خرابی اگزوز-دود اگزوز ماشین

در تمام جایگاههای سوخت کشور مخازن بنزین زیر زمین قرار دارند و از این رو هرچه زمین سردتر باشد، بنزین غلیظ تر و

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

در تمام جایگاههای سوخت کشور مخازن بنزین زیر زمین قرار دارند و از این رو هرچه زمین سردتر باشد، بنزین غلیظ تر و متراکمتر است. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را درافت کنید.

می باشد و در خودرو هایی که دارای استاندارد های نوین در رابطه با آلاینده ها و مصرف بنزیزن دارند دو سنسور اکسیژن بر روی هر لوله اگزوز قرار دارد.

برای همه کاربردهای معمول دیگر، هم مسکونی و هم صنعتی، رادیاتور استاندارد و فنی روی ژنراتور وصل شده اند و به عنوان سیتم خنک کنندگی اولیه کار می کنند.

ترکیبات هیدروژنی که در سوخت وجود دارند با اکسیژن آب تولید میکنند ولی دلیل اینکه فقط اول استارت و بیشتر وقتی هوا سردتر هست این اتفاق میافته این هست که آب در مسیر خروج از اگزوز به دلیل سرد بودن اگزوز Condense میشه و شما قطرات رو میبینی بعد که موتور گرم تر شد و احتراق بهتر صورت گرفت و اگزوز هم داغ شد دیگه به صورت بخار آب خارج میشه و دیده نمیشه ولی باز هم در زمستون اگر هوا خیلی سرد باشه به صورت بخار هم ممکنه دیده بشه.

البته خرابی کاسهنمدهای ساق سوپاپ هم ممکن است به روغنسوزی منجر شود که در این صورت، صرفا با بازشدن سرسیلندر و تعویض کامل این کاسهنمدها مشکل حل خواهد شد.

سیکل ادامه می یابد تا اینکه خروجی ژنراتور تا ظرفیت عملکردی کامل افزایش می یابد. این سیکل ادامه می ییابد تا اینکه ژنراتور شروع به تولید معادل ولتاژ خروجی برای ظرفیت عملکرد کامل است. یکبار ژنراتور به ظرفیت کامل عملکرد می رسد که تنظیم کننده ولتاژ به میزان تعادلی می رسد و جریان DC کافی برای حفظ خروجی در سطح عملیاتی بالا حفظ کند.

روتور/ آرماتور: تبدیل جریان DC به ولتاژ AC - روتور/ آرماتور الان ولتاژ بیشتری AC را در سیم پیچ استاتور است که ژنراتور الان خروجی بیشتری ولتاژ AC تولید می کند. هر دو فر فوق را می توانیم بهترین فر سینجر سری Luxe معرفی کنیم.

بدین ترتیب یک کامپیوتر مرکزی که انتخاب شما یعنی واحد ۵۵ می شود و کدی را با مشخصات آن به همه واحد ها ارسال می کند و اگر این کد در سیستم هوشمند هر واحدی تعریف شده باشد زنگ آن واحد به صدا در می آید.

اما چنین صدا خفه کن ها به ندرت در اتومبیل های تیونینگ و اسپرت یافت می شوند ، زیرا طراحی آنها نتایج خوبی را از نظر آیرودینامیک نمی دهد ، دلیل آن تلاطم زیاد گازهای خروجی است. کانوپی سایلنت محفظه فلزی پوشیده از فوم های صداگیر می باشد.

سیلیکون نیز از طریق نشت مواد خنک کننده موتور به داخل اگزوز، موجب مسومیت کاتالیزور خودرو میشود. هیدروژن گرما را از بین می برد و آن را از طریق تبادل گر گرمایی در مدار خنک کنندگی ثانویه هستند که شامل آب دمیرالیزه بعنوان خنک کننده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن