تجهیز به هدرزهای تماما ماهر از کارخانه هستند

به گفته ای دقیقتر برای هرمدل خودرو (اگر اغراق نکرده باشیم برای هرپیشرانه) باید هدرز مخصوصی طراحی شود ، به همی

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 26 شهریور 1400

به گفته ای دقیقتر برای هرمدل خودرو (اگر اغراق نکرده باشیم برای هرپیشرانه) باید هدرز مخصوصی طراحی شود ، به همین دلیل همه ساله تعداد بیشماری هدرز توسط کمپانی های متفاوت طراحی و تولید می شود. این سیستم صوتی ساخت کمپانی Zuma است. پروسه ساخت این موتور قدرتنمد 5 سال طول کشیده است. IS250 با وجود سیستمهایی نظیر تزریق مستقیم سوخت و سیستم اکونومیک، در هر ۱۰۰ کیلومتر تنها7/9 لیتر بنزین میسوزاند و از این نظر خودرو به صرفهای است. در این مطلب قصد اهمیت فیلتر روغن در خودرو - اخبار خودرو وظیفه اصلی فیلتر روغن در مدار روغنکاری تصفیه روغن قبل از رسیدن به یاتاقانها و قسمتهای در معرض اصطکاک پیشرانه است.عواقب تاخیر در تعویض روغن موتور - اخبار خودروعلت اصلی که این مشکل را به وجود آورده، نرسیدن روغن موتور به این اجزا است. عدم وجود علم در کنار تجربه با چاشنی یک کلاغ چهل کلاغ میشود، قوز بالا قوز! غربیلک فرمان OMP به همراه توپی متحرک با قابلیت برداشت، از دیگر نکات جالب توجه در کابین این پراید است که قیمتی حدود 2 میلیون تومان دارد.

روشن نشدن موتور، ریپ زدن، و نوسانی بودن پشت آمپر از نشانه های خرابی این سنسور است. ولی متأسفانه مشاهده می شود اکثراً مراکز آفرودی به صورت کاملا غیر علمی و اصولی رول بار طراحی و نصب می کنند که نه تنها از زیبایی خودرو کاسته و جذابیت خودرو را از بین می برد بلکه فاقد ایمنی لازم است و عملاً جز هزینه هنگفت حاصلی برای مالک خودرو نخواهد داشت. من نزدیک به ۶ سال هدرز انداختم ولی عایق نکردم عایق پشم شیشه کردم بعد از یک مدت از بین رفت ،در مورد عایق کاری اگه انجام بدی شاید بهتر باشه چون به مابقی اجزا ماشین صدمه نمیزنه ولی هدرز دیرتر خنک میشه ولی حتما از عایق دینام و پمپ هیدرولیک استفاده کن چون تو دراز مدت به سیم کشی دینام آسیب میرسونه ، اگر هدرز انداختی از منبع فابریک استفاده نکن چون خروجی زیاد میشه و منبع سریع خراب میشه و مکنه صدماتی در پی داشته باشه ،مشکلی ام برای سنسور اکسیژن بوجود نمیاره. سیستم ورود اکسیژن فابریکی که ماشینهای ایرانی دارند ظاهر جذابی ندارد و بهتر است زیر روکشهای محافظش مخفی بماند. به زبان ساده باید گفت هدرز قطعه ای است که برای تیونینگ و بهبود عملکرد موتور جایگزین منیفولد چدنی شده و بر روی موتور نصب میگردد.این قطعه عملا همان کارمنیفولد را انجام میدهد و همانند آن قسمتی از سیستم اگزوز خودرو محسوب می شود .

به هر صورت بایستی اظهار کرد هدرزهای دست سازی که اکثر وقت ها بوسیله مکانیک های سنتی یا این که بعضی از صاحبین مغازه های اگزوز سازی ساخته میشوند به هیچ عنوان عملکرد هدرزهای ماهر را که مبنی بر اصول علمی صورت میگیرند را ندارند و استفاده از آنان در بخش بزرگی از موارد به ارتقاء مصرف سوخت باعث می شوند. ما برای تقریبا هر نوع وسیله نقلیه از محصولات استفاده می کنیم: معمولا فیلترهای کاغذ استفاده می شود، و همچنین در فومفیلتر هوای ام جی با تخفیف بالا تجمع یافته و فیلترهای هوای ام جی با عملکرد بالا. • این افزایش عملکرد چشمگیر به لطف یک سیستم سوپر شارژر ۲.۶۵ لیتری ، پولی سوپر شارژر و به روزرسانی دریچه گاز ، هدرز با لوله های بلند استیل و مبدل های کاتالیزوری با جریان بالا حاصل شد. به این ترتیب، موج صدا خیلی سریع تر از جریان گاز درون لوله حرکت میکند.

در صورتی که نسخه اصل را استفاده کنید خواهید دید که این نسخه دارای پره های بسیار روانتر نسبت به نسخه های بدل میباشند و با فشار جزئی بر روی پدال گاز شروع به حرکت میکند. در اختیار مهندسین قرار میگیرد.طراحی هدرز شامل مراحل بسیاری می باشد که از مدلسازی آن شروع شده و در نهایت به سرامیکی کردن درون لولهها ختم میشود.پس از اولین مرحله (مدلسازی لولهها) تحلیل دینامیکی آنها آغاز میشود تا بررسیهای لازم در خصوص صحت عملکرد طراحی انجام شود. زمان تعویض «فیلتر روغن برلیانس لاکچری» همزمان با تعویض روغن موتور بوش لاکچری می باشد ودر خودرو های برلیانس به عواملی مانند نوع خودرو, نوع رانندگی , نوع جاده و مسیر رانندگی , نوع سوخت و نحوه رانندگی بستگی زیادی دارد ولی به طور معمول و نرمال می توان 6000 هزار تا 10000 فیلتر روغن بوش لاکچری برلیانس کیلومتر را پیشنهاد داد و در هر مرتبه تعویض روغن موتور خودرو الزاما باید «فیلتر روغن برلیانس لاکچری» نیز تعویض گردد تا جرم ها و کثیفی های داخل «فیلتر روغن» به روغن موتور نو وارد نگردد و باعث پایین آمدن کیفیت روغن موتور نو و در نتیجه کاهش عمر و عملکرد روغن موتور و همچنین کاهش عمر موتور خودرو نشود.لطفا روی لینک زیر کلیک کنید و از فیلتر روغن لاکچری خودروهای برلیانس نیز بازدید نمایید.

آخرین مطالب