4 راه برای کاهش صدای اگزوز ماشین!

همچنین، کارکرد موتور با دور پایین میتوان فشار روی آن و گرمای تولید شدهای که روی واشر سرسیلندر تأثیر میگذارد را کاهش میدهد، بنابراین پیشنهاد میکنیم از رانندگی با دور موتور خیلی بالا به مدت زیاد پرهیز کنید.

کافی ست یکبار استرس مواجهه با آمپر بالا و یا جوش آوردن را در ترافیک ساعت شلوغی تجربه کرده باشید تا درک روشنی از اهمیت سلامت کامل موتور خودروی خود کسب کنید.

البته قبلش منصور کاظمیان اجکت کرده بود. » بعد وقتی با (منصور) کاظمیان (کابین عقب عباس دوران) درباره اینمساله صحبت کردم، گفت محمود گردش کرد. دستگاه ناوبری هواپیمای عباس دوران هم خراب بوده و به همیندلیل، اول اسکندری جلو میرفته است.

به عباس گفتم بیا! به پالایشگاه هم نرسید چون زدنش. همچنین برای سهولت در خرید نیز می توانید این قطعه را هم به صورت آنلاین و هم تلفنی سفارش دهید. نیز می تواند سبب کاهش شتاب خودرو شود. با فشردن و نگاه داشتن کلید روی کنسول وسط،سقف خودرو در مدت نه چندان کوتاه باز می کنیم.در این حالت با توجه به طراحی هوشمندانه ی کمپانی،نفوذ باد و صدای آن در سرعت های نسبتا بالا بسیار کم است.کمی شرایط را برای خودرو ب ام و سخت می کنیم.با خاموش کردن سیستم کنترل پایداری در پیچ های تند،آشفتگی زیادی در عقب خودرو رخ نمی دهد و همچنان اصار زیادی بر پایداری داشت.موتور 3 لیتری و 272 اسب بخاری کمی بر روی این اتاق 1825 کیلوگرمی سنگینی می کند و با توجه به اینکه پدال گاز کمی تاخیر در پاسخ داشت از رقبای پرشتابی همانند جنسیس و کامارو چند متری عقب می ماند.

اولین چیزی که بسیار مورد توجه قرار میگیرد، تسلط بسیار خوب به خودرو است. این نسخهٔ ویژه که بسیار تهاجمیتر از دیاول ۱۲۶۰ استاندارد به نظر میرسد، به ورودیهای هوا، کاور رادیاتور، کاور مرکزی باک و گلگیرهای فیبر کربنی مجهز شده است.

اندازه ای بسیار کوچک اما با طراحی زیبا از نوع رفلکس عدسی که در تاریکی شب با نور پایین فاصله تقریبی تا 4 متر و با نور بالا حدودا 6 متر را روشن می کند.

در طراحی آن ها استانداردهای مشخصی وجود دارد که با توجه به جنس، طول و شعاع قوس ها و از همه مهم تر قطر لوله تعیین می شود.

زونتس Z4 250 T اروگونومی خوبی دارد و به لطف ارتفاع مناسب دستگیرههای آن در کنار محل نصب خوب جاپایی و زین پهن و نسبتا نرمی که دارد، راننده امکان مانور قابل قبولی داشته و موقعیت قرارگیری مطابق معمول دیگر موتورسیکلتهای نیکد اسپرت را تجربه خواهد کرد.

یکمسالهای درباره اینعملیات وجود دارد که شاید هیچجا گفته نشده است. زمانی: نه. در اجکشن هواپیمای اففور، کابین عقب یک کُماندسلکتور وَلْوْ (command selector valve) دارد. در نتیجه محمود، بمبها را میزند.

میشود روایت قطعی اینماجرا را بگویید؟ محمود به من گفت «وقتی دوران را زدند در رادیو به من گفت “محمود من را زدند! “» که محمود گفت «اکبر، در آنلحظه چهکار میتوانستم بکنم؟ وقتی بیستسیمال از مرز عبور میکنند، دوران میگوید «محمود بیا تو بال!

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *