اگزوز ماشین چیست و چه عملکردی دارد؟

در نتیجه خروجی ژنراتور افزایش می یابد و تنظیم کننده ولتاز جریان DC کمتری تولید می کند. سیکل ادامه می یابد تا

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

در نتیجه خروجی ژنراتور افزایش می یابد و تنظیم کننده ولتاز جریان DC کمتری تولید می کند. سیکل ادامه می یابد تا اینکه خروجی ژنراتور تا ظرفیت عملکردی کامل افزایش می یابد. همچنین امکان کنترل پا را نیز فراهم می کند.

همچنین این شرکت موفق شد اولین خودروی دیفرانسیل جلوی دنیا را در سال ۱۹۳۴میلادی به بازار عرضه نماید و در آن زمان به عنوان چهارمین خودروساز بزرگ جهان شناخته شود. كارگاه مهندسي محصول (نمونه سازي): فعاليت اصلي اين كارگاه ساخت نمونه هاي اگزوز ماشين هاي مختلف مي باشد كه كارخانه قصد توليد انبوه آن را نيز دارد در اينجا جيك و فيكسچرهايي كه قطعه روي آن مونتاژ مي شود نيز ساخته مي شود، اين جيگ ها از روي نمونه و مدل تاييد شده مشتري ساخته مي شوند هم اكنون در كارگاه مهندسي پروژه هاي اگزوز پاژن، مزداي 323، اگزوز كاتاليستي پرايد، زانتيا، پاترول، نيسان رونيز، EF7، ليفتراك و هواپيماي ملخي در دست بررسي و ساخت مي باشد.

اقلام غير توليدي: كليه اقلامي كه مستقيما بر محصول تاثير نمي گذارد مانند لوازم يدكي، ابزار آلات، كالاهاي ايمني. آب تازه یا خام گاهی اوقات به عنوان خنک کننده برای ژنراتورهاست اما این اکثرا محدود به موقعیت های خاصی مانند زنراتورهای کوچک کاربردهای شهری یا واحدهای بسیار بزرگ تا ۲۲۵۰ کیلووات و بالاتر می شود.

انژکتور سوخت: سوخت مایع را اتمیزه کرده و در میزان مورد نیاز سوخت در اتاقک احتراق موتور اسپری می شود. بنابراین دستیابی به روشی که بتوان این مواد اولیه را بازیافت کرد، از ارزبری صنعت خودرو میکاهد و نیاز به واردات را کاهش میدهد.

چنانچه به تیونینگ خودرو علاقه دارید، میتوانید با استفاده از کیت اگزوز، قدمی در این راستا بردارید و خودرتان را اسپرت کنید. سیستم خنک سازی انجین سوزنتس همان سیستم خنک سازی هوا خنک به واسطه یک رادیاتور روغن 10 اینچی است که برای خنک سازی بهتر انجین در مصافت های بسیار طولانی و یا ترافیک نصب گردیده است.

شاید منظور من را درست متوجه نشده باشید، اما بهتر است از زاویه ای دیگر به موضوع بنگریم. این مکانیسم در زیر در مقابل هر جزیی که قسمتی در فرآیند دوره ای تنظیم ولتاژ را تنظیم می کند.

لازم است که سیستم خنک کننده و تهویه ای باشد تا با گرمای تولید شده در این فرآیند کنار بیاید. روتور/ آرماتور: تبدیل جریان DC به ولتاژ AC - روتور/ آرماتور الان ولتاژ بیشتری AC را در سیم پیچ استاتور است که ژنراتور الان خروجی بیشتری ولتاژ AC تولید می کند.

سیم پیچ محرک: تبدیل جریان DC به جریان AC- سیم پیچ محرک الان کارکردی مشابه سیم پیچ اولیه استاتور است و جریان AC کمی تولید می کند.

موقعی که شما باری را به ژنراتور اضافه می کنید ولتاژخروجی به مقدار کمی پایین می آید. این سیکل ادامه می ییابد تا اینکه ژنراتور شروع به تولید معادل ولتاژ خروجی برای ظرفیت عملکرد کامل است.

دوگانه سوز: در موتور های دیزلی، برای کاهش انتشار هیدروکربن ها و مونوکسید کربن تولید شدند که به علت عدم توانایی این گونه از کاتالیست ها در کاهش آلاینده های اکسید نیتروژن، در موتورهای بنزینی از این نوع استفاده نشده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن