اگزوز ماشین، انواع مختلف با صداهای مختلف دارد

به همین دلیل بیشتر افراد به دنبال راهکارهایی می ­باشند که بتوانند با صرف کم­ترین هزینه مشکل کاتالیزور خودرو خ

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

به همین دلیل بیشتر افراد به دنبال راهکارهایی می ­باشند که بتوانند با صرف کم­ترین هزینه مشکل کاتالیزور خودرو خود را برطرف سازند و علاوه بر آن در هنگام انجام تست­های معاینه فنی مشکلی برایشان ایجاد نشود. ممکنه درب مخزن تحت فشار یا خود مخزن تحت فشار یا رادیاتور ترک یا شکاف ریزی داشته باشند و باعث خروج بخار داغ بشن .دوباره تاكيد ميكنم بخار داغ .آب رادياتور يا به دو صورت خارج ميشه يا مايع يا بخار .ممكنه واشر سرسیلندر مشکل داشته باشه یا خود سیلندر ترک ریزی داشته باشه و بخار آب رو از اگزوز خارج کنن.

میخواستم ببینم چه اتفاقی ممکنه افتاده باشه ؟ حدس شما درست بود قربان،دقیقن از پولکی های موتور بود جالبه دو تاش همزمان نشتی داشت یکی کمتر یکی بسیار زیاد و البته لوله ای پلاستیکی فک میکنم بای پس بود اون هم دچار نشتی بود تعویض شد،صرفا جهت اطلاع دوستان عرض کردم بدونن،فقط سوال بعدیم اینه که آیا زمانی که ماشین روشن باشه درب قمقمه آب باز بشه سیستم هوا میگیره؟

آیا زمانی که دمای بخاری روی حداکثر هست و فن داخلی روی تند هست باد سوزان و فوق داغ هست یا خیر؟

مشکل دمای 100 از کجاست؟ تا اینکه چند روز پیش نیم ساعت داخل یک ترافیک شدید بودم و دما را که چک میکردم حدود 100 بود که بعد از خروج از ترافیک لوله خروجی رادیاتور اب ترکید و خلاصه مجبور به تعویض رادیاتور شدم.

با توجه به این که فاصله چرخهای پراید بیش از رنو ۵ بود چرخهای پی کی خارج از بدنه آن قرار میگرفت. خط جوشکاری: در خط جوشکاری پس از این که قطعات پرسی در خط ماشینکاری به مرحله مونتاژ رسید به خط جوشکاری منتقل می شود، لوله ها و منبع ها به فلانچ ها و دیگر قطعات اگزوز که توسط پیمانکاران داخل یا خارج از شرکت تولید می شود دور جوش می شوند، جوشکاری از نوع اگزوز محافظ بی اثر (CO2) یا (MIG) می باشد.

در این شرکت ها علاوه بر این فن ها، اگزاست فن و اگزوز فن که امروزه کاربرد وسیعی دارند نیز تولید و عرضه می شوند. مطمئن شوید که قسمت پشتیبانی و تکیهگاه اگزاست فن تهویه آن قدر محکم و مطمئن است که بتواند سطوح لرزش را کاهش دهد و در برابرشان مقاومت کند.

قابلیت نصب انواع الکتروموتورهای ضد انفجار، ضد جرقه و ضد احتراق بر روی اگزاست فن برای محیط های خاص. به هر حال باید تمام موارد ذکر شده برای جوش آوردن 206 چک شود. البته مبدل های کاتالیستی که روی خودروهای تولید داخل نصب می شود پس از حدود 80 هزار کیلومتر باید نسبت به تعویض آن اقدام شود.

الان باید رادیاتور حتما تعویض بشه؟ آیا شده تا الان مسیر آب رو بخصوص در رادیاتور داخلی شستشو داده باشید ؟ بدین منظور ابتدا به شناسایی کاتالیست های پایه سرامیکی وارداتی جهت چند خودرو سبک داخلی با حجم موتور متفاوت پرداخته، توپوگرافی و آنالیز عنصری توسط میکروسکوپ الکترونی و آنالیز فازی توسط روش های پراش پرتو X بررسی شد و سایر خواص فیزیکی، مکانیکی و شیمیایی این کاتالیست ها تعیین گردید.

در شرایطی که درب رادیاتور بسته است،سیستم همانند یک زودپز عمل می کند و مانع از به جوش آمدن آب رادیاتور و تشکیل حباب های ریز می شود.البته وجود ضدیخ هم در عدم جوش آمدن موثر است.

کلاچ ممکن است که رها نکند. اگر هم آب از قسمت اتصال شیلنگ تخلیه شده باشد ممکن است با لوازم یدکی اصلاح شود. با یه خاموش کردن ساده و باز و بسته کردن قفلها مشکلش برطرف میشه. چ ـ دو چراغ راهنماي الكتريكي يا الكترونيكي با نور زرد در دو طرف جلو و دو تاي ديگر از آن با رنگ قرمز يا زرد در دو طرف عقب براي اعلام قصد گردش به چپ يا به راست و يا تغيير خط حركت.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن