علت صدای بلند اگزوز ماشین های رالی چیه؟

هر چند که حرکت پیستون به شکل رفت و برگشتی است، لیکن به علت چرخش قسمت لنگ در میان سر بزرگ شاتون این حرکت به شک

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

هر چند که حرکت پیستون به شکل رفت و برگشتی است، لیکن به علت چرخش قسمت لنگ در میان سر بزرگ شاتون این حرکت به شکل چرخشی در میآید و در نهایت ما چرخش مطلوب خوبی را از سر میل لنگ میگیریم که میتوان آنرا به نوک فیلتر تشبیه کرد.

مراحل ساخت اسپیکر در کارخانه از کانال digikot. مبدل کاتالیستی در خودروها یا به عبارت دیگر کاتالیزور خودرو به منظور کاهش انتشار گازهای سمی موتورهای درونسوز استفاده میشود.

بار دیگر چراغ قرمز می شود اما درگیری همچنان ادامه دارد، چراغ سبز شده و تنها چیزی که به گوش می رسد، باز هم صدای بوق است و بوق. هنگامی اتفاق می افتد که گازوییل قبل از موعد مقرر در اتاقک احتراق سیلندرها مشتعل می شود و می تواند به طور بالقوه منتج به آسیب شدید پیستون شود.اگر صدای تیزی را هنگامی که تلاش می کنید تا خودروی خود را روشن کنید می آید موتور استارتر ممکن است نیاز داشته باشد تا تنظیم یا تعویض شود.

با توجه به رنگ دود خروجی از اگزوز خودرو می توان به مشکلات احتمالی موتور پی برد که گاه می تواند حاد هم باشد. اگر سیستم صوتی آن را هم به یک مولتی مدیای پیشرفتهتر ارتقا دهیم شاید بتوان گفت آن را بیشتر به یک لندکروز نسل جدیدتر ارتقا دادهایم.

شاید بتوان با تمام چرم کردن روکش احساس لوکس بودن در آن ایجاد کرد اما دست آخر اتاق لندکروز تفاوت زیادی با این خودروی لوکس دارد. تنظیمکننده گودی کمر، زیرزانویی، سقفهای کهکشانی و ماساژور صندلی عقب محدود امکاناتی هستند که با اضافه کردن آن به کابین میتوان نمای آن را تا حدی تغییر داد.

هرچند با یک خودروی فیسلیفت شده دیگر کمتر میتوان آفرودسواری و قدتنمایی کرد. مهندسان مکانیک میتوانند از یک تویوتا لندکروز قدیمی، نیسان بسازند، آن را به پرادو جدیدتر یا لکسوس ارتقا دهند.

عیب یابی اشکال از روی صدا را جدی بگیرید چرا که به توجهی سبب رفع آن نمیشود و میتواند مشکلات جدی تری را ایجاد کند. با وجود همه این تغییرات راهی نیست که بتواند کابین این تویوتا لندکروز قدیمی را به یک لکسوس تبدیل کند.

همان طور که میدانید و در بالا نیز به طور کامل عنوان شد انواع مختلفی از فن ها در صنایع مختلف وجود دارد و مورد استفاده قرار میگیرد که بطور کلی در دو دسته تقسیم می شوند فن آکسیال یا محوری و فن سانتریفیوژ یا گریز از مرکز ، فن سانتریفیوژ یک دستگاه مکانیکی برای حرکت هوا یا سایر گازها در جهت و زاویه 90 درجه برای تهویه است.

76 ـ كلاه ايمني: كلاهي است كه راننده و سرنشين موتورسيكلتها آن را براي محافظت سر خود در برابر ضربات احتمالي ناشي از بروز سوانح به كار ميبرند. در حالی که بیشتر تیونینگها تمرکز خود را بر ارتقا تواناییهای فنی خودرو میگذارند والد تلاشی برای این موضوع نکردهاست.

این شرکت در راستای سیاست های مشتری مداری خود آماده ارائه خدمات مشاوره و طراحی بصورت کاملاً رایگان برای مشتریان عزیز است (این یک شعار نیست).

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن