اگزوز ماشین و تمام نکاتی که باید بدانید

190 D با سه موتور مختلف در دسترس بود. موتور 2.5 لیتری توربو که در سرزمین اصلی اروپا به فروش می رسید ، اما سال

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

190 D با سه موتور مختلف در دسترس بود. موتور 2.5 لیتری توربو که در سرزمین اصلی اروپا به فروش می رسید ، اما سالها نه در انگلیس ، فقط در سال 1987 در دسترس خریداران آمریکایی بود و اکنون تا حدودی کالای جمع آوری شده است.

190 LE فقط در سه رنگ در دسترس بود. موتور 2.0 L خطی-چهار موتور پایه بود و هرگز در آمریکای شمالی به بازار عرضه نشد. برای بازار انگلستان و ایرلند نسخه ویژه 190 برای سال مدل 1993 تولید شد. در سپتامبر 1983 ، 190 E 2.3 (2299 سی سی) فقط برای بازار آمریکای شمالی به بازار عرضه شد (اگرچه 190 E 2.3 بعداً برای خرید در سایر کشورها موجود بود) ، مجهز به قدرت 113 اسب بخار (84 کیلووات ؛ 115 اسب بخار) M102.961 موتور این کاهش قدرت به دلیل استانداردهای آلایندگی در بازار آمریکای شمالی در آن زمان بود.

این نسخه فقط در سالهای 1984 و 1985 و فقط در ایالات متحده و کانادا در دسترس بود. LE تقریبا 3500 پوند ارزان تر از نمونه 1.8 لیتری مشخصات یکسان و 2000 پوند ارزان تر از مدل 2.0 لیتری بود.

190 E (E برای Einspritzung یا تزریق سوخت) مدل از بوش KE-Jetronic تزریق سوخت چند نقطه ای به سوخت متر به جای کاربراتور 190 مدل. منیفولد مکش ، میل بادامک و سیستم تزریق سوخت در سال 1984 تصفیه شد و موتور 122 اسب بخار (91 کیلووات ؛ 124 PS) تولید کرد.

اگر شمع در موتور به درستی کار نکند میتواند تأثیر منفی در سوخت رسانی و مصرف سوخت موتور داشته و موتور بنزین بیشتری مصرف کند. برای اینکه موتور بتواند این مقادیر را سریعتر بازیافت کرده و به کارکرد عادی و ایده آل خود نزدیک شود لازم است تا مراحل مورد نظر اجرا گردد.

نمای خارجی 2.5 توربو از این نظر متفاوت است که دارای گلگیرهای گلگیر در گلگیر سمت سرنشین جلو است تا هوا را به توربوشارژ تغذیه کند.

رینگهای مشکیرنگ به همراه روکشهای پلاستیکی در دهانه گلگیرها و سقف شیبدار موجب شدهاند تا H6S در نمای جانبی خودروی اسپرتی به نظر برسد. 190 کاربراتور در سال 1984 نیز مورد تجدید نظر قرار گرفت و با افزایش قدرت به 105 اسب بخار (78 کیلووات ؛ 106 PS) افزایش یافت.

از آنجایی که این قطعه گازهای خروجی را تحت فشار قرار نمیدهد، فشار برگشتی نیز کاهش یافته و قدرت موتور شما افزایش مییابد. برند اصلی "منبع اگزوز پراید" 131، برند دلکور است که ممکن است بعضی از فروشنده ها برند های دیگری را بسته بندی برند دلکور قرار داده و با "قیمت منبع اگزوز پراید" به شما عرضه کنند.

2- فیلتر هوا عملکرد خوبی در عبور هوا بخاطر کثیفی بیش از حد آن ندارد و اجازه نمیدهد به اندازه کافی هوا به داخل سیلندر ها وارد شود در نتیجه احتراق به خوبی اتفاق نمیفتد . تغییرات مختلف مارک های "IL"، "Kovrovets"، "مینسک" و امروز می تواند هر دو در بزرگراه ها و خیابان ها شهرستان در بر داشت.

در دنیای مدرن و اقتصادی امروز سعی و تلاش افراد و جوامع مختلف استفاده ی مجدد از محصولات است. با پایین آمدن پیستون یک خلا نسبی در سیلندر ایجاد میشود و هوای خالص از طریق مجرای سوپاپ هوا وارد سیلندر میگردد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن