4 راه برای کاهش صدای اگزوز ماشین!

همچنین اینکار باعث بهینه شدن وزن موتور نیز میشود. شمع استارت زدن و روشن شدن موتور را تنظیم میکند. کوروت با اگزوزهای دوگانه ی خود صدای پرطنینی را ایجاد میکند.

وظیفه سیستم اگزوز انتقال گازهای خروجی از دیزل ژنراتور به خارج از ساختمان و پراکنده کردن این گاز ها، دوده و صدای اگزوز به دور از افراد و ساختمان است. این توپ 650 گلوله بر دقیقه شلیک میکرد و 150 گلوله حمل میکرد و دارای زره بیشتر به میزان 5 م م در دور موتور داشت.

این سری دارای یک جایگاه خارجی زیر هر بال و یکی زیر بدنه بود ولی جایگاه دارای گیره های چند گانه بودند که توان حمل چندین بمب را به هر کدام از جایگاه می داد و برای نمونه میتواند تا دو بمب 50 کیلوگرمی زیر بدنه و یا یک بمب 250 کیلومی زیر بدنه و یا دو بمب 50 کیلوگرمی زیر هر بال و یا یک بمب 250 کیلوگرمی زیر هر بال ویا زیر هر بال یک غلاف تکی راکت 280 م م (در مجموع دو راکت ) وی تا پنچ راکت 55 م م زیر هر بال را حمل کند.برخی از نمونه های تولید برای حمل یک اژدر 1400 کیلوگرمی زیر بدنه نیز تغییر یافتند.

مشکل اساسی سری A این بود که همان طور که گفته شده موتور BMW801 در ارتفاع بالای 3000 متر بسیار مستعد خفه کردن بود. FW-190-A8: این نسخه دارای موتور بهبود یافته BMW801Q بود که با روش جدید تزریق سوخت و بهبود اگزوز برای کاهش بیشتر گرمای موتور دارای قدرت 1953 اسب بخار بود اگرچه به دلیل روش پاشش و مخلوت کردن سوخت با هوا مصرف سوخت این مدل بالاتر بود از این رو یک مخزن سوخت جدید 115 لیتری پست کابین خلبان نصب شد.

همانطور که توضیح داده شد، یکی از آلایندههای اصلی خودروهای دیزلی ذرات معلق یا PM است. پروانه و بدنه پلاگ فن از متریا ل ورق فولاد ، آلومینیم و در موارد خاص از جنس استنلس استیل ساخته میشود.پروانه می تواند به طور مستقیم به شافت موتور متصل شود و یا بصورت تسمه وفولی باشد ،پلاگ فن ها برای اطمینان از عملکرد بدون لرزش روی عایقهای صداگیر نصب شده اندکه مجهز به شاسی دوبل از جنس ناودانی فابریک و لرزه گیر لاستیکی می باشد ، همچنین جهت بالا بردن عمر مفید وجلوگیری از خورندگی و زنگ زدگی دستگاه از پوشش رنگ اپوکسی الکترواستاتیک استفاده میگردد.

5 – گردش به چپ یا به راست در محل ممنوع . در سال 1941 زمانی که هنوز نسخه های نخست به صورت گسترده عملیاتی نشده بودند کلت تانک متوجه شد تنها راه قلبه بر مشکلات موتور تعویض موتور است .

از این رو اگرچه عملکرد بالای در ارتفاع بالا دست کم نسبت به نسخه قبلی داشت ولی چندان نظر خلبانان المانی را جلب نکرد .این نسخه دارای دو مسلسل 13م م با 400 گلوله برای هر مسلسل بر روی دماغه و دو توپ 20 م م در ریشه بال با 250 گلوله بود که کاهش مهمات دید نسبت به نسخه قبلی داشت که دلیل تلاش برای کاهش وزن برای افزایش سرعت سعود بود.

همچنین اکثر نسخه های تولید این مدل توان حمل راکت 210 م م بی ار 21 را نیز زیر بال داشتند . FW-190-A5: دو طرح A3 و A4 نشان داد که 190 توان حمل تسلیحات بیشتری دارد و در نقش یک جنگنده بمب افکن بسیار کارا است.

نسخه بعدی با نام ای3یو3 دارای یک جایگاه خارجی زیر بدنه بود که می توانست یک بمب 500 کیلوگرمی را زیر بدنه حمل کند ویا جای ان یک مخزن سوخت خارجی 300 لیتری را حمل میکرد.این نسخه فاقد مسلسل 7.92 م م درون بال بود و به جای ان توپ MGFF را حمل میکرد که یک توپ 20 م م و تنها توپ توپ20 م م در ریشه بال و دو مسلسل 7و92 م م در جلوی کابین داشت.

چرا که اگر خوب طراحی نشود، در شتاب و کارکرد موتور اثر منفی میتواند داشته باشد. چرا که آب موتور به سمت منافذ دیگر همچون مجاری روغن و محفظه سیلندر حرکت کرده و حین احتراق سوخت همراه با دود به صورت بخار از موتور خارج میشود.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *