حرکت زننده جوان 24 ساله با اگزوز ماشین در ملا عام + عکس

طراحی داخل کابین و نحوه قرارگیری راننده پشت فرمان نشان از این دارد که باید آماده مهار یک خرس قدرتمند و بزرگ زیر پای خود باشید. به عنوان یک قاعده، در بسیاری از اتومبیل های با یک پمپ انژکتور در زیر قرار دارد صندلی عقب راست در کابین TC.

بر روی ماشین آلات با پمپ سوخت اغلب زیر هود یا خارج از مخزن. اغلب بوی سوخت پس از شروع سرد در زمستان ظاهر می شود، سپس به طور کامل از بین می رود، زیرا واحد قدرت گرم می شود.

قدرت موتورش 6 سیلندرش بسیار بالا ولی سرعت نهاییش به دلیل اینکه اغلب 3 دنده بود خیلی زیاد نبود. ممکن است گژن پین ها ( محورهای پیستون ) ضمن حرکت های بالا و پایین پیستون ها صدای خشک و فلز به فلز ایجاد کنند و این در حالی اتفاق می افتد که گژن گین لاغز شده و یا بوش پیستون جا باز کرده باشد .

اغلب، در حالی که تنظیم نامناسب یا سوء عملکرد دستگاه آن منجر به این واقعیت می شود که بنزین بیش از حد پر می شود. اگر مشکلات واشر در محل نصب پمپ های الکتریکی، ترک ها یا آسیب رساندن به حکاکی درب و غیره ظاهر شود، پس از آن یک بوی ثابت بنزین تبخیر کننده در کابین ظاهر می شود.

مجاری ورود بنزین و خروج دود روی محفظه قرار دارد.توجه کنید که هیچ شیر یا دریچه ایی سر راه مجاری قرار ندارد و مجاری سوخت مستقیما” به گلویه ی کنترل بنزین و مجاری سوخت مستقیما” به بخش تخلیه متصل هستند, و این در حالی است که در موتورهای پیستونی مجاری توسط سوپاپ کنترل می شود.

سوپر سایلنسر , این نوع از اگزوز از ترکییبی از اگزوز سه مخزنه و عایق صداگیر در جداره داخلی اگزوز می باشد در این نوع از اگزوز ها علاوه از کاهش صدا از طریق برخورد جریانات هوایی از خروج صدا از طریق ارتعاش بدنه اگزوز هم جلوگیری میکنند .

فیلترهای سوخت، به ویژه اگر آنها آلوده و کاهش پهنای باند، همچنین می توانند بوی بنزین را در دستگاه ایجاد کنند. در همان زمان در ایستگاه گاز شناور (واقع در بنزین برای حصار سوخت و خنک کننده)، یعنی “پیچ” به بنزوبک.

رزوناتور برای کاهش نویز ضروری است و قسمت میانی سیستم اگزوز است. برای از بین بردن این دلیل فیلتر سوخت لازم است تغییر، و در چارچوب عملیات بیشتر، به درستی انتخاب یک عنصر برای یک ماشین خاص و جایگزینی فیلتر برای مقررات، اجازه نمی دهد آلودگی قوی از عنصر فیلتر.

در کار بر روی یک مخلوط مجدد دوباره در یک سیلندر موتور سرد، سوخت به طور کامل ترکیب نشده است، بخش آن به سیستم اگزوز می افتد.

دریافت اطلاعاتی از آن “گزارش” که واحد سرد است. بر اساس این اطلاعات، واحد کنترل، مخلوط را غنی می کند و به طور قابل توجهی افزایش می یابد و همچنین گردش مالی را به اصطلاح “گرما” افزایش می دهد.

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *