برنامه صدای اگزوز ماشین ها

تعداد موتورسیکلتهایی که امسال به معاینه فنی رفتند به ۱۰۰ دستگاه نمیرسد مهلت ترخیص موتور سیکلتهای رسوبی تمدید

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

تعداد موتورسیکلتهایی که امسال به معاینه فنی رفتند به ۱۰۰ دستگاه نمیرسد مهلت ترخیص موتور سیکلتهای رسوبی تمدید شد موتورسواران بدون کلاه هزینههای سنگینی به نظام سلامت تحمیل میکنند با آلایندگی موتورها چه باید کرد؟

سیتروئن C3 یک محصول مدرن و کاملا به روز فرانسوی است که با نشستن پشت فرمان آن و لمس دکمه استارت، این خصیصه را می توان با تمام وجود درک نمود.

سیتروئن سبک رانندگی متفاوتی را به نسبت رقبای آلمانی عرضه می کند و نبود پدال شیفتر پشت فرمان نیز گواه این امر است اما به طور کلی کیفیت هندلینگ و پایداری خودرو در سطح بالایی ارزیابی می شود.

البته از دیگر مزایای منابع صاف باید به امکان ایجاد بکفایر و رفع مشکلات یاتاقانهای اگزوز اشاره کرد - چرا که یاتاقان به کلی حذف خواهد شد.

این پیشرانه از نوع چهار سیلندر خطی توربو شارژ است که دارای حجمی برابر با ۱.۶ لیتر بوده و قوای خروجی آن برابر ۱۶۳ اسب بخار است . سیتروئن C3 با توجه به ابعاد آن و مقاصد اصلی از طراحی این نوع خودرو به عنوان یک هاچبک شهری، عملکرد بسیار خوبی از خود در سطح شهر نشان داده و ما را با ویژگیهای یک اتومبیل شهری اروپایی واقعی آشنا میسازد.

ترمزهای استفاده شده در هر چهار چرخ از نوع دیسکی بوده و فرمان خودرو نیز از نوع برقی است. سواری سیتروئن C3 هم مانند بسیاری دیگر از محصولات این شرکت، نرم و آرامش بخش است.

همانند برخی دیگر از محصولات فرانسوی، غربیلک فرمان خودرو حس درستی از عوارض و شرایط سطح جاده به راننده منتقل نمینماید و نرم بودن سیستم تعلیق، شرایط را برای ناپایداری و بازی بدنه، بیش از پیش مهیا میکند.

دامنه جابجایی فنرها و سیستم تعلیق در جذب ضربات و رفع تاثیر آنها بر کابین حین عبور از روی ناهمواری های مختلف به گونهای است که کمترین ناخرسندی را در سرنشینان پدید می آورد. به یاری گیربکس شش سرعته با ضرایب دنده نسبتا کوتاه، سرعت خودرو در طی یک چشم به هم زدن، به حدود ۱۳۰ تا ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت افزایش مییابد.

هر خودرویی که ما از آن استفاده می کنیم، به مرور زمان فرسوده و کهنه خواهد شد. دستگاه نقطه جوش: دو ورق را روی هم قرار داده و به هم متصل می کند. یک سر میله و یا پیچ گوشتی را به نقاط مختلف موتور بگذارید و سر دیگر میله و یا پیچ گوشتی را به قسمت استخوان زیر لاله گوش بچسبانید .

این مورد به خصوص در شرایطی که موتور با بار کامل و سرعت زیاد کار میکند بیشتر مشاهده میشود. با ورود به بزرگراه فرصتی فراهم شد تا پیشرانه پرتوان این خودرو را به چالش بکشیم. پیشرانه به کار رفته در سیتروئن C3 به واسطه حضور یافتن در محصولاتی نظیر DS6، پژو ۲۰۰۸ و پژو ۵۰۸، حالا دیگر در حکم غریبهای آشنا برای ما ایرانیها به نظر میرسد.

آخرین مطالب