برنامه صدای اگزوز ماشین ها

منبع آخر هم برای خفه کردن صدا یه مسیر عجیب برای دود داره که با برداشتنش صدا کاملا زیاد میشه و آزار دهنده خواه

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

منبع آخر هم برای خفه کردن صدا یه مسیر عجیب برای دود داره که با برداشتنش صدا کاملا زیاد میشه و آزار دهنده خواهد بود ، اما اگر مثل جونی های من با منبع اسپرت(ساختارش شبیه منبع وسطی فابریک هست) عوض کنید صدا زیاد تر میشه ولی آزار دهنده نیست (از نظر بعضی ها قشنگ هم هست) و البته راه رفتن ماشین هم بهتر میشه و به قول عوام احساس میشه نفس ماشین باز شده!

بهتر است در فر توکار جدا نمودن قطعه های داخل فر و امکان شست و شوی آن فراهم باشد. از آنجایی که محفظه بزرگتر از سوراخ است ، گازهای داخل آن منبسط می شوند و پس از گلوله با انرژی کمتر سرعت خود را از دست می دهند و خارج می شوند.

لرزش دستگاه : توسط دستگاه ویبره سنج مورد تایید قرار می گیرد . روغنی که برای این سیستم مورد استفاده قرار میگیرد، باید بهگونهای باشد که بهراحتی - حتی زمانیکه هوا سرد است- در بین قطعات متحرک گیربکس، گردش داشته باشد.

این نوع لنت ترمزها مخصوص خودروهای مسابقهای هستند و در رانندگی در شرایط سخت مورد استفاده قرار میگیرند. اما حتی این تضمین نمی دهد که شما دقیقاً به آنچه می خواهید می رسید. با گذشت زمان ، دیافراگم از بین می رود (برای حدود 100 عکس طراحی شده است) و باید به صورت دوره ای تعویض شود یا از یک درپوش لاستیکی جامد استفاده شود.

ساده ترین آن شامل یک محفظه انبساط استوانه ای با مهره اتصال و شکافی است که در جلو توسط غشای لاستیکی بسته شده است. اتصال گیربکس از تنظیم خارج شده است و یا خراب شده است.

اگر خودرو شما دارای کاربراتور است، دهانه آن ممکن است گير کرده باشد و بسته شده باشد. از اين دست مي توان از استانداردهاي QS9000 كه حاصل يكپارچه سازي نيازمندي هاي كيفيتي سه توليد كننده بزرگ خودرو آمريكاي شمالي، (General motors, Ford, Daimler, Chrysler) مي باشد كه به دليل توانايي هاي فني و مديريتي موجود در آن حوزه فعاليتي وسيعتري از منطقه آمريكاي شمالي يافته است.

انسداد مبدل کاتالیزور خودرو باعث می شود که راننده پای خود را بیشتر روی پدال گاز فشار می دهد تا خودرو سرعت بگیرد در حالی که به جز افزایش مصرف سوخت، نتیجه دیگری به دست نخواهد آورد.

گزینه اول عموماً کمیک به نظر می رسد و گزینه دوم ممکن است چیزی را غرق کند ، اما برای مدت طولانی کار نمی کند و استفاده از آن می تواند خطرناک باشد. که پیستون در قسمتی از مسیر خود جلوی آنها را میبندد، اصول کار این موتورها در دوزمان است، که در واقع در هر دور چرخش میللنگ اتفاق میافتد.

در واقع ، برای اینکه چنین محصولی عملکردهای خود را به طور کامل انجام دهد ، و علاوه بر همه چیز دیگر ، استفاده از آن نیز بی خطر است ، لازم است محاسبات زیادی انجام شود ، مواد مناسب انتخاب شود و کل این ساختار جمع شود.

ضرر چنین مدلهایی نیاز به تعویض مکرر جاذب ها است. بنابراین در اینجا هماهنگی دقیق کل سیستم لازم است. بنابراین ، بهتر است آن را به خطر نیندازید ، اما با این س toال به متخصصان مراجعه کنید. بنابراین ، ما اکیداً به شما توصیه می کنیم که خودتان این تجارت را انجام ندهید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن