حرکت زننده جوان 24 ساله با اگزوز ماشین در ملا عام + عکس

هیوندای یک بار شانس خودش را در ساخت یک خودروی کوپه در سال ۲۰۰۶ امتحان کرد و نتیجه خیلی رضایت بخش نبود و هیوند

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

هیوندای یک بار شانس خودش را در ساخت یک خودروی کوپه در سال ۲۰۰۶ امتحان کرد و نتیجه خیلی رضایت بخش نبود و هیوندای کوپه( تیبورن) تقریبا یک خودروی شکست خورده شد! خودرویی که در کمتر از ۵ سال به موقعیتی رسید که هیچ کس فکرش را نمی کرد که هیوندای در ۲۰ سال هم به آن برسد!

این خودرو درست همان چیزی است که فیلیپو پرینی (Filippo Perini) و تیم خلاق و خوش فکرش هنگام طراحی کانسپت LB 724 به آن فکر میکردند. درست است که رقابت این دو از اول رقابتی ناعادلانه بود، ولی باید برنده این رقابت را با توجه به حجم موتور و قدرت بالایی که دارد و نتیجه شتاب و درگی که داشتیم، هیوندای جنسیس کوپه بدانیم و فعلاً در این سری از رقابت ها این دو عامل را ملاک برنده و یا بازنده بودن هر خودرو خواهیم دانست.

البته در صورت تمایل می توانید به جای اسید نیتریک از هیدروکلریک اسید استفاده کنید و با این اسید بخشی از فلزات پایه را از بین ببرید. شاید نتیجه بدست آمده مخصوصاً در مورد GT کمی ناامید کننده بود البته این موضوع را محمدرضا قبل از شروع به ما گوشزد کرده بود.

بعد از یک روز خوب در کنار دوستانی اهل دل و تست خودروهایی زیبا، مدرن و البته اسپرت، باید گفت که هیوندای جنسیس کوپه خودرویی است که با توجه به پیشرانه قدرتمندی که دارد، برای مسیری مستقیم و طولانی حرف اول و آخر را می زند و شاید بسیاری از خودروهای گران قیمت تر آلمانی نیز نتوانند از پس آن در مسیر مستقیم برآیند.

نكته: تعداد نقاط هميشه يكي بيشتر از تعداد قسمت هاي راست لوله است نقطه شروع مختصات X,Y,Z را به ما مي دهد.

لذا ما دو تست از خودروهای قرمز رنگمان گرفتیم. پس با ما همراه باشید، در روز سه شنبه همین هفته مرحله دوم از این مسابقه سریالی را در همین سایت مشاهده کنید. پس ابتدا این دو فیلم زیر از شتاب گیری هر کدام را ببینید تا با هم صحبت کنیم.

مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه در کل معتقدیم به حوزه خصوصی باید کمک کرد تا با رعایت الزامات زیست محیطی اقداماتش را پیش ببرد گفت: از سازمان بازرسی کل کشور که در دو سه پرونده از جمله پرونده اتوبان شوشتری ورود پیدا کرده، تشکر میکنم.

ولی اگر راستش را بخواهید هر چقدر GT86 در زمینه دریفت عالی و بی نقص عمل می کند، در زمینه شتاب و با توجه به چهره و بدنه ای که دارد کمی ناامیدکننده است و شاید کندتر از آن چیزی باشد که باید باشد!

بالاخره باید درگ را برگزار می کردیم! با تمام این تفاسیر، اگر از خود شخص من در آخر بپرسید کدام را انتخاب می کنم، بی شک می گویم: تویوتا GT86 با چند حلقه لاستیک اضافه!

موتور رو بطور اتوماتیک خاموش می کنن و این کار بسیار عاقلانه ایه چون ادامه کار موتور باعث سوختن واشر سر سیلندر و حتی در موارد شدید سوختن خود موتور (گریپاژ کردن پیستون های داخل سیلندر و جام شدن موتور میشه که دیگه باید یه تعمیر اساسی روی موتور انجام بگیره و هزینه های چند میلیونی رو باید بدین.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن