حرکت زننده جوان 24 ساله با اگزوز ماشین در ملا عام + عکس

تنظیم کاربرات موتور سیکلت یک روش بسیار عالی برای افزایش سرعت موتور سیکلت ۱۲۵ است. هر وسیله نقلیهای برای این که از حرکت بایستد نیاز به ترمز دارد، ترمز در موتور سیکلت نیز در کنترل سرعت و نیز در مواقعی که باید ناگهان موتور را از حرکت بازدارید به شما کمک خواهد کرد، ترمزها در موتور سیکلت به دو نوع دیسکی و درام تقسیم بندی میشوند.

شما به وضوح متوجه ميشيد گيربکس نميتونه بدرستي قدرت موتور رو منتقل کنه و احتمالا ظرايب دنده هم نامتناسبه .

3-من دنا دارم تا حالا هم مشکل خواصي به جز صداي دنده عقب نداشته. ـ اگر احیانا قدرت ماشینتان کم شده یا میزان مصرف سوخت آن افزایش یافت و دلیل خاصی هم نداشت، شاید دلیلش همین مشکل داشتن اگزوز باشد.

چندين موارد ديگر خلاصه مطلب:در کل بايد با همه نوع از توليدات داخل بسازيد وبسوزيد.ولي مهمترين نکته مثبت اين موتور را مي توان به مصرف سوخت بهينه و شتاب ثانويه خوب آن اشاره کرد که در مقايسه با سمند eu7 کاملا بهتر مي باشد.نکات ضعف هم که در بالا اشاره کردم:ناهماهنگ بودن گيربکس قديمي پژو با موتور ملي که باعث مي شود اين موتور نتواند توان واقعي خودش را در شتاب اوليه اثبات کند.همينطور سيستم جلوبندي کاملا ضعيف.

از ديدگاه من نسبت قيمت به امکانات در مورد اين ماشين در مقايسه با انتخابهاي هم قيمت صفر کيلومتر قابل قبول هست . پین سیم پیچی شده سنسور چرخ که مستقیما بالای رینگ حلقه ای دورانی قرار داشته وبه توپی چرخ متصل است(در برخی خودروهااین سنسوربر روی دیفرانسیل قرار دارد)این پین به یک مگنت مغناطیسی که میدان الکتریکی در حول ان وبه سمت بیرونی رینگ ایجاد میکندمتصل شده است.هنگامی که رینگ شروع به دوران میکند پین در معرض عبور دندانه ها وفاصله ایجادشده پین در معرض عبور دندانه ها وفاصله ایجاد شده بین دندانه ها قرار دارد.

مراقب باشید، ایجاد یک صدا خفه کن بر روی یک موتور سیکلت با دست خود: نیازهای تعمیر و نگهداری نباید نقض شود.

صدا یک موج فشرده از پالس هایی است که از نوسان فشار هوا ایجاد میشود. آیا می توانید اره برقی را بدون صدا خفه کن اجرا کنید؟ طرح کلی یک مبدل کاتالیزوری: مبدل بین موتور خودرو و لوله اگزوز نصب شده است، هوای کثیف را به عنوان ورودی می گیرد و با استفاده از کاتالیزورهای شیمیایی مقادیر قابل توجهی از آلاینده ها را از هوای ورودی حذف می کند.

یکی از خدمات فنی ما اصلاح مشکل اگزوز دود DPF و EGR , مشکل ادبلو کامیون های اسکانیا می باشد . اگر هيچ قطره اي نريخت بايد روش بعدي كه ميگم رو به كار ببريد، ،،،،،،،وقتی آب تبخیر میشه حجمش حدود هزار برابر میشه پس فك نكنم مشکل هواگیری باعث كاهش هر روزه آب رادياتور بشه .

من به شوخي ميگم اينجا تعويض روغنيه نه پارکينگ … البته راجع به داشتن سمند تصميم گرفته بودم و با بررسيهايي که از طريق سايتهاي مختلف و خود ايرانخودرو انجام دادم اين ماشين رو انتخاب کردم .

بحث در اينمورد و آينده اين موتور زياده ولي فعلا به خود موتور توجه کنيم . تیغه با خم تماس عمل تقریبا در سکوت و اقتصادی.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *