اگزوز ماشین چیست و چه عملکردی دارد؟

کیا اسپورتیج بهعنوان یکی از پرسابقهترین کراساوورهای دنیا از سال 1993 تاکنون روی خط تولید قرار دارد و شرکت کیا

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

کیا اسپورتیج بهعنوان یکی از پرسابقهترین کراساوورهای دنیا از سال 1993 تاکنون روی خط تولید قرار دارد و شرکت کیاموتورز در این 27 سال، چهار نسل از این خودرو محبوب را تولید کرده است که بهجز نسل اول، بقیه نسلها بهبازار کشور ما نیز راه پیدا کردهاند.

در این مقاله قصد داریم به سراغ بررسی کیا اسپورتیج SL برود تا شرایط خرید این شاسیبلند محبوب دستدوم را در بازار بررسی کند.

کانکس های ساخته شده از ساندویچ پانل به دلیل اینکه برای ساخت آنها از فوم پلی یورتان استفاده می شود می تواند نقش مهمی در صدا گیری ایفا نماید و صداهای ژنراتور را به تا حد چشمگیری کاهش دهد. از نکات مهم در سلامت سر اگزوز MVM 315 نوع نگهداری و انبارداری آن می باشد.

سر اگزوز MVM 315 از انواع محصولات اگزوز , منبع اگزوز , سر اگزوز , کاتالیزور است.که بخشی از لوازم یدکی ام وی ام 315 می باشد. بازرگانی ایمن یدک بزرگترین توزیع کننده سر اگزوز MVM 315 در تهران و سایر شهرستان ها می باشد.

بازرگانی ایمن یدک توزیع کننده لوله اگزوز MVM 315 در سراسر کشور با استفاده از مسیرهای جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی می باشد.

سر اگزوز MVM 315 اصل که مستقیما توسط بازرگانی ایمن یدک وارد می شود. از خصوصیات سر اگزوز MVM 315 می توان به کیفیت عالی و دوام بالا اشاره کرد. نسل چهارم کیا اسپورتیج نیز با مدل 2017 بهبازار کشور ما راه پیدا کرد.

اما حدود یک سال بعد، واردات خودرو ممنوع شد و این خودرو بههیچعنوان نتوانست موفقیت نسل قبلی خود را تکرار کند تا کماکان نام Kia Sportage برای هموطنان ما بیشتر یادآور نسل سوم این خودرو باشد. جهت ایجاد اطمینان کامل ما تماممی محصولات خود را ضمانت کیفیت می کنیم که این ضمانت شامل لوله اگزوز MVM 315 نیز می باشد.

سپس خودروی خود را به نخستین تعمیرگاه برسانید. اگر ممکن است سوخت دور آرام را تنظیم کنید. نکته جالب توجه اینکه لوتوس همانند شرکت مکلارن به فرمان هیدرولیک وفادار باقی مانده، چرا که معتقد است این مکانیسم در مقایسه با فرمان برقی، بازخوردهای بیشتر و بهتری را در اختیار راننده میگذارد.

این اقدام در کنار نام پر آوازه گلدوینگ باعث شد تا از شروع شش سیلندر شدن این محصول تا سال 2018 فقط دو نسل از این موتورسیکلت ساخته شود و هوندا کمترین تغییرات را در بخش قوای فنی آن ها ایجاد کند.

سرسیلندر دچار تورم و بادکردگی خواهند شد. سر و صدای موتور به قدری داخل کابین خودرو می آمد که گویی یک جاروبرقی سطلی قدیمی داخل خودرو روشن است و امکان نداشت دو نفر موفق شوند داخل خودرو با هم حرف بزنند!

آخرین مطالب