خرابی اگزوز-دود اگزوز ماشین

واشر سر سيلندر مشكل دار است و بايد تعويض شود. بايد كف تراشي شود و در صورت لزوم تعويض گردد. این مجموعه کار سه

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

واشر سر سيلندر مشكل دار است و بايد تعويض شود. بايد كف تراشي شود و در صورت لزوم تعويض گردد. این مجموعه کار سه عنصر سنسور موقعیت دریچه گاز - سیم گاز و استپ موتور را همزمان انجام دهد و در ۲۰۶ گیربکس اتوماتیک وظیفه Kick down را برعهده دارد.

اگر هنگام استارت خودرو مشاهده كرديد كه دود سياه رنگي از اگزوز خارج مي شود اجازه دهيد كمي موتور گرم شود اگر مشكل جدي نباشد پس از مدت بسيار كوتاهي دود سياه برطرف مي شود و احتمالاً مشكل قابل توجهي وجود ندارد اما اگر اين روند ادامه پيدا كرد به احتمال بسيار بالا يا در سيستم جرقه زني خودرو مشكلي وجود دارد يا موتور بد كار مي كند.

2. مشکل مکانیکی دومین احتمال است، پس موتور باید چک گردد. البته باید در جواب گفت: شاید. در چنین شرایطی خرید اقساطی دیگنیتی از سپند خودرو میتواند مشکل اصلی بسیاری از مشتریان این خودرو را بر طرف کند.

توضیح مشکل: با فشردن پدال ترمز، احساس می کنید که پدال ارتعاش می کند. اگر شمع کثیف باشد میتواند بر عملکرد صحیح در شمع و همچنین شروع حرکت موتور اختلال ایجاد کند.

قسمت میانی شمع معمولا سرامیکی است . این اتفاق معمولا به واشر سرسیلندر خودرو مربوط است. این زمان را معمولا پنج سال میدانند و طی مسافت ۸۰ تا ۱۵۰ هزار کیلومتر. موتور مشكل مكانيكي دارد و بايد كمپرس آن چك شود تا شرايط عمومي موتور مشخص شود.

براي اين منظور بهتر است كمپرس موتور چك شود تا شرايط عمومي بررسي گردد. در اين شرايط مصرف خودرو بالا مي رود و بوي شديدي از اگزوز مشاهده مي گردد.

اگزوز قهرمانی یا همون اگزوز شکاری که اسم قدیمش بوده قطعهای هست که با نصب به جای اگزوز قبل موتور سیکلت نصب میشه که دود حاصل از واکنش شیمیایی را که در سیلندر ایجاد میشود به خارج از موتور سیکلت انتقال میدهد.

ت ـ پلاك يا پلاكها بايد در محل تعيين شده نصب شوند. توضیح مترجم: PCV یک ولو یا شیر یک طرفه است که در محفظه میل لنگ نصب می شود و به گازهای داخل محفظه میل لنگ اجازه می دهد خارج شوند.

نوع ساخت: از خرید اگزوزهای دست ساز خودداری نمایید، خیلی از این اگزوزها فاقد شبکه استاندارد هستند، یعنی داخل انها به جای استفاده از شبکه استاندارد جاذب گاز از پشم شیشه استفاده می شود.

موتور بيش از معمول روغن مصرف مي كند، و در خروجي اگزوز دود مشاهده مي شود. رگلاتور فشار در سيستم تزريق سوخت به خوبي كار نمي كند و فشار سوخت بالاتر از حد نرمال است. و موتور به اندازه اي كه سوخت مصرف مي كند نمي تواند توليد توان كند.

آخرین مطالب