دلیل اصلی خروج دود آبی و سفید از اگزوز ماشین

نرخ جریمهها پارکینگ ایستگاه ۴۹ موتورسیکلت متخلف پایتخت به پارکینگ بزرگ خودرو تبدیل شد محدودیت ترافیکی در جاده

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

نرخ جریمهها پارکینگ ایستگاه ۴۹ موتورسیکلت متخلف پایتخت به پارکینگ بزرگ خودرو تبدیل شد محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس اعمال می شود محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد هزینه «معاینه فنی» خودروهای سبک و موتورسیکلت ۲ برابر شد نمایشگاه موتورسیکلتهای دستساز در آمریکا به روایت تصویری بلومبرگ موتورسیکلت های خاص در تورنتو کانادا کلاه ایمنی پیشرفته بر سر موتورسیکلت سواران اروپایی لایههای پنهان تخلفات موتورسیکلتسواران در زنجان پیشتازی پاکستان در صنعت موتورسیکلت افزایش تعرفه واردات قطعات موتورسیکلت و تعدادی از خودروها معرفی یاماها YXZ ؛ اولین باگی سوپراسپرت جهان دیروز، امروز و فردای صنعت موتورسیکلت ایران K۹ هنوز هم می تواند گرد و خاک به پا کند مجوز خرید ۲۰۰ دستگاه موتورسیکلت برای ناوگان اورژانس موتوری صادر شد موتورسیکلتی با قلب تپینده مازراتی!

قطعا هر راننده و سرنشینی دوست دارد که در فصل های گرم تر، از هوای آزاد بر روی سقف خود استفاده کند و داشتن سان روف برای راننده های امروزی یکی از مهم ترین آپشن ها برای یک خودرو می باشد.

اغلب های خروجی اگزوز چدن هستند، اما برخی از آنها از لوله های فولادی یا فولاد ضد زنگ ساخته شده که به هم متصل شده و به سر سیلندر متصل می شود. به سر سیلندر و لوله اگزوز با پیچ و مهره ها یا مهره ها و آجیل ها محافظت می شود و این اتصالات با واشر مهر و موم شده است.

لوله اگزوز که به ها در موتورهای V نوع متصل است، یک لوله Y می باشد، اما برخی موتورها دارای یک لوله متقاطع چند منظوره هستند که ها را متصل می کنند و تنها یک لوله اگزوز که از یک خارج می شود.

های خروجی معمولا دوام دارند، اما اگر وسیله نقلیه شما نیاز به تعمیر داشته باشد، می توانید به جابجایی های خود نگاه کنید، مناسب، و عملکردی درست مانند تجهیزات اصلی، اما برای پول بسیار کمتر.موتورهای 4 سیلندر و 6 سیلندر به طور معمول دارای یک خروجی هستند، در حالی که موتورهای V6 و V8 دارای دو و یک برای هر یک از بانک های سیلندر هستند.

در خروجی ما یک صدای مخملی شیک از نقطه رو به جلو و افزایش شاخص های قدرت را دریافت می کنیم.

در حقیقت همانطورکه می دانید و مطمئن هستم در دیگر مقاله ها خوانده اید، خروجی گرفتن 200 اسب بخار از یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری بدون استفاده از هیچ گونه توربو و یا سوپر شارژی شاهکاری محسوب می شود که هر خودروسازی قادر به آن نیست.

در این گزارش شما را با این قطعه عجیب و غریب اما مهم صنعت خودروسازی به ویژه صنعت موتورسیکلتسازی آشنا میکنیم. عمده دلیل شکست این پروژهها را میتوان در حمایتهای غیراصولی دولت و ناکارآمدی این شرکت در بازار داخلی جستجو کرد.

و در آن حالت قصد شروع حرکت داشته باشید قطعا صدا را احساس خواهید کرد. در مقابل، سیستم عملکردی معمولی دارای لوله های با قطر بزرگتر و صدا خفه کن (های) تنظیم شده برای کاهش فشار و محدودیت، که باعث افزایش جریان اگزوز و قدرت اسبی می شود، و یک تن اگزوز عمیق را فراهم می کند که هنوز در حد قانونی است.

با توجه به این تنش های مختلف تنش و یا پیچ و تاب می تواند توسعه یابد، و منجر به نشت اگزوز و سر و صدا. سپرهای حرارتی در برخی از قطعات اگزوز برای محافظت از سایر لوازم یدکی خودرو از گرمای شدید و برای جلوگیری ورود گرمای بیش از حد به داخل کابین، که می تواند راننده را بسیار ناراحت کند.در بعضی از وسایل نقلیه، مبدل کاتالیزوری با EXHAUST MANIFOLDS یکپارچه است، و دارای یک پورت برای سنسور اکسیژن است که میزان اکسیژن خروجی را به ماژول کنترل موتور نشان می دهد.مانیفولد خروجی اگزوز گاز اگزوز را از پورت اگزوز سر سیلندر جمع آوری می کند و آن را به یک خروجی متصل می کند و به یک لوله اگزوز متصل می شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن