اگزوز ماشین، انواع مختلف با صداهای مختلف دارد

عطسه زدن در حالت گازاست .این عیب باعث شده فیلتر هوا و محفظه فیلتر پاره شوند علت بروز این پدیده اینست که انرژی

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

عطسه زدن در حالت گازاست .این عیب باعث شده فیلتر هوا و محفظه فیلتر پاره شوند علت بروز این پدیده اینست که انرژی جرقه لازم برای احتراق متان بيشتر از هيدروکربن های ديگر است.

ازدیگر مواردی که برای کاهش پايين بودنسرعت احتراق متان در خودروهای دوگانه سوز انجام میگیرد استفاده از شمع دو پلت است این شمع با زدن جرقه ی قوی تر به گسترش سریع تر شعله در داخل محفظه احتراق کمک می کند.

برای اینکه این شمع بتواند چنین ولتاژ زیادی را از خود عبور دهد از وایر های مخصوصی(وایرهای دوگانه) استفاده می کننددر ضمن در خودروهای دوگانه با کمی شل تر گرفتن فیلر سوپاپ گاز از ورود شعله به منیفولد ورودی جلوگیری می شود.

برای جبران اين عيب موتور را کمی آوانس تر می کنند (به وسیله دلکو وادونسر) ولی سرعت کم احتراق باعث کاهش بازده موتور به دلیل افزايش انتقال حرارت به ديواره سيلندر که ناشی از افزايش مدت احتراق است، میشود.

شما مـیتوانید درون بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیـاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف مانند : کلاس بدنـه - نام کمپانی - بازه قیمت خودرو خودرو مورد نظر خود را جستجو…

البته در بخش آموزش تعمیر ایسیو نیز اشکالاتی که مرتبط به برق خودرو است آنالیز و بررسی میشود. درصورت کاربراتوری بودن اتومبیل، به احتمال زیاد ساسات خودرو مشکل پیدا کرده و درصورت انژکتوری بودن احتمال خرابی انژکتور نیز وجود دارد.

باید توجه داشت که یک مخلوط گازي تمایل به احتراق آهسته تري نسبت به بنزین دارد و ممکن است به هنگام عبور و خروج از سوپاپها باز هم در حال سوختن باشد. لوله تهویه برای مخزن سوخت -- مخزن سوخت دارای لوله تهویه است که در هنگام پر کردن مجدد و زه کشی از تانکر برای جلوگیری از فشار یا خلاء می باشد .

تمیز کردن B. این مورد توصیه می شود سه راه را صرف کنید. این قطعات در دمای بالاتر ی کار می کنند و کار کردن در این دمای بالا باعث شده عمر موتور درحالتی که از گاز استفاده می کنیم ۳۰٪ کاهش یابددر واقع عیب رایجی که در موتورهای پایه بنزینی مشهود است سوختن سوپاپها است.

علت آن این است که درحالتی که از گاز استفاده می کنیم به علت گاز ی بودن خاصیت متان توانایی دفع حرارت از قطعات راندارد اما در حالتی که از بنزین استفاده می کنیم بنزینی که به پشت سوپاپ گاز تزیق می شود با گرفتن حرارت از سوپاپ گاز تبخیر می شود وحرارت موتور را کاهش می دهد.

از طرفی در موتورهاي بنزینی، بنزین تاثیر خنک کننده هاي در سیستم مکش سوخت و سیلندرها دارد در حالی که به علت گازی بودن خاصیت متان توانایی دفع حرارت از قطعات را ندارد. اکسل عقب خودرو هم هر 2 -3 سال نیاز به سرویس دارد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن