شنهای ریزی که به دستگاه پاشیده شده اند برای استفاده دوباره بازیافت می شود. رنگهای مورد استفاده پلی ارتان و زنیک اپوکسی هستند تا طول عمر زیادی روی دستگاه داشته باشند. دستگاهی که از سند بلاست بیرون آمده را نمی شود مدت زیادی بیرون نگه داشت زیرا دوباره آسیب می بیند.
به وسیله همین چرخ های جاده دستگاه زرهی در زمین های ذوعارضه بدون اینکه فشاری به دستگاه زرهی وارد شود حرکت می کند.
در خط مونتاژ ابتدا بخش تعلیق تانک و چرخ های جاده را شروع می کنند. جانشین موسسه شهید زین الدین که در این بخش توضیحاتش دقیق و جزئی تر شده می گوید: در این بخش از اول تا ایستگاه تست استاتیک، مجموعه هایی که برای اروهال رفته بودند، طی یک فرآیند تحت پایش اعم از کنترل کیفیت و تولید توسط تگ هایی که روی آنها نصب می شود تاییده نصب این قطعه روی دستگاه زرهی را گرفته و مشخص می شود که در چه زمانی باید این قطعه به خط مونتاژ برسد و روی دستگاه زرهی نصب شود.
این محفظه باید بسیار تمیز باشد تا استحکام رنگ دچار خدشه نشود. در کابین رنگ، رنگ مایع طی سه مرحله روی دستگاه نشانده می شود.
در این جا تمام رنگی که داخل و خارج دستگاه وجود دارد از آن جدا شده و این فرآیند توسط شن های ریز که بوسیله فشار هوای به بدنه دستگاه پاشیده می شود انجام می شود. در فرآیند سندبلاست و رنگ آمیزی باید مواظب بود تا رزوه های نصب پیچ سیستم های تعلیق از بین نرود و برای همین، همه فرآیندهایی که اینجا اتفاق می افتد توسط نیروهای کاربلد انجام می شود.
ما باید جوری دستگاه را رنگ آمیزی کنیم که بتواند دوره اورهال خود را پشت سربگذارد. پس از پارگی لوله اگزوز ، باید به موقع تعمیر شود تا از تأثیرگذاری بر کامیون فاو جلوگیری شود. در دنیا معمولا بسیاری از کارخانه های ساخت، کارخانه های بازسازی نیز بودند.
بازسازی به سه رده D,M,O انجام می شود. در برخی موارد در خروجی اگزوز جرقه های آتش همراه با دود خاکستری مشاهده می شود که دلیل آن خرابی انباره اگزوز ودر مواردی تنظیم نبودن فیلر سوپاپ ها و تایمینگ نبودن زمان پاشش سوخت یا به اصطلاح پس سوزی است.
اطلاعات تماسی که در انتهای این صفحه آورده شدهاند مربوط به اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان بوده و ارتباطی با مجموعه اگزوز سازی رستم شعبه 3 زابل ندارد. برای بررسی این موضوع کف دست خود را به مدت 20 ثانیه در جلوی اگزوز قرار دهید (خروجی را به صورت کامل مسدود نکنید!) سپس با بو کردن ان در صورتی که بوی قوی موتور را احساس کردید ایراد از سوخت زیاد تزریق شده به موتور میباشد که حتی فرصت احتراق نداشته است .
در این بخش با سالنی بسیار بزرگ روبرو هستیم که در سمت راست آن خط مونتاژ تانک و در سمت چپ آن خط مونتاژ نفربر قرار دارد. پس از پشت سرگذاشتن بخش دمونتاژ، حالا وارد بخشی شده ایم که قرار است تانک و نفربر دوباره مونتاژ شوند و به چرخه عملیات بازگردند.
این موتورسیکلت مجهز به پردازشگر مرکزی (ایسیو) بوده و سیستم سوخترسانی آن از نوع انژکتور برقی است که توسط رادیاتور آبی خنک میشود. کاربران ، اما ما آن را یک ضرورت دانستیم. تمامی این قطعات یک شناسنامه دارند که این فرآیندهای اورهال که روی اینها اتفاق می افتد را دنبال می کند و یک ضابط کنترل کیفیت صحت کار انجام شده روی قطعه را تایید کرده و تگ نصب قطعه روی سیستم زرهی را صادر می کند.
مقالات مشابه
- مشخصات، خرید و قیمت قطعات اگزوز ماشین و موتور سیکلت
- علت صدای بلند اگزوز ماشین های رالی چیه؟
- بررسی بخش های سیستم اگزوز ماشین
- انتخاب خوب لوازم عکاسی
- خرابی اگزوز-دود اگزوز ماشین
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- انواع رنگ دود اگزوز؛ رنگ دود ماشین شما نشانه چیست؟
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- سایبان پارکینگ ، سایبان خودرو ، سایبان برقی خودرو ، سایبان ماشین