بررسی بخش های سیستم اگزوز ماشین

J1 توسط کمپانی اتریشی ساخته شده و طراحی آنهم کار لونی و جان ماری لاونیژک است. 34 - حمل مسافر در شهر به وسیله

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

J1 توسط کمپانی اتریشی ساخته شده و طراحی آنهم کار لونی و جان ماری لاونیژک است. 34 - حمل مسافر در شهر به وسیله اتومبیلهای کرایه خارج از شهر در صورتی که بجای تاکسی کار نماید . ترمزها گاهی اوقات صداهای ناله یا غژغژ هنگامی که لقمه­ها مرطوب شده­اند، تولید می­کنند، و برخی از انواع لقمه­های ترمز (مخصوصاً لقمه­های نیمه فلزی) ممکن است هنگامی که سرد هستند جیغ بکشند یا جیر جیر کنند.

یا آنکه خودروهایی را دیده اید که ظاهرشان به طرزی عجیب، متفاوت و اسپرت ارتقا پیدا کرده و سرعت و شتاب بالاتری پیدا کرده اند؟ این موتورسیکلت الکتریکی را میتوان یکی از زشتترین دوچرخهای تاریخ دانست. این شرکت معمولاً از نظر بصری دوچرخههای جذاب ایتالیایی را ارتقا میدهد؛ اما این موتورسیکلت عجیب دارای نمای جلو و عقب نه چندان جالبی است که در کل آن را به یکی از زشتترین موتورسیکلتهای تاریخ معاصر تبدیل میکند.

موتورهای الکتریکی قدرت و گشتاور سازگار تری را در کل محدوده RPM حفظ می کنند. صدای شیر (بهعنوان سلطان جنگل) تداعیکننده حس قدرت است؛ بنابراین مرسدس قدرتمند است. ما یک تیپ 6 داریم که 27000 کیلومتر راه رفته تازگی ها وقتی توی پارکینگ گاز می دم یه صدای پرپری از اگزوز یا موتور می آد ضمنا موقع راه افتادن وقتی نیش گاز می دم و ماشین یکم شتاب می گیره یه صدای جیغی می آد که یکی گفت احتمالا از واشر گلویی اگزوزه اما صدای پر پر کردن را نفهمید از کجاست نظر شما چیه؟

این حالت با صدای خاصی همراه است که توسط افراد خبره به اسانی قابل تشخیص بوده و با تعویض واشر سرسیلندر رفع میشود. تیونینگ خودرو در واقع تغییر و یا تعویض بخشی از قسمت های خودرو به منظور زیباتر کردن و بهتر کردن خودرو می باشد و بعضی از افراد از اصطلاح اسپرت کردن خودرو نیز استفاده می کنند.

در آینده ، ممکن است برای مقاومت بهتر در برابر زنگ زدگی به تیتانیوم تبدیل شود. حتی افرادی که پشت فرمان هم قرار بگیرند به خوبی از نقاط ضعف طراحی این موتورسیکلت آگاه خواهند شد.

متأسفانه زمانی که این موتورسیکلت رونمایی شد چندان تحت تأثیر قرار نگرفتیم. یعنی در یک حالت که بیشتر مرسوم است، لولا در سر جای خودش قرار می گیرد با این تفاوت که باز شدن درب به جای اینکه به سمت طرفین ماشین باشد، به سمت بالا باز می شود.

از جمله تغیرات مربوط به چراغ های خودرو می توان به دودی کردن چراغ ها، استفاده از لامپ های زنونی و چراغ هایی با طراحی های متفاوت از نوع فابریک اشاره کرد.

آینههای جانبی هم به بدترین وجه ممکن طراحی شدهاند. یکی دیگر از شیوه های مرسوم در تیون کردن سقف خودرو، مربوط به تغییر رنگ سقف توسط بر چسب های ویژه می باشد.

بسیاری از خودروهای حرفه ای خود به صورت پیش فرض، این تغییر و دوگانگی رنگ را بر روی ظاهر خود دارند.

قطعا هر راننده و سرنشینی دوست دارد که در فصل های گرم تر، از هوای آزاد بر روی سقف خود استفاده کند و داشتن سان روف برای راننده های امروزی یکی از مهم ترین آپشن ها برای یک خودرو می باشد.

آخرین مطالب