خرابی اگزوز-دود اگزوز ماشین

توجه ویژه به علم آئرودینامیک همیشه به معنی تولید جذاب ترین موتورسیکلت بازار نیست و موتورسیکلت ب ام و K۱ اواخر

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

توجه ویژه به علم آئرودینامیک همیشه به معنی تولید جذاب ترین موتورسیکلت بازار نیست و موتورسیکلت ب ام و K۱ اواخر دهه ی ۸۰ میلادی این موضوع را به خوبی نشان می دهد.

اگزوز نیز هماهنگی خوبی با کلیت طراحی موتورسیکلت نداشته و فضای زیر باک سوخت نیز کمی متفرقه به نظر می رسد.

این شرکت معمولاً از نظر بصری دوچرخه های جذاب ایتالیایی را ارتقا می دهد؛ اما این موتورسیکلت عجیب دارای نمای جلو و عقب نه چندان جالبی است که در کل آن را به یکی از زشت ترین موتورسیکلت های تاریخ معاصر تبدیل می کند.

خط مشي شركت اگزوز خودرو خراسان بيانگر مفاهيمي همچون توليد در كلاس جهاني، تفكر و توليد ناب، رقابت پذيري در كيفيت، رقابت پذيري در قيمت، رقابت پذيري در زمان تحويل، حركت به سمت كاهش تعميرات و نقص صفر و بهبود مستمر كيفيت و سيستم مي باشد.

صدای زیاد اگزوز می تواند احتمالاً خبر از یک نشتی در اگزوز خودرو بدهد. 38 - عبور با توقف در مناطق یا معابری که از طرف نیروی انتظامی در ساعات معین ممنوع اعلام می شود .

همه اگزوزها از سه بخش تولید می شوند که به بخش اتصال به موتور، بخش میانی و بخش انتهایی شناخته می شوند، جالب است بدانید که با توجه به دمای بالای ۸۰۰ درجه سانتی گراد کاتالیست در بخش اول گذاشته می شود، بخش میانی برای کاهش دما استفاده می شود، و بخش انتهایی برای کم کردن صدا است، لذا اگزوز نقص بسیار مهمی را در خودرو ایفا می کند، در امور مربوط به تیونینگ انجین (تقویت موتور) از اگزوزهای استفاده میشود که کمترین مقاومت را در عبور گازهای خروجی دارند.

زمانی که گرما از اگزوز سرد خودرو عبور می کند به علت رطوبتی که در هوا وجود دارد و همچنین رطوبتی که وارد اگزوز خودرو شده، عمل میعان (تبدیل گاز به مایع) اتفاق می افتد و سبب خروج آب از اگزوز خودرو می گردد ولی بعد از گذشت چند دقیقه این عمل میعان متوقف شده و دیگر آبی از اگزوز خودرو خارج نمی شود.

این حالت معمولا در هنگام حرکت در حالت اصطلاحا دنده مُرده به وجود می آید. وفای به عهد . به راحتی میتواند دزدی کند، کتک کاری کند و حتی به راحتی آدم بکشد. جدای از بازوی تکی و رینگ های نه چندان جالب، به سختی می توان عاشق طراحی این به اصطلاح کروزر شد.

پیچ وتاب های زشت بدنه، پوشش پلاستیکی بزرگ و مضحک روی چرخ و گلگیر هیچ حرفی برای گفتن نمی گذارند. البته مبدل های کاتالیستی که روی خودروهای تولید داخل نصب می شود پس از حدود ۸۰ هزار کیلومتر باید نسبت به تعویض آن اقدام شود.

به همین خاطر ۶۹۰ در لیست ما جای می گیرد. 2. قابلیت تولید فن سانتریفیوژ از متریال های مختلف مانند استیل 316 ، فولاد st 37 و pvc باعث می شود بتوان در شرایط مختلف و فضا های با خورندگی بالا و حالت اسیدی نیز از این فن ها استفاده نمود.

آخرین مطالب