در این مقاله قصد داریم تاثیر اگزوز های اسپرت در مصرف سوخت و شتاب خودرو و همچنین مزایا و معایب منبع اگزوز اسپرت را بررسی کنیم. کارخانه سازنده بهمنظور تولید بیشترین راندمان در عین مصرف بهینه سوخت کدها را بازنویسی میکند.
با این حال ، مبدل های دو راهه هنوز هم برای موتورهای کم سوخت استفاده می شوند زیرا مبدل های سه راهه برای کاهش موفقیت آمیز NO به احتراق قوی یا استوکیومتری نیاز دارند.
به هر حال اگزوز و ساختار آن از جمله بخشهای موتورسیلکت است که از نقطه نظر بصری و کارایی برای تولیدکنندگان اهمیت زیادی دارد. بنابراین آینده بازیافت پلاتین، پالادیوم و رودیوم به میزان زیادی تابع تغییرات صورت گرفته در بخش کاتالیست های اگزوز خودرو است .
این روش تنظیمی که در بالا برای شما گفته شد در صورتی اثر بخش است که موتور شما هیچ عیب دیگری نداشته باشد به عبارتی موتور باید با تک استارت و بدون گاز دادن روشن بشه ، دست گرفتن ممتد روی استارت هم دلیلی بر تنظیم نبودن کاربراتور هست (هوای سرد هم این مسله رو بوجود میاره و چون سنسوری نیست که کاربراتور رو حالی کنه نسبت هوا و بنزین رو رعایت کنه، باز تنظیم میخواد که شما میتونید یکم پیچ بنزین رو متمایل به دورهای بالاتر کنید ، تقریبا کار ساسات رو میکنیم) و اگر هم روشن نمیشه نحوه صحیح باز همون تک استارت زدن هست و در استارت سوم به بعد شما میتونید ساسات بگیرید.
ننظیم نبودن پیچ هوا ، گردش بسیار بسیار کم به سمت راست. اتلاف انرژی خود را به صورت جوش آوردن موتور نشان می دهد.
نکته دوم : کم کردن مصرفی موتور بیش از چیزی که سیلندر به اون احتیاج داره به موتور آسیب میرسونه و همینطور بالا بردن مصرفی بنزین برای شتاب بدست آوردن به اصطلاح میگن کاربراتور رو تقویت کردن نیز برای رینگ پیستون و بخصوص خود پیستون مضر هست.
ترمز نیز خیلی ضعیف عمل می کند در این حالت. در این نمایشگاه، شرکتهای دیگری نیز از این ماده برای ساخت ادوات مختلف استفاده کردهاند.
این نمایشگاه نشان داد که پتانسیلهای زیادی برای استفاده از این ماده در حوزههای مختلف وجود دارد. در نمایشگاه O&S، شرکت یاماها نشان داد که به طیف استفاده کنندگان از فناوری نانو در ساخت موتورسیکلت پیوسته است.
در نمایشگاهی که در آلمان برگزار شده، یاماها این موتورسیکلت را برای نمایش عموم عرضه کرده است. دلیل آن هم حساسیت این فلزات نسبت به جذب گوگرد مي باشد و مانع از جذب نمودن آب توسط لایه اکسیدی مي شوند.
بعد از باز کردن کاربراتور مطمئنا ته کاربرات باید زنگ آهن خاک یا حتی آب دیده شه، با استفاده از یه برس کوچیک و بنزین می تونید خیلی ظریف و با حوصله تمیزش کنید، دقت کنید که تمام سوراخ ها و تنظیمات تمیز و دقیق باشه.
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- عیب یابی مشکل ماشین / تشخیص ایراد خودرو از طریق رنگ دود اگزوز
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- مرگ خاموش جوان بوکانی با دود اگزوز ماشین خود
- قیمت و خرید ضبط ماشین و دستگاه پخش خودرو
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- علت بوی بد اگزوز ماشین و بررسی دلایل ایجاد بو در اگزوز خودرو
- قیمت هدرز پژو 405
- عیب یابی مشکل ماشین / تشخیص ایراد خودرو از طریق رنگ دود اگزوز
- علت صدای بلند اگزوز ماشین های رالی چیه؟