عرضه قطعات ماشین آلات راهسازی و معدنی و اگزوز-مرکز ماشین آلات سنگین ایران

گاهی اوقات از هیدروژن به عنوان خنک کننده سیم پیچ های استاتور برای سایزهای بزرگتر استفاده می شود. روتور یک مید

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

گاهی اوقات از هیدروژن به عنوان خنک کننده سیم پیچ های استاتور برای سایزهای بزرگتر استفاده می شود. روتور یک میدان مغناطیسی در حال حرکت بر روی استاتور تولید می کند، که موجب اختلاف ولتاژ بین سیم پیچ های استاتور می شود.

مکانیسم زیر برای هر یک از مولفه ها نقش موثری در روند تنظیم ولتاژ دارد. 1. رگولاتور ولتاژ: تنظیم کننده ولتاژ جهت بخش کوچکی از خروجی ژنراتور است که ولتاژ AC را دریافت کرده و آن را به جریان DC تبدیل می نماید.

اما من فکر میکنم که بازار بالقوهای برای برق وجود دارد و ما میخواهیم در این بازار حضور داشته باشیم؛ به همین دلیل است که ما در آن سرمایهگذاری میکنیم. اما این عمدتا محدود به شرایط خاص است؛ مثلا در دیزل ژنراتور های کوچک در کاربرد های کم ظرفیت و یا واحد بسیار بزرگ بیش از 2250 کیلو وات و بالاتر.

دود اگزوز ساطع شده از یک دیزل ژنراتور حاوی مواد بسیار سمی است و باید به درستی مدیریت شود. در این روش به جای صدای طبیعی موتور یا اگزوز، صدایی شبیه سازی شده از اسپیکرهای داخل کابین پخش می شود تا هیجان بیشتری به راننده و سرنشینان تزریق گردد.

در مورد دیزل ژنراتور کوچک، مخزن سوخت، بخشی از پایه شاسی است یا در بالای قاب نصب شده است. در حقیقت محل برخورد دو بازوی پلاتین همین کنتاکتهاست که با برخورد به یکدیگر، جریان برق برقرار یا قطع میشود. این قطعات با یکدیگر به صورت اتوماتیک در ارتباط می باشند که منجر به حرکت نسبی بین میدان های مغناطیسی و الکتریکی و در نتیجه تولید برق می گردد.

این عمل منجر به تولید جریان متناوب (AC) در خروجی دیزل ژنراتور می گردد. هیدروژن در جذب گرما بهتر از سایر ماده های سرد کننده عمل می نماید. اتصال به لوله از مخزن سوخت به موتور دیزل ژنراتور: خط عرضه هدایت سوخت از مخزن به موتور و خط بازگشت هدایت سوخت از موتور به مخزن.

استاتور: این جزء ثابت ژنراتور در دیزل ژنراتور است. سیستم خنک کننده و پمپ آب باید بعد از هر 600 ساعت و فیلتر هوایی پس از هر 2400 ساعت کارِ دیزل ژنراتور تمیز گردد.

در سال 1975 قوانینی مصوب گردید که اکثریت کمپانی های خودرو سازی ، مجبور به استفاده از سیستم مبدل کاتالیتیکی در خودروها شدند .نصب مبدل کاتالیتیکی از همین سال در سراسر آمریکا اجباری گردید و در اروپا نیز از سال1993 مورد بهره برداری قرار گرفت .

همچنین به موجب طرح کاهش آلایندگی هوا تست صحت عملکرد مبدل کاتالیست از سال ۷۳ در آمریکا ،از سال ۷۷ در اروپا و از سال ۹۱ در ایران در معاینه فنی خودرو اجباری شده است. در این حالت نسبت بنزین به هوا زیادتر شده (حالت Rich) و دود سیاه از اگزوز خارج می شود.

پمپ سوخت: جهت نقل و انتقال سوخت از مخزن اصلی به مخزن فعلی به کار برده می شود .پمپ سوخت به طور معمول الکتریکی اداره می شود. مخزن سوخت معمولا دارای ظرفیت کافی برای روشن نگه داشتن این محصول به مدت میانگین 6 تا 8 است.

آخرین مطالب