عرضه اگزوز و لوازم یدکی ماشینهای راهسازی و معدنی - لوازم یدکی ماشین سنگین

به عبارت دیگر، من تولید یک خاموش کننده معمولی را با پارتیشن بندی می کنم، با توجه به نوع کارخانه. به عبارت دی

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

به عبارت دیگر، من تولید یک خاموش کننده معمولی را با پارتیشن بندی می کنم، با توجه به نوع کارخانه.

به عبارت دیگر پروانه رادیاتور موتورهای خودرو مکنده است در حالی که پروانه موتورهای ژنراتور دمنده است. درمجموع آنچه گفته شد، تیونینگ خودرو بیش از هر چیز دیگری علم افزایش توان و قدرت مجموعهی پیشرانه است که اگر به روش صحیح صورت نگیرد منجر به کاهش عمر موتور میشود.

اما اگر خواهان قدرت بیشتر باشید، تعویض اجزای فنی گران قیمت نیز به لیست فوق افزوده میشود. با وجود اين اگر جريان ترافيك در جهتي كه آنها در حال پيش رفتن هستند آنچنان متراكم باشد كه چنانچه وارد تقاطع گردند با تغيير و تبديل بعدي رنگ چراغ نتوانند از آن خارج شوند، چراغ سبز در تقاطع، رانندگان را براي ادامه حركت مجاز نخواهد ساخت.

در ادامه مطلب، به تفسیر رنگ دود خروجی از اگزوز خودرو خواهیم پرداخت؛ لطفا با ما همراه باشید. جنس کامل فن به همراه متعلقات از ورق فولادی (ST-37) با پوشش رنگ محافظ، ورق گالوانیزه، ورق PVC و ورق استنلس استیل.

فراموش نکنید که تزریق اسبهای بخار دوستداشتنی به زیر کاپوت، هزینه زیادی در پی دارد که تأمین و حفظ آنها، تنها از پس یک عشق ماشین واقعی برمیآید! صندلی های گود و اسپرت و طراحی عضلانی باعث شده است تا از نظر افقی درپوش موتور همانند 40سال پیش در مقابل چشمان شما قرار گیرد.شاید گمان کنیدرفت و آمد با چنین عرض و طول مستطیل شکل در خیبان ها و کوچه های کم عرض کمی مشکل ساز باشد.این موضوع تا حدودی درست است اما حداقل لبه دار بودن گوشه های خودرو ابعاد واضحی به شما می دهد که مجبور نباشید در هنگام رانندگی در این معابر یا حرکت سپر به سپر در هنگام مسابقه.همانند دیگر خودرو ها فاصله را با جلو حدس بزنید.عقربه های سرعت سنج و دور موتور کمی کوچک بودند اما با هدآپ دیزپلی(نمایش در شیشه ی جلو)مشکل برطرف شده بود.

مرسدس استاندارد طی ۳.۷ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت میرسد. خودرو و هیجان خود دست به کار شوند تا با استفاده از روشهای تیونینگ، خودروهای مورد علاقه خود را خلق کنند و البته که چنین کاری در شرایط اقتصادی کشور به هیچ عنوان ساده نیست، اما در این مقاله از خودروبانک قصد داریم تا یکی از معدود انتخابهای موجود برای تیونینگ اصولی و فنی در ایران را مورد بررسی قرار دهیم.

هزینه تیونینگ خودرو چقدر است؟ از میان تمامی مدلهای خانواده پژو 206 نیز، مدلهای تیپ پنج و صندوقدار V8 به سبب برخورداری از ترمزهای چهارچرخ دیسک و فنربندی بهبود یافته (مشترک با مدلهای RC) از عملکردی بهتر نسبت به سایرین برخوردارند و بنابراین انتخاب صحیحتری برای ارتقاء و تیونینگ محسوب میشوند.

در صورت درخواست مشتری و بسته به شرایط هوایی و محیطی محفظه ای برای آن تعبیه گردد. این کار میتواند باعث افزایش حدود 10 الی 15 اسب بخار قدرت موتور شود اما قابل ذکر است که تعویض مسیر اگزوز معمولاً با حذف شدن کاتالیزورها همراه است که ممکن است برای اخذ معاینه فنی دردسرساز شود.

شاید برایتان این سوال مطرح شود که تغییر برنامه ECU از چه طریقی میتواند باعث افزایش قدرت پیشرانه شود؟ پاسخ را باید در میزان پاشش بنزین و زمان جرقهزنی جستجو کرد؛ در واقع برنامههای فابریک کارخانهای به شکلی نوشته میشوند که خودرو حداقل مصرف سوخت و آلایندگی با بیشترین دوام را داشته باشد، اما در صورت پاشش سوخت بیشتر و جرقهزنی در بازه زمانی سریعتر، میتوان شدت انفجار را افزایش داد که باعث افزایش قدرت موتور میشود، اما اینکار در مقابل میتواند به کاهش دوام پیشرانه، افزایش دمای کارکرد موتور و مسائلی از این دست منجر شود.

تیونینگ خودرو حد و مرز نمیشناسد و در بسیاری موارد میتوان به لطف توربوشارژر، قدرتهای عجیب و غریب را از یک پیشرانه کمحجم استخراج کرد، اما با توجه به شرایط کشورمان و شرایط اقتصادی، ایجاد فشار زیاد بر روی موتور منطقی به نظر نمیرسد و از این رو توصیه میکنیم که دور توربو کردن پیشرانه خودروهای داخلی را خط بکشید و به فکر روشهای کم دردسرتری باشید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن