حرکت زننده جوان 24 ساله با اگزوز ماشین در ملا عام + عکس

قضیه از اونجایی شروع شد که موقع شتاب گرفتن منیفولد دود که اولین کاتالیزور هم در اون قرار گرفته موقع شتاب گرفتن لرزش داشت و عایق حرارتی روی اون ول کرده بود و صدای قچ قچ میداد.انگار بند باشه.ولی من موقع خرید پیش مکانیک بردم متوجه نشد و بعد اگزوزسازی با کج کردن عایق ، صدا رو قطع کرد.اما بعد از چند وقت با شتاب گرفتن صدای مقطعی مثل تسمه دینام میومد و کم کم دائمی شد.نمایندگی اول گفت مشکل تسمه دینام یا پولی اون هست.اما بعد کاشف به عمل اومد که مشکل مربوط به کاتالیزورهاست و هر دوی اونها رو تخلیه کرد.اما بعد از اون تو جاده با پایین زدن شیشه بوی دود و خامسوزی کلافه میکرد.طوری که لباس بوی دود میگرفت.بردم پیش اگزوز ساز اول که خیلی توضیحات دقیقی داد و گفت برداشتن کاتالیزور غیر از اینکه باعث تبدیل گازهای سمی به غیر سمی و سوختن بنزین نسوخته میشه سبب کارکرد صحیح سنسور اکسیژن میشه و با برداشتن اون کلا تنظیم سوخت خودرو به هم میریزه و حتی ممکنه خود سنسور هم بعد مدتی خراب بشه.بنده خدا فعلا کاتالیزور هم نداشت و من رفتم یه جا دیگه و نفر دوم گفت کاتالیزور پشت موتور رو نمیخواد بزاری و فقط کاتالیزور پایین رو بزار.هم بوی خامسوزی رفع میشه و هم چراغ چکت خاموش میشه.برای کاتالیزرو بالا هم اگه خواستی داخل منیفولد تو کارگاه کاتالیز میزاریم که با نصبش 400 درمیاد.کاتالیزور پایین رو هم برام 360 فاکتور کرد که با 40 تومان اجرت نصب 400 دراومد.ولی کاتالیزور بالا رو نزاشتم.بعد بردم ماشین رو یه مهندس تا دیاگ بزنه و چراغ چک رو خاموش کنه.اما گفت مشکل کاتالیزور تو لیفان خیلی شایع هست و چراغ چک دوباره روشن میشه مگه به جای کاتالیزور بالا هم توری نصب بشه.دو روز بعد دقیقا همین اتفاق افتاد و چک روشن شد.

همچنین دو گزینه برای مدرن سازی سیستم اگزوز وجود دارد: نصب یک رزوناتور اضافی کارخانه ای بین رزوناتور اصلی و صدا خفه کن ، یا ساخت دستگاهی با دستان خود. با این حال ، بهتر است راه حل مشکل را به متخصصان سرویس استاد صدا خفه کن بسپارید.

همانطور که می دانید ، راه اصلی مقابله با سر و صدا افزایش وزن عناصر است. بسیاری از علاقه مندان به خودرو که فرصت مقایسه وزن لوله اگزوز را داشته اند ماشین داخلیو خارجی ، اشاره کرد که قطعات سیستم اگزوز خودروهای خارجی بسیار سنگین تر است.

گیربکس در خیلی از خودروها در جلوی خودرو قرار گرفته است، از سوی دیگر، بیشتر وزن خودرو روی لاستیکهای جلوی خودرو میافتد و لاستیکهای جلو بیشتر خورده میشود و لاستیکهای عقب نو میماند. اگر بودجه دوست خودرو محدود نیست ، می توانید با خیال راحت یک رزوناتور جدید بخرید ، قسمتی از لوله را برش داده و آن را در فضای خالی جوش دهید.

می توانید به طور کامل مطالعه کنید سیستم اگزوزماشین خود را بیاموزید که چگونه حجم خروجی اگزوز را در انجمن های اینترنتی کاهش دهید و حتی آنها را در عمل به کار بگیرید – خودتان این کار را انجام دهید.

توضیح مشکل: پدال کلاچ را فشار می دهید و پدال به زمین می رسد. به محض اینکه گازهای تحت فشار با حجم بیشتری وارد قسمت لوله شوند ، بلافاصله مقداری از انرژی خود را از دست می دهند و با شتاب کمتری بیشتر حرکت می کنند.

به علاوه، سعیدی پارت اطلاعات فنی مورد نیاز مشتری را با پایگاه اطلاعاتی امن و به روز خود تامین می کند.

فقط بخش کوچکی از رانندگان دوست دارند یک صدای بلند روی ماشین خود داشته باشند. هنگام نوسازی سیستم اگزوز به منظور کاهش صدای اگزوز ، باید از نظر فنی و مالی آماده باشید.

وجود جسم خارجی در سیلندرها نیز صدای اضافه زیادی تولید می کند که به وضوح قابل شنیدن است. هدف از کاهش سرعت حرکت گاز در لوله اگزوز است موارد خاص: رزوناتور و صدا خفه کن. صدا خفه کن واقعی بی صدا روی یک ماشین خارجی کاملاً سنگین است و چندین بدنه جداگانه دارد.

این امر ممکن است چندین ساعت طول بکشد اما باید تا زمان سرد شدن کامل آن صبر کنید. این قطعه پیش از سوار شدن سرسیلندر بر بلوک سیلندر، بین محل تماس این دو بخش قرار داده میشود؛ سپس سرسیلندر بر روی آن گذاشته شده و توسط پیچهای مخصوص به بلوک سیلندر متصل میشود.

هدرز چیست؟انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *