خرابی اگزوز-دود اگزوز ماشین

فشرده سازی موتور را اندازه گیری کنید. در موتورهای کاربراتور ، لازم است دستگاه اندازه گیری ، سوخت ، جت های هوا

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

فشرده سازی موتور را اندازه گیری کنید. در موتورهای کاربراتور ، لازم است دستگاه اندازه گیری ، سوخت ، جت های هوا و محفظه شناور را بررسی کنید. علاوه بر این ، مقدار زیادی سوخت وارد محفظه میل لنگ شده و باعث رقیق شدن روغن می شود.

افزایش مصرف روغن توسط موتور نشان می دهد که روغن وارد سیلندر شده است. هنگامی که قطعات فرسوده می شوند ، حلقه های پیستون خراب می شوند ، نقص هایی روی پیستون و دیواره های سیلندر ظاهر می شود.

لازم است وضعیت فیلتر هوا را بررسی کنید ، اگر کثیف باشد ، مخلوطی که وارد سیلندر می شود حاوی مقدار زیادی سوخت است. شمع ها با سوخت پر می شوند. در حال حاضر کشتی های فولادی، 90 درصد محموله های جهان را حمل می کنند و میلیون ها کانتینر در دنیا وجود دارد که بیشتر آنها از جنس آهن است.

اگر شکاف ها زیاد باشد و دود متوقف نشود ، لازم است تعمیرات انجام شود. اگر کاهش فشرده سازی ناچیز است ، هنگام کار ، دود آبی از بین می رود ، زیرا شکافها در هنگام گرم شدن کاهش می یابد.

این به این دلیل است که در حین کار ، مقدار زیادی دوده تجمع می یابد و با گذشت زمان به جو منتقل می شود. در بدترین حالت ، چکش آب می تواند در نتیجه تجمع زیاد مایع در فضای بالای پیستون رخ دهد ، که به واحد قدرت آسیب می رساند و تعمیرات پرهزینه ای را در پی خواهد داشت.

موتور قدرت قبلی خود را ارائه نمی دهد. 7. رگلاتور فشار در سیستم تزریق سوخت به درستی وظیفه خود را انجام نمی دهد، لذا فشار سوخت بیشتر از حد استاندارد می باشد، حتما فشار سوخت را با یک گیج فشار چک کنید و در صورت نیاز رگلاتور فشار را تعویض کنید.

با انتقال داده های نادرست به واحد کنترل ، کنترل کننده منبع سوخت را افزایش می دهد. دلایل زیادی وجود دارد که منجر به اختلال در تامین سوخت می شود.

30 - هر نوع توقف که منجر به سد معبر گردد . در هر صورت ، موتور نیاز به بررسی کامل ، تنظیم و عیب یابی دارد ، در غیر این صورت عواقب آن بسیار گران خواهد بود. موتور بنزینی اگزوز سیاه را از صدا خفه کن تولید می کند ، به عنوان یک قاعده ، هنگام راه اندازی ، این به دلیل مشکلات سیستم قدرت رخ می دهد.

هنگام راه اندازی ، واحد قدرت خراب می شود ، پایدار نیست. اولین راه این است که فشار داخل محفظه احتراق را در کمترین میزان ممکن نگه دارید.

لازم است سیستم احتراق را بررسی کنید ، این اتفاق می افتد که در صورت خرابی برخی عناصر مانند سیم پیچ احتراق ، سیم های فشار قوی ، شمع ، در کل موتور خرابی رخ می دهد. لازم است سطح روغن را بررسی کنید ، اغلب مواردی وجود دارد که در نتیجه نفوذ مایع از سیستم خنک کننده به آن بالا می رود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن