4 راه برای کاهش صدای اگزوز ماشین!

توضیح مشکل: هرگاه که پدال گاز را فشار می دهید، سزعت موتور کم می شود.برای زیاد کردن سرعت باید خیلی کم پدال گاز را فشرد. بعد از اینکه برای مدتی رانندگی کردید، سویچ را می جرخانید که موتور خاموش شود ولی موتور برای چند ثانیه کار می کند.

تعویض شمع و سیمهای آن ۳.۸ درصد از تعمیرات سال گذشته را تشکیل داده است البته تعویض شمع و سیمهای آن به عنوان یک تعمیر استاندارد در نظر گرفته میشود و اگر شمعها و سیمها تعویض نشوند بعد از مدتی چراغ چک موتور روشن میشود و اگر همچنان به آن رسیدگی نشود شمع دیگر جرقه نخواهد زد و همین امر باعث خرابی کوئل و مبدل کاتالیزوری میشود که هزینه تعمیر را بالا میبرد.

به طور مثال اگر چندین دقیقه با ماشین خود رانندگی کنید و سپس ماشین را در جایی پارک کرده و خاموش کنید، پس از مدتی صدای ( تیک…تیک…تیک ) از موتور ماشین بلند میشود و به زیبایی خنک شدن موتور ماشین را نشان میدهد.

ممکن است در سیستم احتراق مشکلی پدید آمده باشد. ممکن است در موتور مشکل مکانیکی پدید آمده باشد. ممکن است در سیستم کنترل کامپیوتری موتور مشکلی پدید آمده باشد. تعمیر: در این حالت موتور و سیستم تبدیل سوخت کاملا چک شده و از شمع های جدید استفاده می شود.

مبدل های كاتاليستی با هدف كاهش آلودگی هوا، در مسیر گازهای خروجی موتورهاي بنزيني نصب شده اند. فیلتر بنزین ممکن است که با گل گرفته باشد.

ج ـ اتوبوس دو طبقه: وسيله نقليه موتوري مسافربري كه قسمت حمل مسافر آن در دو طبقه جداگانه روي هم و با يك سازه مشترك بوده و ظرفيت آن با راننده حداقل 27 نفر است. مبدل گشتاور در گیربکس ممکن است در زمان غلط قفل کند یا ممکن است سر بخورد.

مخزن کنیستر قوطی استوانه ای شکلی است که دارای کربن فعال است که این کربن بخارات بنزین را جذب می کند و دارای دو مجرا در بالای مخزن است که یکی از آن ها به باک و دیگری به منیفولد هوا وصل می باشد.

آب ممکن است در بنزین مخلوط شده باشد. اگر خودروی شما دارای کاربراتور باشد، دهانه آن ممکن است تنظیم نباشد و یا خراب شده باشد.

باید همه قسمتهای بیرونی کاتالیزور را بدون اینکه آن را خارج کنیم بررسی کنیم. 41. تهیه و ارسال گزارش وضعیت سفارشات خارج طی فرم (جدول آخرین وضعیت سفارشات خارج) برای مدیر تدارکات، مدیرعامل، مسئول واحد برنامه ریزی و هماهنگی مواد و مسئول واحد برنامه ریزی و کنترل تولید به صورت هفتگی توسط واحد تدارکات خارج.

کنترل دمپر اتوماتیک است ، اما مدل های دستی نیز وجود دارد. لوله داخلی نیز ساخته شده است، تنها در یک قطر کوچکتر، و تعدادی از سوراخ های خوب در ورق فولادی حفر می شود. ممکن است مسکل دیگری در سیستم احتراق باشد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *