و هیچ تولید صدایی ندارد. این منبع تاحدودی صدای کوبش را از خروجی اگزوز حذف خواهد کرد.

مصرف سوخت موتور را در وضعیت عادی کاهش دهد. وظیفهی ترموستات جلوگیری از جریان مایع خنککننده برای رسیدن دمای موتور به دمای عادی (خصوصاً در سرما) است. بعد از گلویه ی اگزوز بدنه یا لوله ای را می بینیم که تا رسیدن به منبع اگزوز ادامه دارد.

اگر متوجه شدید که مایعی در حال خروج از لوله اگزوز است در ابتدا باید قبل از ترسیدن نوع آن مایع را تشخیص دهید و متوجه شوید که آیا خطرناک است یا نه!

اگر خانواده کم جمعیت دو یا سه نفره دارید، یک موتور سیکلت میتواند، نیاز به جابهجایی روزانه شما را برطرف کند. و همچنین در درون خود کاتالیزور، سنسور و توری های جذب آلاینده را جای می دهد.

گازهای تولیدی موتور از سمت چپ (1) وارد می شوند، توسط واحد توزیع کننده (آبی 2) به جریان های مساوی تقسیم می شوند، از یکی از هفت مبدل کاتالیزوری مجزا (قرمز 3) عبور می کنند و تصفیه می شوند، برای کاهش نویز از یک صدا خفه کم یا مافلر عبور می کنند و در نهایت هوای نسبتًا تمیز از لوله اگزوز (5) خارج می شود.

آخرین مطالب