4 راه برای کاهش صدای اگزوز ماشین!

کاوازاکی آسیاب عمودی تامین کنندگان اصلی. برخی دیگر از تولیدکنندگان نیز از سیستم تهویه اصلی خودرو بهره میبرند. بسته به نوع موتور و وضعیت خودرو ، دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد ، اما در بین همه آنها ، اصلی ترین و محتمل ترین حالت اشباع بیش از حد مخلوط سوخت و هوا مورد استفاده است.

گاهی اوقات دود سیاه لوله اگزوز “مقصر” نقص عملکرد پمپ سوخت است (افزایش فشار وارد می شود). در واقع ، این به هیچ وجه مشکلی نیست ، بلکه تنها یکی از علائم آن است ، راحتی آن این است که بدون بررسی طولانی مدت در اجزای موتور می توان به آن توجه کرد.

اگر شما به یکی از این مشکلات در خودروی خود مشکوک شدید، چک کردن خودرو توسط یک مکانیک حرفه ای بسیار مهم و ضروری است. کارتست – تیونینگ همیشه بهعنوان یکی از جذابترین شاخههای دنیای خودرو معرفی میشود.

تیونر منهارت نمونهی تیونشدهای از بیامو X۶ M با تغییرات بصری فراوان و ارتقاء عملکرد معرفی کرد. اين ترمزها بايد قادر باشند سرعت موتورسيكلت را به صورتي كه داراي سرنشين ميباشد، در هر شيبي كاهش داده و آن را سريعاً و به طور مؤثر و با ايمني متوقف سازد.

در واقع اگر روزانه 4 ساعت به منظور ورزش دادن از این دستگاه استفاده کنید حدود 14 سال طول می کشد تا نیاز به سرویس اولیه و اساسی آن که حدودا 20000 ساعت است پیدا شود. و همچنین در صورتی که اتصالات قطعات شاسی و کانوپی به درستی نصب نشده باشند در اثر بروز ارتعاشات ممکن است صدای بسیار زیادی را تولید نمایند.

صاحبان مارک های قدیمی و دست دوم تولید داخلی بارها با جلوه ای مشابه ملاقات کرده اند. شایعاتی هم درباره تولید نسخه احتمالی Z نیسمو به گوش رسیده است. این به این دلیل است که سوخت در محفظه مشتعل نمی شود و به دلیل رطوبت آن ، به شکل بدون پردازش وارد صدا خفه کن می شود (به عنوان یک قاعده ، چنین موتوری در ابتدا به شدت “ترویت” می شود).

یک س reasonableال منطقی ایجاد می شود “چگونه دود سیاه را از لوله اگزوز حذف کنیم؟”. اما دلیل این تبخیر غیرطبیعی تند چیست و چرا دود سیاه از لوله اگزوز بیرون می آید؟

این کشیده شدن فقط در هنگام ترمز گرفتن است. متأسفانه ، تنها راه برای از بین بردن این نوع خرابی ، جایگزینی کامل آن است. برخی از تفاوت ها بسیار چشمگیر خواهد بود و قطعاً بلافاصله هنگام نشستن بر روی موتور، متوجه این تفاوت ها خواهید شد.

دارند احتراق از نوع کاربراتورعلت دود سیاه سرریز در محفظه شناور است ، به این معنی که برای تعمیر لازم است کاربراتور جدا شده را تمیز کنید ، جت ها را تغییر دهید و نشانگر بنزین اندازه گیری شده را در داخل محفظه احتراق تنظیم کنید.

اگر در زمستان آب در داخل موتور باقی بماند منجمد شده و حجم زیاد آب باعث ترکیدن بدنه سیلندر میشود، در یک طرف بدنه موتور تقریباً زیر منیفولداگزوزها پولکهائی به اندازه یک سکه بیست ریال با چسب جاسازی شده است که در زمان یخ بستن به وسیله پرتاب شدن پولک به بیرون از ترکیدن موتور جلوگیری می کند .

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *