عرضه اگزوز و لوازم یدکی ماشینهای راهسازی و معدنی - لوازم یدکی ماشین سنگین

نکته بسیار مهم در رابطه با این نوع از کاتالیست ها این است که زمانی این کاتالیست ها بالاترین راندمان را دارند

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

نکته بسیار مهم در رابطه با این نوع از کاتالیست ها این است که زمانی این کاتالیست ها بالاترین راندمان را دارند که گازهای خروجی از موتور و ورودی به کاتالیست به مقدار کمی بالاتر از نقطه استوکیومتری باشند. ضمن اینکه بوی دود خروجی از موتور نیز کاملا محسوس می باشد.

ح ـ در بزرگراهها و خيابانهاي اصلي، از خارج از گذرگاههاي تعيين شده عبور نكنند. شاید نتوان عدد دقیقی برای جریمه تردد بین شهری بیان کرد اما به طور معمول و در محدودیتهایی که برای شهرهای قرمز اعلام میشد، این رقم جریمه چیزی در حدود ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان بود.

نوک میله یا گوشی مخصوص ( استاسکوپ ) را روی قطعات مختلف بگذارید ، به این ترتیب صداهای غیر عادی را آسان تر می توان آشکارسازی کرد . 02 ابزارهایی که در شرکت نمی توان آن ها را کالیبره نمود و همچنین نمی توان آن ها را جابه جا کرد مانند باسکول ماشین و CMM این دستگاه ها معمولا یکساله کالیبره می شوند.

مکانیسم زیر برای هر یک از مولفه ها نقش موثری در روند تنظیم ولتاژ دارد. پس از این که کاتالیست ها به یک پودر یک دست تبدیل شدند، پودر حاصل را در اسید نیتریک حل کنید تا برخی از فلزات پایه - در صورت وجود - و همچنین مقداری از پالادیوم در اسید نیتریک حل شود.

2. سقف. پروانه بر محور طولی نصب شده و تولید و گردش هوا در اتاق. فضای استاندارد حداقل 3 فوت از هر سمت ژنراتور گازوئیلی است، با در نظر گرفتن جریان آزاد هوا. همانطور که از نام این قسمت مشخص است، وظیفه آن تنظیم ولتاژ خروجی دیزل ژنراتور است.

تزریق کننده سوخت: این بخش تنظیم کننده سوخت مایع و مقدار اسپری مورد نیاز به محفظه احتراق موتور می باشد. 275000. 2. تعویض رینگ موتور. خرد می شود. همچنین بالا رفتن دمای موتور به دلایل مختلف مانند خراب شدن سنسور اکسیژن باعث بیش از حد گرم شدن کاتالیست و خرابی آن می گردد.

اما این عمدتا محدود به شرایط خاص است؛ مثلا در دیزل ژنراتور های کوچک در کاربرد های کم ظرفیت و یا واحد بسیار بزرگ بیش از 2250 کیلو وات و بالاتر.

چنین اتفاقی صرف نظر از تحمیل هزینه های بسیار سنگین، از لحاظ روحی نیز برای راننده سخت خواهد بود. به هیچ عنوان برای روی زخم از موادی مانند تخم مرغ یا سیب زمینی، ارد، خمیر دندان و غیره… لوله های اگزوز معمولا از چدن، آهن نرم یا فولاد ساخته شده است.

از آنجایی که عمده ترین چالش حال حاضر در زمینه کاتالیست های اگزوز اتومبیل افزایش راندمان، طول عمر و کاهش قیمت آنها است اخیرا بجای یک کاتالیست از دو کاتالیست در یک محفظه استفاده می شود به طوری که کاتالیست اول واکنشهای اکسیدی و دیگری واکنشهای احیا را انجام می دهد.

از این رو، نصب یک سیستم اگزوز کافی برای گازهای خروجی از اگزوز ضروری است. ضروری است که خنک کننده و سیستم تهویه، گرمای حاصل دیزل ژنراتور را به خارج هدایت نماید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن