از اگزوز ماشین آب میاد نشانه چیست

در جلوی شما سایت توپچی قرار دارد. با همه ویژگی های مثبتی که در مورد جنسیس کوپه عنوان شد، نشستن در کامارو، حال

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

در جلوی شما سایت توپچی قرار دارد. با همه ویژگی های مثبتی که در مورد جنسیس کوپه عنوان شد، نشستن در کامارو، حال و هوای دیگری دارد.

می توان گفت که این مجموعه برای همه کسانی که علاقمند به تعمیراگزوز می باشند مناسب است. برای این کار به دمای هزار و ۸۰۰ درجه نیاز است که دیاکسیدکربن هوا را به مولکولهای مونواکسید کربن تبدیل کند. کاتالیست چطور کار می کند؟

گسترش بسیار زیاد می تواند به ایجاد صدای بلند کمک کند. مثلا قیمت خودروهای کار (کامیونها) و اتوبوسهای حملونقل درونشهری و برونشهری و قطعات یدکی و مصرفی آن توسط شرکتهای خودروسازی افزایش یافت و در ادامه به قطعات یدکی و مصرفی سایر خودروها گسترش یافت.

افزایش قیمت خودرو طی چند ماه گذشته موجب جهش قیمت در بازار لوازم یدکی شد و متأسفانه این افزایش قیمت از شرکتهای تامینکننده اصلی قطعات یدکی در خودروسازیها آغاز شد.

عیب یابی و تعمیر سیستم اگزوز خودرو آشنا خواهید شد . خروج آب از اگزوز خودرو و دلایل آن دلایل خروج آب از اگزوز در هوای سرد و گرم و اشکالات آن اگر خروج آب از اگزوز خودرو در هوای سرد رخ بدهد عادی است و عیبی ندارد ولی اگر چکه کردن آب از لوله اگزوز در هوای گرم اتفاق بیافتد دو علت میتواند داشته باشد: واشر سرسیلندر خراب شده باشد که با تعویض واشر سر سیلندر این عیب رفع میشود.

دود سیاه به علت زیاد بودن میزان سوخت مصرفی وارده به دیزل:در این حالت احتمالا پمپ و انژکتور تنظیم نیست و رفع این مساله با تنظیم مجدد پمپ و انژکتورها ممکن می باشد.

با تمام این تفاسیر، اگر از خود شخص من در آخر بپرسید کدام را انتخاب می کنم، بی شک می گویم: تویوتا GT86 با چند حلقه لاستیک اضافه! سطح شناور را به مقدار مشخص شده تنظیم کنید. موتورسوارانی که از رانندگی آرام در شهر حمایت می کنند صدا خفه کن مستقیم را نمی پذیرند.

انباره(صداخفه کن) اگزوز خودرو. زمینه و هدف: کنترل گازهای خروجی خودروها با توجه به نرخ بالای تولید خودرو در ایران و انتشار گازهای سمی توسط آن ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

کنترل گازهای خروجی خودروها با توجه به نرخ بالای تولید خودرو در ایران و انتشار گازهای سمی توسط آن ها از اهمیت خاصی برخوردار است. ندارم. بسیاری از راننده ها با کارکرد بالای 80هزارتا گمون میکنن چون هنوز موتور داره درست کار میکنه پس نیازی به نوسازی کاتالیزور ندارن.

درود بر دوستان. کاتالیزور با کارکرد بالای 80هزارتا که دیگه کاتالیزور نیست. اگر سوخت ارسالی به یک سیلندر، از سوخت ارسالی به دیگر سیلندرها بیشتر باشد، علاوه بر آنکه احتراق حاصله به پیستون ضربه میزند، از درون سیلندر نیز صدا بلند میشود.

آخرین مطالب