قیمت هدرز پژو 405

بطور خلاصه در ECU های قدیم عکس العمل گاز سریعتر، زمان جرقه کمی متفاوت تر بوده و میزان سوخت با اختلاف اندکی وظ

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 26 شهریور 1400

بطور خلاصه در ECU های قدیم عکس العمل گاز سریعتر، زمان جرقه کمی متفاوت تر بوده و میزان سوخت با اختلاف اندکی وظیفه مدیریت موتور را برعهده داشته است. تغییر گیربکس معمولاً در اتومبیل های سری پژو بسیار مرسوم است (پژو و سمند) گیربکس در واقع وظیفه انتقال قدرت موتور به چرخ ها را دارد و هرچه گیربکس بهتر عمل کند به همان میزان میتواند شتاب اتومبیل را بهبود بخشد. هدرز موتور xu7 قابل نصب بر روی پژو 405 و سمند و پارس ساخته شده از فولاد مخصوص و آبکاری. جدول مقایسه فنی و امکانات پژو پارس ELX قدیمی (موتور زانتیا) با پژو پارس ELX جدید … پس از نصب میل سوپاپ های اسپرت حتما می بایست برنامه ECU متناسب با تغییرات سخت افزاری تنظیم گردد در غیر این صورت مقدار زیادی از هزینه انجام شده به هدر می رود و چنانچه میل سوپاپ در کلاس ریس یا خیابانی ریس باشد دور آرام مناسب نخواهد داشت و نیز به موتور در دورهای بالا به دلیل سوخت نامناسب آسیب جدی خواهد رسید. اکثر کمپانی های خودروسازی برای پایین آوردن هزینه تولید و همچنین سرعت خط تولید برای بستن اگزوز از منیفولدهای اگزوز چدنی استفاده می کنند همچنین استفاده از کاتالیزور برای کاهش آلایندگی به همراه محدودیت های شکل منیفولد چدنی فشار معکوس زیادی بر روی گازهای خروجی از موتورو در نهایت پیستون به وجود می آورد.

در واقع طراحی خم های لوله، محل اکسیژن سنسور سایز ورودی و خروجی منبع ها همگی مهندسی شده و به همین دلیل است که هدرزهای دست ساز وطنی نمی توانند قدرت دقیقا یکسان تولید نمایند.همچنین جنس استنلس استیل ۳۰۴ به کار رفته طول عمر قطعات را تضمین می نماید. همچنین به کار بردن منبع یا منبع های متعدد وبا هدف کاهش صدای گازهای خروجی و همچنین ارتعاشات این گازها، مجددا فشار معکوس بر سر راه گازهای خروجی بوجود می آورد. کمپانی سوپراسپرینت در اصل به دنبال قدرت بیشتر است و بعد از آن برای دلنشین شدن صدای موتور بدون آنکه قدرت از دست برود منبع نهایی و منبع های لرزه گیر در مسیر اگزوز تعبیه می نماید. از این رو موتور ملی EF7 با مشکلات عدیده کیفیتی ، هیچگاه نتوانست با موتور TU5 رقابت کند. در دوکلاس اول بدون افزایش ضریب تراکم نیز خودرو تفییر قابل قبولی می نماید ولی بهتر است با پیستون کله قندی ضریب تراکم با لا رود. 27,089,690 تومان. معرفی خودرو. در واقع، بر خلاف تصور عامه، این کیت ها به خودی خود قابلیت خنک کنندگی ندارند؛ بلکه به علت شرایط محل قرار گیری، هوایی با کیفیت تر و با دمای پایین تر را برای خودرو به ارمغان می آورند.

این موتور بسیار با دوام و کم استهلاک و همچنین کم مصرف ، نرم و پر شتاب است. به طوری که مصرف سوخت اندکی کاهش پیدا کرده و قدرت موتور و شتاب بیشتر میشود. در بوش های ME 7.4.5 به دلیل افزایش کیفیت سوخت در اروپا و نیز سخت گیرانه تر شدن قوانین آلایندگی بعضی از این پارامترها متفاوت تر برنامه ریزی شده اند که نتیجه آن کندتر و تنبلی ماشین های ۲۰۶ مجهز به این ECU ها می باشند. تعداد زبانه های گیربکس 1975 بیستر از نسخه اورجینال میباشد و در نتیجه میتواند سرعت بیشتری را با دور موتور کمتر به شما ارائه کند یعنی فکر کنید در جاده با سرعت 110 کیلومتر بر ساعت در حال حرکت هستید ، گربکس اورجینال روی دور موتور 3.1 میباشد اما گیربکس ربزدنده 1975 روی دورموتور 2.7 خواهد بود و این یعنی شما میتوانید سرعت بیشتری را با یک دور موتور یکسان نسبت به گیربکس اورجینال تجربه کنید. البته باید گفت که این ECU از ای سی یو های بوش پارامترهای کمتری را کنترل و مدیریت می کند و لذا به هیچ عنوان دقت عمل آنها را ندارد ولی روی هم رفته پس از ارتقا نتیجه مطلوبی می دهند.

البته با ارتقای ME 7.4.4 ، ۲۰۶ های قدیم هم عملکرد بهتری نشان می دهند. تغییر پروفیل میل سوپاپ از قدیم الایام در خودروهای مختلف تنفس طبیعی یکی از راه های موثر بالا بردن راندمان حجمی به حساب می آید. سیستم ورودی هوا در خودرو، نقش مهمی در نحوه عملکرد موتور دارد و یکی از اصلی ترین بخش های تنفس پیشرانه، همین عبور جریان هوا است؛ از سوی دیگر، هوای وارد شده به موتور، باید عاری از هر گونه ریزگرد باشد؛ زیرا ورود ریزگردها به داخل موتور، باعث کاهش طول عمر آن می شود. معمولا قطر درونی لوله هدرز نسبت به منیفولد فابریک خودرو بیشتر بوده و میتواند هوای خروجی را بهتر تخلیه نموده و مخصوصا در دور های بالا موجب میگردد تا موتور خودرو تنفس بهتری نموده و راندمان آن پایین نیاید. دقت داشته باشید برای اینکه بهتر متوجه شوید باید بگوییم که در زمان نصب همزمان توربوفن مکانیکی سیموتا و فیلتر هوا متاسفانه خودرو به دلیل کاهش جریان هوا کشش کافی را نخواهد داشت پس شما بایستی فیلتر هوا را حذف کنید. اگر شما قصد تقویت یک موتور با هزینه نه چندان بالا را داشته باشید میتوانید از هریک …

آخرین مطالب