برنامه صدای اگزوز ماشین ها

در نسخه اول ، نسبت دنده عقب 3.14 و کل نسبت دنده هنگام روشن شدن دنده اول 20.02 ، دنده دوم 12.74 ، دنده سوم 10.

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

در نسخه اول ، نسبت دنده عقب 3.14 و کل نسبت دنده هنگام روشن شدن دنده اول 20.02 ، دنده دوم 12.74 ، دنده سوم 10.10 و دنده چهارم 6.50 بود. آیا این قبیل اتفاقات به گونهای خبر از خرابی وسیله نقلیه ما دارد یا رانندهها به عمد با ایجاد حالاتی در وسیله نقلیه خود، این گونه صداها را تولید میکنند؟

اگر مدت زیادی است که فیلتر هوا را عوض نکرده اید و در منطقه ای پر گردو غبار یا آلوده زندگی می کنید باید فیلتر هوا را تعویض نمایید.

این صدا از قسمت بالای موتور شنیده می شود ولی از صدای تک تک موتور گنگ تر است و معمولاً زمانی شنیده می شود که موتور احتیاج به آخرین قدرت خود دارد ، یعنی موتور گرم و دارای سرنشین کامل بوده و اتومبیل سنگین است و یا اینکه از سر بالایی بالا می رود و بایستی پدال گاز را تا انتها فشار داد .

دوستانی که میگن پالس بده به این قیمت موتور نرم و پرشتاب که سی دی آی رو … در این حالت، موتور از نظر عملکرد دچار افت محسوسی میشود و باید تمام اجزای مربوط به سیستم سوخترسانی و فیلترهایی هوا بررسی و در صورت نیاز تعویض شود.

34 - حرکت کمتر از سرعت مقرر در معابری که حداقل سرعت برای آن تعیین شده در صورت نبودن مانع به نحوی که موجب کندی عبور و مرور شود . صفحه رشته پرتو فرو رفته مانع از خیره شدن رانندگان در مقابل پرتو هنگام روشن شدن پرتو فرو رفته می شود.

و یک رشته رشته پرتو فرو رفته با همان مقاومت در ولتاژ اسمی 6 ولت. عنصر نوری چراغ جلو دارای یک لامپ مرکزی با یک رشته پرتوی 32 sv بود. در "Kovrovets-175V" ، مانند دو مدل قبلی ، یک چنگال بدون میله نصب شد ، اما دارای تعدادی ویژگی بود.

برای عملکرد طبیعی چنگال ، 140 سانتی متر مکعب روغن دوک AU (GOST 1642-50) در هر پر ریخته شد که 20 سانتی متر مکعب بیشتر از مدل قبلی است. این مورد اصلیترین سوالی است که در رابطه با سر اگزوز و منبع اگزوز اسپرت در ذهن مخاطبان وجود دارد و جواب آن به چندین عامل مختلف وابسته است.

خاموش کننده های طرح قبلی بر روی موتورسیکلت های Kovrovets-175V نسخه دوم نصب شده است. این موتورسیکلت از چراغ جلو FG-38B1 با روکش قفل احتراق استفاده می کرد. پایه ضربه گیر هیدرولیکی بود با افزایش طول ، پیستون با شعله ور شدن تقویت می شود.

پایه صدا خفه کن عقب بدون تغییر باقی مانده است. یکی از قطعاتی که اگزوز را در قسمت انتهایی خودرو و نزدیک سپر مهار میکند «منجید اگزوز معیار مدل SMTU016» است.

در قسمت جلوی آن با یک براکت وصل شده بود که از زیر با دو پیچ M8 به صدا خفه کن پیچ می شد و از بالا با پیچ و مهره M6 به قاب متصل می شد. نسبت دنده عقب در نسخه دوم ، همانند مدل های قبلی ، 2.93 و کل نسبت دنده هنگام روشن شدن دنده اول 68/18 ، دنده دوم 88/11 ، دنده سوم 19/8 و دنده چهارم بود دنده 6. 06 بود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن