كمك براي طراحي و ساخت هدرز دست ساز - صفحه 6 - تیونینگ تاک

بله، هدرز موتور XU7 به اتومبیل شما میخوره، در کرمان نمایندگی فعال داریم. برای اطمینان از عملکرد حداکثر و جلوگ

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 26 شهریور 1400

بله، هدرز موتور XU7 به اتومبیل شما میخوره، در کرمان نمایندگی فعال داریم. برای اطمینان از عملکرد حداکثر و جلوگیری از نقص های مبدل، موتور خود را در حالت خوب تنظیم کنید، اما اگر جایگزینی لازم است، مبدل کاتالیزوری عملکرد ما جریان اگزوز مطلوب را فراهم می کند و انتشار خودرو خود را قانونی می کند. نوع خاصی از ریمپ ای سی یو که فقط در کاراک انجام می شود و برای خودرو هایی است که هدرز بسته باشند با هدف بهره برداری بیشتر از افترمارکت هدرز به این صورت انجام میگردد که ورودی هوا را با خروجی آن که همان هدرز است تنظیم میکنیم و به این هدرز ریمپ میگوییم. صندلیها بهصورت دستی تنظیم میشوند اما علاوه بر راحت بودن به دلیل وجود لبههای کناری و البته قسمت قابل تنظیم زیر زانوها، بدن را به خوبی در خودرو حفظ میکنند. اما نکته اینجاست که بخش امپاور تنها بیاموهای ای30 کوپه و کانورتیبل را بهصورت M عرضه کرد اما حالا یک بیامو ای30 سدان در مقابل ماست!

البته چراغهای جلوی برفپاککندار نیز به زیبایی خودرو میافزاید که بهصورت افتر مارکت (قطعات تولید شده بهصورت آپشن در بازار) خریداری و نصب شدهاند. در قسمت عقب هم سادگی طرح کاملا مشهود است اما تصور نکنید این سادگی شما را خسته میکند زیرا بعد از گذشت 26 سال از زمان تولید خودروی مورد نظر ما، هنوز هم نگاه کردن به خودرو بسیار لذت بخش است. خودروی مورد نظر ما نیز درست از همین پیشرانه استفاده میکند. با این حال، یک مبدل جهانی نیاز به برش لوله و بستن یا جوشکاری برای پیوستن دارد، در حالی که یک مبدل مستقیم مناسب به جای مبدل کارخانه درست می شود. ما دارای مبدلهای مناسب مستقیم هستیم که بخشی از مونتاژ لوله یا خروجی منیفولد است و همچنین مبدلهای با هدرز. بیامو ای30 سدان مورد نظر ما نیز به کمک همین کیت بدنه بدل به مدل ام شده است. ضمنا این صندلیها از نظر ایمنی نیز دارای ساختاری محکمتر از صندلیهای معمولی هستند. این دو طراح سعی کردند با استفاده از خطوطی ساده و به دور از بلندپروازی، خودرویی طراحی کنند که تقریبا از نظر زیبایی بر دل هر بینندهای بنشیند. تعجب نکنید موضوع بسیار ساده است.

مجموعه ای بسیار کاربردی و بی نظیر شامل اطلاعات مکانیکی و الکترونیکی تصویری موتورهای پژو 206 و موتور زانتیا و موتور مزدا می باشد.قیمت : 400 . مشکل اصلی منیفولدهای خروجی دود ، ایجاد ازدهام دود ، در خروجی منیفولد می باشد یعنی فضای کافی به دودها جهت خروج نمی دهد ، توضیح اینکه دود هر سیلندر با فشار ، سرعت و دمای بسیار زیاد از سیلندر خارج می شود ، هرچقدر فضای بازتری برای خروجش مهیا باشد ، بهتر و کامل تر ، از سیلندر خارج شده و خروج کامل تر دود ، فضای احتراق داخل سیلندر را برای مکش بهتر هوا مهیا می کند و هرچقدر مکش بهتر باشد ، هوای بیشتری به سیلندر وارد شده و احتراق بهتری صورت می گیرد ، احتراق بهتر به معنای قدرت و کشش بهتر موتور می شود. اگرچه این تدابیر حرکت رو به جلو و مثبتی بودند اما در عمل به علت عدم مهیا بودن بستر اصلی و لازمه این تغییر،یعنی سوخت با کیفیت یورو 4 در جایگاه های سوخت کشور باعث بروز ایرادات آزاردهنده در خودروها مانند دمای موتور بالا، ناک، کپ، تاخیر دریچه گاز و …

کاهش فشار و محدودیت اگزوز، یک روش سنتی برای افزایش کارایی است و مانند مبدلهای کاتالیزور مانند خنک کننده برخی از محدودیت ها را ایجاد می کند. قیمت دریچه گاز با استپر و سنسور اکسیژن روش 40 شد.البته استوک. مخلوط سوخت غنی که می تواند ناشی از فشار بیش از حد سوخت، سنسور اکسیژن معیوب، یا ترموستات باز است یا سوخت نشتی در اگزوز ناشی از اشتعال موتور، می تواند مبدل را بیش از حد گرم کند و ذوب را خنثی کند و مانع جریان خروجی شود. اگه تست کردی و تغییری نکرد یعنی این اتفاقتی که من گفتم مشکل موتور اتومبیل شما نیست و مشکل ممکنه از جای دیگه ای مثل سنسور اکسیژن باشه، چون سنسور اکسیژن هم یه سنسور خیلی تعیین کننده در موتورهایی مثل موتور اتومبیل شماست. سوم، تابع مبدل یک بخشی جدایی ناپذیر از سیستم کنترل موتور خودرو شما، به ویژه در سال 1994 و بعد از آن وسایل نقلیه OBD II است، و شما روشنایی موتور CHECK ENGINE را روشن می کنید و ممکن است در هنگام حذف مبدل ها مشکلات رانندگی داشته باشد.

آخرین مطالب