اگزوز ماشین، انواع مختلف با صداهای مختلف دارد

آبی آزورو (آبی / بنفش) ، نقره ای درخشان و قرمز روسو (بورگوندی). اتومبیل های آبی رنگ Azzuro دارای یک پارچه چک

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

آبی آزورو (آبی / بنفش) ، نقره ای درخشان و قرمز روسو (بورگوندی). اتومبیل های آبی رنگ Azzuro دارای یک پارچه چک شده خاکستری ، اتومبیل های نقره ای رنگ با یک پارچه سیاه و سفید و اتومبیل های قرمز Rosso با یک پارچه بیسکویت / کرم چک شده داخلی بودند.

هر دو مدل 1.8 و 2.0 لیتری مجهز به سانروف استاندارد شیب برقی و کشویی استیل ، چهار شیشه برقی ، هوای برقی ، رینگ های آلیاژی 8 سوراخ ، پخش کننده کاست رادیو / کاست Blaupunkt Verona CR43 و تر و تمیز چوب گردو (در مقابل چوب Zebrano) نسخه 2.0 لیتری علاوه بر آن دارای پشتی و پشتی نیز بود.

این در اصل یک پیشرانه 1.8 لیتری 190 E با تر و تمیز بسیار اساسی بود. LE تقریبا 3500 پوند ارزان تر از نمونه 1.8 لیتری مشخصات یکسان و 2000 پوند ارزان تر از مدل 2.0 لیتری بود. این قطعه که معمولا استیل می باشد مجاری گشاد تر و قطور تری داشته که با توجه به طراحی این قطعه و قوس مجاری آن دود به راحتی از این مجاری خارج می شود.

به نظر می رسد لوله دم و صدا خفه کن عقب شما از حالت عادی پایین تر به زمین آویزان است؟

اگرچه فرمان برقی ، تهویه مطبوع و قفل مرکزی در حد استاندارد باقی مانده است. سیستم ترمز، برق، تعلیق، سوخت رسانی، انتقال قدرت، فرمان و چرخ برخی از این سیستم ها می باشد.

عمل باز و بسته شدن این سوپاپها و نیز زمان بندی آن (تعیین مدت زمان بسته بودن یا باز بودن سوپاپها) بوسیله میل بادامک انجام میپذیرد. اما گلگیر های جلو نیز برای مدل آرسی متفاوت است.

همانگونه که گفتیمEGR باید بتواند دمای احتراق را کاهش دهد اما وقتی گاز خروجی موتور به محفظه احتراق بازگردد (در حالی که دمای آن ممکن است در لحظه خروج از موتور بیش از ۷۰۰ اسببخار باشد) عملاً نه تنها دما کاهش پیدا نمیکند بلکه موجب افزایش دمای محفظه احتراق هم خواهد شد.

به ماشین نام نشان 190LE داده شد ، اگرچه در درب صندوق عقب آن 190 E (در سمت چپ قفل) و LE در سمت راست بود.

در اواخر دهه 1970 ، مرسدس در رالی با بزرگ رقابت کرد V8کوپه های قدرتمند سری R107 ، عمدتا سبک وزن مرسدس 450 SLC 5.0. مرسدس آرزوی شرکت در رالی 190 E را داشت و از یک شرکت مهندسی انگلیس پرسید کوزورث برای تولید موتور با قدرت 320 اسب بخار (239 کیلووات ، 324 اسب بخار) برای ماشین رالی.

این امر با خارج کردن تجهیزات و همچنین جبران وظایف واردات با سیاست اکنون صادر شده اعتبارات صادراتی حاصل از استفاده از قطعات ساخته شده در استرالیا برای کل محدوده مرسدس بنز ، مانند فنرهای تعلیق و شیشه شیشه جلو اتومبیل ، حاصل شد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن