هدرز پراید یورو 4 فولادی - اگزوز خودرو مشهد

هدرز چه نقشی در افز.. ابتدا باید مشخص کنیم که چه فایلهایی اغلب بروزرسانی میشوند و برای چه فایلهایی این کار صو

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 26 شهریور 1400

هدرز چه نقشی در افز.. ابتدا باید مشخص کنیم که چه فایلهایی اغلب بروزرسانی میشوند و برای چه فایلهایی این کار صورت نمیگیرد. به عنوان پیشفرض، زمان ذخیره فایلها در حافظه نهان مرورگر را میتوانیم به یک ماه، یک سال یا ۲ روز تنظیم کنیم. اگر در زمان داغ کردن موتور، داخل ترافیک بودید؛ سعی کنید در مدتزمانی که صرف پیدا کردن جای پارک مناسب میکنید دور موتور را نزدیک به 2000rpm نگهدارید. هزینه نگهداری و تعمیرات پایین از دو جهت بخاطر قیمت مناسب قطعات و بهدلیل تولید داخلی قطعات به راحتی در دسترس هستند. آدرس : تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی - طبقه اول - پلاک 161 - استعلام قیمت حضوری قطعات هیوندای . 75/فیلتر-هوای-سانتافه2700-سی-سیقیمت فیلتر هیوندای سانتافه ,عرضه مستقیم فیلتر هوای سانتافه ,بالاترین کیفیت فیلتر هوای سانتافه با قیمت مناسب,فروش فیلتر هوای سانتافهدر تهران و کرج قیمت و خرید فیلتر هوای موتور هیوندای جنیون پارتس مدل - فیلتر خودرو › فیلتر هواجدیدترین مدلهای فیلتر هوا هیوندای جنیون پارتز با بهترین قیمت در. هنسی همچنین بدنه گاز ارتقا یافته، سیستم تزریق هوای بهبود یافته و هدرز فولادی ضدزنگ را بکار گرفته است.

برای تکمیل توربوشارژرهای دو بلبرینگ ۶۲ میلیمتری Xona Rotor و دستیابی به چنین ارقامی از هدرز فولادی ضدزنگ و سیستم جدید سوخترسانی و سیستم اگزوز با قابلیت کنترل سوپاپ بهره گرفته میشود. صدای غرش اگزوز به معنای چیست؟ سیستم ورودی هوا تاثیر مستقیمی روی صدای Engine داشته و نصب ایر اینتیک یا همان کیت مکش اسپرت قطعا باعث تغییرش خواهد شد. اگر بدون مقدمه و تغییری در عملکرد موتور، خودروی شما شروع به داغ شدن کرد، توجه کنید در زمان بالا رفتن نشانگر دمای موتور، صدای فن شنیدهشده و دور تند آن عمل میکند؛ بهاحتمالزیاد ترموستات خودروی شما نیاز به تعویض دارد. اگر زمان زیادی از عمر منبع کاتالیزور خودروی شما میگذرد بهطوریکه مانع جریان خروج دود میشود؛ موعد تعویض آن فرارسیده است. اگر لولهی اگزوز در اثر برخورد سنگ، وارد شدن ضربه، تصادف و یا به هر علت دیگری آسیب ببیند و این آسیب باعث ایجاد محدودیت در جریان خروج دود شود؛ فشار بسیار زیادی به موتور وارد خواهد آمد. اینجاست که خروج سریع و کامل گازهای حاصل از احتراق از سیلندر اهمیت پیدا می کند،چراکه در غیر اینصورت عمل احتراق بازده لازم را نخواهد داشت و حجم گاز ناشی از احتراق در سیکل قبل، فضای درون سیلندر را اشغال کرده و مانع از ورود هوای تازه برای احتراق به صورت بهینه می شود.

هدرز بر طبق اصول مکانیک سیالات طراحی و تولید میشود.این قطعه همان منیفولد چندراهه است که در آن ، برای هرسیلندر یک خروجی مجزا تعبیه شده.این امر باعث میشود تا به محض احتراق و پایین رفتن پیستون، دود حاصل از احتراق در درون موتور بتواند بدون هیچ مزاحمت یا مقاومتی از محفظه ی سیلندر خارج و وارد سیستم اگزوز شود.در نظر گرفتن خروجی های مجزای تخلیه برای هر سیلندر موجب کاهش مقاومت و فشار وارده بر دیوارهها و مجاری خروجی و تخلیه کامل و سریع دود شده که این عمل تاثیری مستقیم بر خنک سازی موتور و بلوک های سیلندر دارد. موجی که وارد محفظه میشود، به دیواره منبع برخورد و به طرف خارج سوراخ برگردانده میشود. هدایت و خارج کردن گاز های ناشی از احتراق، در اکثر خودرو های امروزی توسط مانیفلد ها انجام می گردد. بررسیها در طراحی هدرز به همین مرحله ختم نمیشوند و پس از آن تحلیل نتایج به دست آمده از این مرحله آغاز میشود تا درنهایت در رابطه با جنس بدنه هدرز و طراحی مسیر های خروجی آن تصمیمگیریهای لازم انجام شود تا بتوان به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کرد. به دلیل اینکه این موتور سیکلت ورزشی است و مالک آن از اعضای فدراسیون موتورسواری می باشد ما این آزمایش را در پیست کارتینگ آزادی انجام دادیم و این پیست به دلیل مسافت کمش جای شتاب گیری ندارد و فقط برای دنده 1 و 2 مناسب است و این موتور مجهز به چرخ دنده بزرگتر و زنجیر رنتال می باشد و به همین دلیل از شتاب بالاتری برخوردار و دنده ها زود پر می شود و این پیست برای شتاب گیری با این موتور سیکلت اصلا مناسب نمی باشد، ولی به دلیل وجود پیچ های زیادی که در مسیر دارد برای آزمایش هندلینگ بسیار مناسب می باشد.

طراحی هدرز با توجه به مشخصات و اطلاعات خودرو و موتور آن صورت میگیرد در واقع برای هر موتور هدرزی مناسب آن طراحی میشود. امیدواریم سطح اطلاعات کاربران بالا رفته و همچنین بحثها و مقالات و گزارشات برای همگان مفهوم بوده و مفید واقع شود. اگر این ارقام برای شما کافی نیست ، برای کسانی که به اندازه کافی شجاعت دارند که Redeye را به سطح بعدی برسانند ، نسخه هنسی تازه نفس از راه رسید. از این نسخه خاص جیپ چروکی تنها 24 دستگاه تولید خواهد شد که همه آنها به لاستیک های مخصوص درگ رادیال نیتو 555R با سایز 275/40-20 مجهز خواهند بود.از دیگر ویژگی این چیپ تیونینگ شده ،مجهز شدن خودرو به سیستمی است که قابلیت ارسال گشتاور به تمامی چرخها و یا فقط محور عقب را بنا به حسب مورد نیاز را دارا می باشد. قدرت این جانور از یک پیشرانه ۶.۲ لیتری V8 فوق العاده که ۷۹۷ اسب بخار قدرت و ۷۰۷ گشتاور را به چرخ های عقب ارسال می کند ، گرفته می شود. اما در قسمت عقب این غول خیابانی و بياباني صندوق بار بزرگ که جای مناسبی جهت قرار دادن اشیاء و لوازم بزرگ و حجیم است توسط دو عدد در پوش لولایی پوشانده شده و دور تا دور این قسمت را ورقههای آلومینیومی احاطه کرده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن