قیمت هدرز پژو 405

از لحاظ دوام ماشین های رالی بسیاری در ایران مجهز به این فنربندی هستند و سالیان متمادی از این سیستم در زیر خود

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 26 شهریور 1400

از لحاظ دوام ماشین های رالی بسیاری در ایران مجهز به این فنربندی هستند و سالیان متمادی از این سیستم در زیر خودروی خود بهره می برند. در واقع با قرار دادن سیستم اگزوز سوپر اسپرینت بر روی یک خودروی ۲۰۶ TU5 شما اجازه آزاد شدن ۱۵hp اسب بخار به همراه ۱۱ نیوتن متر گشتاور بیشتر را به موتور می دهید که این معنای شتاب گیری بهتر می باشد. هدرز در واقع یک مینفولد خروجی بازنگری شده است که براساس اصول علم مکانیک سیالات شکل گرفته و به نحو دقیقی ساخته شده است . موضوع بسیار ساده است. موضوع مهم در استفاده از لنت های سرامیکی و تروکس رانندگی آرام و فشار کم بر روی ترمز برای تضمین طول عمر لنت تا ۱۰۰ کیلومتر می باشد. هدرز ها را میتوان بر اساس ظاهری که دارند، در دستههای گوناگون دستهبندی کرد، بنابراین شرکت سازنده باید با توجه به نکتههایی چون مشخصات موتور و فضایی که در اختیار آن است، یک نوع از این قطعه را طراحی کنند. در ۲۰۶ جدید ایران خودرو که از سال ۱۳۹۱ به بازار آمده اند از ECU های زیمنس ساخت شرکت کروز ایران استفاده شده و دریچه گاز نیز به سیمی تغییر یافته اند.

شرکت ENGINEARTS در این عرضه فعالیت دارد و هدرز را تولید و عرضه می کند . یک قطعه بسیار مفید و موثر برای ۲۰۶ که از سال ۱۳۸۳ در بازار عرضه شده، با کوتاه شدن فاصله دنده عکس العمل راننده دقیق و سریع خوتهد بود و از دنده های اشتباه به خصوص در هنگام رانندگی های سریع که منجر به خرابی گیربکس می شود جلوگیری می نماید. اگر بخواهیم در رابطه با طراحی این قطعه بگوییم؛ باید گفت که این قطعه سطحی کاملا صاف و صیقلی دارد، چرا که اگر اینچنین نباشد و بر روی سطح آن زبری دیده شود، این زبری مانع از خروج گاز میشود، بنابراین ساخت و طراحی این قطعه را میتوان یک عمل دشوار و نیازمند به علم مخصوص در نظر گرفت. SJ1457 / SJ1453 دیسک های G88 اختراع خود تروکس بوده و حق تولید آن مخصوص این کمپانی است و بالاترین خاصیت پخش حرارت را دارد. کارایی هدرز به چه گونه است و چه تفاوتی با منیفولد اگزوز فابریک خودرو دارد ؟

برخی از افراد به دنبال تغییر صدا در اگزوز هستند که هدرز در این مورد تغییر بسیار نا چیز ایجاد می کند . همچنین باید گفت که بسیاری از افراد هستند که به دنبال شیوهای برای تولید صدا از اگزوز خودروی خود هستند؛ بهترین راهحل برای این افراد را میتوان استفاده از هدرز در نظر گرفت، البته باید گفت Headers نمیتواند صدای چندان بلندی ایجاد کند، اما همان صدای تولیدی و ناچیز را میتوان یکصدای خوشایند در نظر گرفت که نزد رانندگان بهویژه جوانان از اهمیت ویژهای برخوردار است. جواب اصلی این سوال در قیمت تمام شده بیشتر یک هدرز نسبت به منیفلد دود چدنی است. کمپانی سوپراسپرینت در اصل به دنبال قدرت بیشتر است و بعد از آن برای دلنشین شدن صدای موتور بدون آنکه قدرت از دست برود منبع نهایی و منبع های لرزه گیر در مسیر اگزوز تعبیه می نماید. هر چند که این قطعه به میزان بسیار ناچیزی در صدای پیشرانه تغییر ایجاد میکند اما این تغییر بسیار خوشایند و جذاب است. فیلترهای معمولی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل موتور دارای منافذ کوچکی هستند که این باعث ایجاد مقاومت بر سر راه تنفس موتور می گردد.

همچنین به کار بردن منبع یا منبع های متعدد وبا هدف کاهش صدای گازهای خروجی و همچنین ارتعاشات این گازها، مجددا فشار معکوس بر سر راه گازهای خروجی بوجود می آورد. تفاوت هدرز با منیفولد خروجی اگزوز در چیست؟ معمولا قطر درونی لوله هدرز نسبت به منیفولد فابریک خودرو بیشتر بوده و میتواند هوای خروجی را بهتر تخلیه نموده و مخصوصا در دور های بالا موجب میگردد تا موتور خودرو تنفس بهتری نموده و راندمان آن پایین نیاید. تغییر پروفیل میل سوپاپ از قدیم الایام در خودروهای مختلف تنفس طبیعی یکی از راه های موثر بالا بردن راندمان حجمی به حساب می آید. ارزان ترین راه تقویت و بالا بردن راندمان موتور تعویض شمع های معمولی با شمع های سوزنی می باشند. بر روی خودرو، ReFlash کردن میتواند به موتور خودرو را واقعاً تقویت کند و در موتورهای با … که امکان ارتقای این ECU ها فراهم آمده و با ارتقای برنامه آنها نه تنها ۲۰۶ های جدید به تر و فرزی ۲۰۶ های قدیمی می رسند بلکه با تست های متعدد مشتریان، در اکثر موارد که که خودروها از لحاظ سخت افزاری مشابه بوده اند ۲۰۶ های ME 7.4.5 بر ME 7.4.4 غلبه کرده اند. در مدل های ۹۳ از ECU های مشابه تیپ ۵ جدید استفاده شده که شرایط مشابه موتور TU5 می باشد.

آخرین مطالب