2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

کاغذ مخصوص مورد استفاده در این فیلترها وظیفه جذب و جداسازی ذرات و ناخالصیهای هوای ورودی به موتور خودرو را برعهده دارد.

سیستم احتراق جرقه لازم را برای احتراق مخلوط هوا و سوخت در داخل موتور به منظور سوختن آن فراهم می کند. اما با توجه به ستون های بزرگ، هنوز هم نقاط کور بسیاری وجود داشته و استفاده از سیستم های نمایش نقاط کور در تیپ های بالا، تنها بخشی از این عیوب را پوشش خواهد داد.

فضای صندوق عقب شورولت کامارو 2020 کانورتیبل نیز با توجه به مکانی درنظر گرفته شده برای سقف، بسیار محدودتر بوده و تنها حجمی در حدود 207 را در اختیار قرار می دهد.

هرچند طراحی داخلی و کابین شورولت کامارو 2020 ترکیبی از سنت و مدرنیته بوده و با استفاده از تکنولوژی، نمای جدیدی به فرم کلاسیک افزوده شده، اما هنوز هم به عقیده بسیاری این بخش در رده نقاط ضعف این خودروی عضلانی قرار دارد.

گذشته از همه این ها، کامارو با توجه به این که یک خودروی عضلانی به شمار می رود، بسیار آرام و راحت است و آن را به آسانی می توان کنترل کرد.

این موتورها که شامل نمونه های کوچک 4 سیلندر 2.0 لیتری تا گونههای غول آسای 8 سیلندر خورجینی 6.2 لیتری هستند، قدرتی مابین 275 اسب بخار تا 650 اسب بخار را در احتیار راننده قرار داده که با هر معیاری، رقمی قابل توجه به حساب آمده و با درنظر گرفتن قیمت، بسیار بالاتر از نمونه ها و رقبای اروپایی (بخصوص آلمانی) خواهد بود.

استفاده می شود. این موتور کوچک با حجم دقیق 1998 سی سی، توانایی تولید نیرویی معادل 275 اسب بخار در دور موتور 5600 دور در دقیقه با استفاده از توربوشارژر (Turbocharger یا پرخوران) را داشته و حداکثر گشتاور تولیدی آن که در بازه دور موتورهای 3000 تا 4500 دور در دقیقه به دست می آید، در حدود 295 پاوند بر فوت (معادل 400 نیوتون متر) بوده که رقمی قابل توجه برای یک موتور کوچک 4 سیلندر است.

می توانید با ریست کردن یعنی برداشتن قطب منفی باتری بصورت موقت و یا مصرف بنزین سوپر عیب های احتمالی موجود در سیستم انژکتور را پاک نمایید و در صورت برطرف نشدن ایراد با تماس ۰۹۶۴۴ درخواست امداد و یا تخصیص وقت نمایندگی نمایید.

اگر با انجام تمام موارد فوق اتومبیل شما روشن نشد، شمع را باز کرده و از یک فندک جهت گرم کردن الکترود شمع (نوک شمع) استفاده کنید. مواد اولیه استفاده شده در ساخت کابین، گرچه نسبت به نسل قبلی بهبود یافته، اما هنوز هم کیفیت این مواد به اندازه ای نرسیده که توان رقابت با همتایان اروپایی خود را داشته باشد.

تابستان است و فصل استفاده از موتور. حد استاندارد میزان جرم (گرم) PM خروجی از اگزوز ممکن است با ارتقاء تکنولوژیهای قوای محرکه خودرو بدون استفاده از DPF قابل دستیابی باشد اما لزوماً گرم PM پایین به منزله مناسب بودن وضعیت این آلاینده نیست.

هدرز چیست؟انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *