اگزوز تیبا - یدک ماشین اراک

به طور کلی می توان گفت سیستم تعلیق خودرو رابطه مستقیمی با کارایی سیستم ترمز، سایش تایرها، فرمان پذیری و لذت ر

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

به طور کلی می توان گفت سیستم تعلیق خودرو رابطه مستقیمی با کارایی سیستم ترمز، سایش تایرها، فرمان پذیری و لذت رانندگی دارد.

برای مثال در اثر کاهش فشار و کم باد شدن تایر، شاهد سایش بیش تر قسمت های بیرونی تایر که با زمین در تماسند، در مقایسه با قسمت های داخلی خواهیم بود. میزان فشار باد داخل تایر تأثیر مستقیمی در میزان سایش آن دارد.

سیستم ترمزها درون این موتور از نوع دیسکی بوده کـه این بـه نوبه خود بسیـار ارزشمند مـیباشد چرا کـه در ترمز های دیسکی ترمز های مکرر صورت گرفته کـه باعث افزایش دما درون سطح لنت و دیسک مـیگردد، بر خلاف ترمز های کاسه ای با سرعت بسیـار بالایی خنک گشته و باعث عمل متوقف سازی درون موتور شده و حتی نسبت بـه ترمز های کاسه ای عمل توقف سازی را با سرعت تقریبی 2 برابر انجام مـیگیرد.

برای حفظ سلامتی سیستم تعلیق خودروی تان، قبل از رسیدن به دست انداز سرعت را کم کنید ولی به هیچ وجه روی دست انداز ترمز نکنید تا به خودروی شما ضربه زیادی وارد نشود. مجموعه کنیستر برای کاهش آلودگی هوا می باشد و بخارات بنزین را در مخزنی جمع می کند و در موارد مورد نیاز در موتور می سوزاند.

تشخیص کمک فنرهای معیوب برای بسیاری از مکانیک ها نیز مشکل است. معیوب بودن تیغه های برف پاک کن علاوه بر تمیز نکردن شیشه و کاهش دید ممکن است به شیشه ها نیز آسیب وارد نماید.

در صورت افزایش بیش از حد فشار نیز سطح مرکزی تایر در مقایسه با دیگر نقاط فرسودگی بیشتری پیدا خواهد کرد.

علاوه بر تنظیم باد، عمق آج لاستیک های خودرو را نیز باید همیشه بررسی و کنترل کرد. روش بررسی: اگر موتور تکان های اضافی داشته باشد باید دسته موتورها بررسی گردند.

تعمیر: در این حالت موتور و سیستم تبدیل سوخت کاملا چک شده و از شمع های جدید استفاده می شود. این ایده که منافع اصلی از توسعه منابع یک کشور باید به شهروندان آن کشور (و نه سرمایه گذاران خارجی) برسد، بدعت اعلام شده است.

Titanium - تیتانیوم و آلیاژهای آن یک ماده جدید در مهندسی به شمار می رود، زیرا تنها از سال 1952 به بازار آماده است. كاهش رتبه ي شدت فقط از طريق تغيير طراحي ممكن است در (PFMEA) شدت برآوردي از ميزان جدي بودند تاثر حالت خرابي بالقوه بر مشتري است اگر مشتري كه از حالت خرابي تاثير مي پذيرد خط دانش فراتر از تيم / مهندس مسئول ساخت باشد در اين موارد با مهندس طراح مسئول DFMEA و مهندس مسئول ساخت (در خط) مي بايست مشورت كرد.

به همین دلیل است که سازندگان تایر همواره فشار مناسب را تا حدی کمتر از فشار ماکزیمم درج شده روی دیوار تایر اعلام می کنند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن