معمولاً اینگونه تست ها بصورت کند درحدود ماکزیمم سرعت 50کیلومتر توسط کارشناسان سایپا انجام می شود که البته نمی توان راهی مفید برای کشف عیوب دانست.اما امروز اولین روزی است که سایپا صدای غرش واقعی کیا ریو راخواهد شنید.
اتومبیل ریو به سرعت شتاب میگیرد با اولین ترمز خود روی ریو ظرف زمان 4.5 ثانیه از سرعت 120کیلومتر به 60 کیلومتر درساعت رسیده و با همین سرعت تست ترمزبر روی سنگهای گرانیتی انجام می شود.دراولین تست ترمز نمره قابل قبولی بدست می آید.پس از عبور از پیچ اول با سرعت نسبتاً زیادی وارد پیچ دوم می شویم اما ریو تعادل چندانی درپیچ تنگ دوم را ندارد.می توان گفت فرمان پذیری وسیستم شاسی درمقابل فشارهای جانبی وناگهانی کمی عاجز اند.
درهنگام عبور از روی ریلها با سرعت 50 کیلومتر صداهای نسبتا زیادی ناشی از ضربات وارده به فنر بندی خودرو به گوش نمی رسد. دراین قسمت صدای اجزای تشکیل دهنده فرمان به گوش نمی رسد اما فرمان اتومبیل کمی در پیچ ها سخت شده و امکان عبور از این مسیر در سرعت های بالای 50 کیلومتر را مشکل می کند.
این خودرو دارای استاندارد یورو III، موتور 1500 سی سی، 16 سوپاپ و مصرف سوخت 7/5 لیتر در خارج شهر و 9/6 لیتر در سیکل ترکیبی، برای یکصد کیلومتر است .
گفتنی است، حدود 500 هزار دستگاه از این خودرو هم اکنون در خیابانهای کشورهای آمریکا ، اروپایی و آسیایی تردد می کند که نشان دهنده استاندارد بودن این خودرو و مطابقت آن با سلایق مختلف مردم در کشورهای گوناگون است.
سایپا تاکنون 30 هزار پراید نیز به سوریه صادر کرده که بالاترین آمار خودروهای خارجی سوریه را تشکیل می دهد .
این گزارش می افزاید:صادرات خودروی ریو سایپا پس از آن میسر گردید که بر اساس ممیزی سالانه گروه کیفیت شرکت کیا-هیوندای کره جنوبی، در سال 2006، خودروی ریو در سایپا با کسب امتیاز بسیار خوب در بین محصولات 17 شرکت همکار شرکتهای کیا-هیوندای در کشورهای مختلف، رتبه دوم را کسب کرد.
درمورد تست سنگ فرش ها نیز صدای شاسی وشیشه ها، داشبورد، قسمتی از کنوسل وحتی فرمان اتومبیل آنچنان آذار دهنده نمی باشد.در قسمت بلژیکی عملکرد فنرها درمقابل با سرعت زیاد خودرو بسیار خوب وقابل توجه است.
نوبرانهترین حاصل تعامل میان شرکت سایپا و سیتروئن، تولید خودروی هاچبک سیتروئن C3 است که در سایت سایپا کاشان به تولید میرسد. ماه گذشته نیز اولین محموله قطعات خودرو سایپا 141 به کشور ونزوئلا صادر گردید . اگزوز از طریق گلویی به موتور وصل می شود.
با کاربرد این تجهیزات می توانید حداقل 80 درصد از صدای گوش خراشِ فن های ماینر را حذف کنید. با اضافه شدن ریو به محصولات صادراتی سایپا، سهم این شرکت در صادرات صنعتی کشور افزایش خواهد یافت .
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- علت صدای بلند اگزوز ماشین های رالی چیه؟
- 4 راه برای کاهش صدای اگزوز ماشین!
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟
- اگزوز ماشین چیست و چه عملکردی دارد؟
- لوله رابط هدرز و منبع اگزوز می باشد
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- عرضه اگزوز و لوازم یدکی ماشینهای راهسازی و معدنی - لوازم یدکی ماشین سنگین