علت بوی بد اگزوز ماشین و بررسی دلایل ایجاد بو در اگزوز خودرو

ضمنا فشار داخل باک در هنگام پر کردن به مقدار ۴۰ میلی بار می باشد. رنگ این محصول مشکی و به صورت آستر رنگ پذیر

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

ضمنا فشار داخل باک در هنگام پر کردن به مقدار ۴۰ میلی بار می باشد. رنگ این محصول مشکی و به صورت آستر رنگ پذیر است که در صورت تمایل می توانید آن را با رنگ خودرو خود تطبیق دهید و سپس نصب نمایید.

به این صورت که استیل را روی محل سوراخ ها قرار داده و پیچ ها را داخل سوراخ قرار میدهیم. شما حتی می توانید این ایده های مفید را با دوستان خود به اشتراک بگذارید! خودتان ببنید که چگونه می توانید تا به روشی ساده یک چراغ قوه را به فرمون جلو دوچرخه خود اضافه کنید و چندین ترفند و روش جالب دیگر برای استفاده در دوچرخه شما…

به طور کلی این ابزارهارو که داشته باشین میتونین راحت و بی دردسر صفحه کلاچ موتورتو خودتون رو عوض کنین. لیپ اگزوز 5 پیچ دولول مناسب برای سپر عقب خودرو پژو 206 و پژو 207 این قطعه از جنس فایبر گلاس ساخته شده و برای زیبایی و محافظت از سوختگی سپر عقب هنگام تعویض سراگزوز خودرو به کار برده می شود، در کنار این مزیت از لحاظ زیبایی جلوه بهتری به دور سراگزوز دولول خواهد داد.

در مدل فوق عملکرد ورزشي اتومبيل تا حد زيادي افزايش يافته است.بهينه سازي آيروديناميکي و ثبات در رانندگي در سرعت هاي بالا در جاده ها و اتوبان ها و وجود پيش بند جلويي و بال و دريچه هاي عقب به افزايش ايمني مدل مذکور کمک کرده اند.وجود تعليق ورزشي ضد رول، ترمزهاي ورزشي، نوار ايمني ساخته شده از آلومينيوم براق ، برف پاکن شيشه جلو ، سيتم اگزوز با 4 لوله ساخته شده از فولاد ضد زنگ، صندلي هاي ورزشي،به کار گيري چرم Alcatra در فضاي داخلي وحکاکي آرم ABT برروي( درپوش مخزن سوخت، دستگيره اهرم دنده) از ديگر تجهيزات به کاررفته در مد فوق هستند.

تیپ 5 از نظر امکانات رفاهی مشابه تیپ 3 است؛ با این تفاوت که ترمز چرخ های عقب آن دیسکی می باشد و از سیستم ترمز ضدقفل ABS چهار کاناله در کنار سیستم توزیع نیروی ترمز EBD در آن استفاده شده است.

9-با انبر پیم کش یا پیچ گوشتی خاری که دیسک کلاچ بشه گیره رو در بیارین، بعد یه واشر هست درش بیارین بعد دیسک و صفحه ها کامل میان بیرون.

نیازی نیست پیچاشو جدا جدا بذارین چون همشون به غیر از اونی که بغل دنده دور موتور میفته یه اندازه هستن، اون پیچ یکمی بلند تر از بقیه پیچا هست.

6-درب قیفی روغن 3 تا پیچ میخوره که باید با پیچگوشتی 4 سو بازشون کنین، فقط تعجب نکنین چون وقتی بازش میکنین یکمی روغن توشه که میریزه.

7-با آچار 4 شاخ پیچ داخل قیفی روغنو باز کنین اگه دیدین چرخ دنده ها میتتابن و نمیذارن بازش کنین یه چیز محکم مثل پیچ گوشتی گیر بدین بین چرخ دنده های قیفی روغن و دیسک کلاچ.

سائیدگی دندههای اویل پمپ، ضعیفی فنر اویل پمپ شل بستن یاطاقانها، ترک میللنگ تا انتهای کانال روغن، سائیدگی بوش میل سوپاپ، کمی غلظت روغن، حرارت بیش از حد موتور وجود ترک در کانالهای داخلی و سائیدگی بوش گژن بین اگر چنانچه از سوراخ وسط شاتون روغنکاری شود.

آخرین مطالب