حرکت زننده جوان 24 ساله با اگزوز ماشین در ملا عام + عکس

معنای کاربردی میل لنگ عبارتست از یکی از قطعات موتور که باعث می شود قدرت چرخشی تولید شود. ابتدا لوله بخارات محفظه میل لنگ (pcv) را این بار از سمت بالای موتور یعنی منی فولد هوا در آورده و توسط یک تکه نایلون پلاستیکی بپوشانید تا جلوی ورود هوای اضافی را در حالت دور آرام به منی فولد هوا بگیرد ، با انجام این کار هوای ورودی به موتور کم شده در نتیجه غلظت سوخت افزایش می یابد و در این حالت می بایست ولتاژ تولیدی سنسوراکسیژن به حدود 0.8 ولت افزایش و ثابت گردد.

ما در این مقاله یکی از ساده ­ترین و کم هزینه ­ترین راهکار را به شما ارائه خواهیم داد، بنابراین یکی از مناسب­ترین روش­ها شستشوی کاتالیست می ­باشد، اما زمانی که بحث شستشو به میان می آید، ممکن است، این سوال در ذهن صاحبان خودرو ایجاد شود که چگونه می ­شود این کار را بدون آسیب رسیدن به خودرو انجام داد؟

چک شدن خودرو توسط یک متخصص وقتی که از اگزوز خودروی شما آب یا بنزین خارج می شود امر بسیار مهمی است و در صورت نادیده گرفته شدن می تواند به مشکلات جدی تری منجر شود. مولتی متر را در رنج mv-DC قرار دهید و مطابق شکل از پشت سوکت مادگی دسته سیم خودرو دو پراب مشکی و قرمز را به پایه های 3 و 4 سنسور متصل نمایید ( دو سیم مشکی و طوسی سنسور اکسیژن ) سپس خودرو را روشن کنید و اجازه دهید 3 دقیقه در حالت درجا و دور آرام کار کند حال می بایست همان تست های ولتاژی که در دیاگ مشاهده می کردید را در صفحه نمایش گر مولتی متر نیز مشاهده کنید ، یعنی نوسان ولتاژ ما بین 0.9 تا 0.1 ولت مشاهده کنید .

در حالت دور آرام : مقدار لامبدا یا عدد استوکیومتری : 1 باشد بدون نوسان. سازمان محيطزيست بايد طرح اجباري شدن استفاده از مبدل كاتاليست را براي تمام خودروهاي قديمي اجرا كند تا هزينه هاي دولت در اجباري كردن خودروهاي توليدي جديد، هدر نرود.

عدد لامبدا کمتر از یک و سپس بیش از یک و نهایتا مجددا روی یک ثابت گردد. ولتاژ خروجی بالای 4 ولت و سپس 2 ولت و نهایتا روی 3.3 ولت مجددا ثابت گردد. شناسایی این سنسورها نسبت به دونوع دیگر راحت می باشد ، هر سنسور اکسیژنی که دارای 6 سیم یا سوکته 6 پایه باشد قطعا از نوع wide band بوده که بر روی خودرو های با تکنولوژی بالاتر نصب هستند.

در این شرایط و در دمای محیط حدودا 25 تا 30 درجه سانتی گراد می بایست مقاومت سنسور از حدود 1.5 تا نهایتا 9 اهم برای سنسور های مختلف رویت گردد.

همچنین می توانید دو تست مربوط به سوخت رقیق و غلیظ را نیز طبق شرایط گفته شده انجام دهید و نتیجه را توسط مولتی متر ببینید. به طور معمول انواع فن سانتریفوژ علاوه بر نوع تیغه، براساس نوع و شرایط ورودی و خروجی اتصال موتور محرک و سایر مشخصات تولید و ساخته می شود.

دقت فرمایید که در صورت قطع سوکت سنسور اکسیژن غلظت سوخت بصورت خودکار از طریق پروگرم و برنامه ecu برروی سوخت غلیظ محاسبه می گردد و موتور شروع به بد کار کردن و ریپ زدن و تولید دود سیاه مب نماید ، در نتیجه با کشیدن سوکت آن و اتصال به مولتی متر دچار اشتباه محاسباتی شده و با یک تصمیم کاملا غلط و اشتباه اقدام به تعویض سنسور می نمایید.

در صورت رویت هر گونه ضرب دیدگی و خم شدگی در در بدنه سنسور قطعا سنسور را باید تعویض نمایید.

طراحی سپر این کامیون به صورت سه تیکه می باشد و باعث شده تعویض و عملیات بر روی آن آسان باشد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *