برنامه صدای اگزوز ماشین ها

حالت E، کاملا نیاز راکب به صرفهجویی در سوخت در سفرهای طولانی و بینشهری را تامین میکند و حالت S نیز آن چابکیای

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

حالت E، کاملا نیاز راکب به صرفهجویی در سوخت در سفرهای طولانی و بینشهری را تامین میکند و حالت S نیز آن چابکیای را که راکب در سفرهای کوتاه شهری نیاز دارد در اختیارش میگذارد.

مناسب برای وسایل نقلیه کلاس کروزر و سفرهای طولانیتر؛ با قابلیت تنظیم فشردگی اولیه به صورت پیوسته (غیر گام به گام)؛ تنظیم با بازه جابجایی زیاد که در عین فراهم آوردن راحتی راکب الزامات سفرهای طولانی را برآورده می سازند.

مثلا در فصل زمستان حداقل سه بار کولر را روشن کنید. سنسور هیدرولیک فرمان: اگر فرمان را تا انتها بچرخانیم به دلیل افزایش فشار در سیستم هیدرولیک باعث فشار به موتور می شود.

منبع اگزوز خودرو به دلایل ساده و پیش و پا افتاده ای خراب شده و سر و صدای اتومبیل را بالا می برد.

به همین علت اکثر رانندگان این خودرو افراد جوان و خانواده های کم جمعیت یا به قولی اسپرت هستند. تمامی حالت های مختلف حرکت ماشین آهسته. در حالت استاندارد راننده صدای بسیار معمولی و ساده از اگزوز خودرو خواهد شنید؛ صدایی که شاید چندان هیجانانگیز و دلنواز نباشد.

چراغهای جلو، دارای طراحی کشیده و در امتداد خطوط بدنه هستند. شارژر USB این موتورسیکلت (که از نوع شارژ سریع میباشد) دارای دو درگاه خروجی USB است که از شارژ سریع QC3.0پشتیبانی میکنند.

ناخالصی های سوخت چون بزرگتر از سوراخ های کاغذ هستند روی آن گیر کرده و سوخت که دارای مولکول های ریزتری است از داخل منافذ عبور می کنند. پس از آن، روغن که حال خنک شده است مجدد وارد مجاری بیشمار پاشش در پمپ موتور B شده و درست مثل یک دوش بر روی تکتک قطعات پاشیده میشود تا حرارت آنها را مستقیما برطرف کند.

در نتیجه همچنان میتوان از صدای موتور محصولاتی همچون فراری و مک لارن لذت برد. به همین علت یکی از نشانه های پارگی و یا سوراخ شدن اگزوز، همین تغییر صدای خودرو می باشد که بسیار شایع نیز هست. از آنجایی که ذرات و مولکول های آب درشت تر و سنگین تر از مولکول های سوخت می باشند، لذا هنگام ورود به فیلتر از منافذ ریز آن عبور نکرده و وارد قسمت پایین فیلتر می شوند.

در این انجین مقاومت حرکتی اجزاء بسیار اندک است چرا که جعبهدنده فاقد کارتل تر برای روغن انجین است (توضیح: مقاومت حرکتی برابر است با مجموع مقاومت غلتشی و مقاومت ایرودینامیک).

در حین شارژ سریع، توان خروجی یک درگاه واحد ممکن است به 18 وات نیز برسد و این یعنی آنکه توان خروجی هر دو درگاه به طور همزمان به 36 وات میرسد.

آخرین مطالب