عرضه اگزوز و لوازم یدکی ماشینهای راهسازی و معدنی - لوازم یدکی ماشین سنگین

روند کاری هر دو بخش در صفحات بعدی به طور کامل ذکر گردیده است. 7- نيروي انساني بخش كيفيت بايد به تعداد كافي، آ

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

روند کاری هر دو بخش در صفحات بعدی به طور کامل ذکر گردیده است. 7- نيروي انساني بخش كيفيت بايد به تعداد كافي، آموزش ديده و داراي تجربه و تحصيل و صلاحيت مناسب باشند تا بتواند اجراي سياست هاي كيفي سازمان را در جهت نيل به اهداف مورد نظر به عهده بگيرد.

اگر شما نمی دانید که اگزوز در موتور سیکلت چه می کند بهتر است اصلا به خرید موتورسیکلت دست نزنید، گزینه مناسب برای شما باید دوچرخه می باشد.

هنگام خرید اگزوز خودرو به چه نکاتی توجه کنیم؟ موتور در هنگام کار ضربه میزند (موارد مرتبط با سیستم سوخترسانی) دلایل متعددی وجود دارند که موتورهای دیزل در زمان فعالیت با ضربه و کوبش به کار خود ادامه میدهند. انژکتورها دهانه کوچکی دارند که بنزین از آن نقطه درون محفظه انفجار پاشیده میشود.

ماده 105 ـ در خيابانها و يا تقاطعهايي كه سطح آنها به شكل شطرنجي و به رنگ زرد و سياه نقاشي شده، هنگامي كه تراكم خودروها زياد است و امكان تخليه به هنگام تقاطع وجود ندارد، رانندگان موظفند پيش از محل نقاشي شده متوقف شوند و مسير حركت ديگر خودروها را باز نگه دارند.

ماده 128 ـ رانندگان حق ندارند در راهها آنقدر با سرعت كم حركت نمايند كه باعث كندي عبور و مرور يا نابساماني آن بشوند، مگر آنكه براي پرهيز از خطر و تصادف ضروري باشد.

فصل دهم ـ مقررات مختلف ماده 173 ـ رانندگان وسايل نقليهاي كه در پشت سر وسيله نقليه ديگر حركت ميكنند، موظفند فاصله مناسبي را براي جلوگيري از تصادف حفظ كنند.

اگر سیستم خنک کننده خودرو خود را زمان زیادی می باشد که تعویض نکرده اید و یا در رادیاتور به جای ترکیب آب مقطر و ضد یخ،آب معمولی و یا ضد یخ خالی می ریزید واشر سرسیلندر و یا خود سر سیلندر آسیب می بیند و دی اکسید کربن یا روغن وارد رادیاتور می شود دما بالا می رود و در برخی مواقع شیلنگهای رادیاتور می ترکند.

سفت شدن بیش از حد شیلنگهای رادیاتور هنگام گرم بودن موتور، کم کردن مداوم آب رادیاتور، بد کار کردن موتور هنگام استارت اول صبح و شنیدن صدایی مانند باز کردن در نوشابه هنگام باز کردن در رادیاتورعلائم مشکل سر سیلندر و نشان از وجود کمپرس موتور در داخل سیستم خنک کننده دارد.

اگر عملکرد فن ها درست بود ولی همچنان دمای موتور بالا بود احتمال کم بودن آب در سیستم وجود دارد. روغن موجود در موتور ویسکوزیته کمی دارد.

دلایل ضربه زدن موتور به شرح زیر است: موتور روغنسوزی دارد: روغن موجود در محفظه روغن زیاد است. بعد از اینکه دمای موتور کاهش یافت در رادیاتور را باز کنید و در آن آب بریزید . ابتدا ماشین را متوقف کنید و کاپوت را بالا دهید تا گرمای آن خارج گردد .

آخرین مطالب