چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟

این موتورسیکلت ظاهر خوبی دارد اما در نمای جلو میتوانید یکی از بدترین گلگیرها و دماغههای تاریخ را ببینید. از آنجا که AMG تجربه مسابقه در DTM را داشت ، آنها تمام موتورهای بنزینی کارخانه را برای مشتریان تنظیم می کردند و 190 E یکی از آنها بود.

یکی از راه هایی که موسسات تیونینگ به آن متوسل می شوند گشاد کردن این مجاری است. علاوه بر 200 دستگاه کامل 190 E 3.2 AMG ، مرسدس بنز کیت های بدنه AMG و موتورهای 3.2 L AMG را به طور جداگانه فروخته است ، بنابراین 190 دستگاه با این ویژگی ها در کارخانه وجود دارد و یا موتورهای پیشرفته 190 E 3.2 AMG شش موتور مستقیم 12 سوپاپ حداکثر تولید می کند توان خروجی 231 اسب بخار (172 کیلووات ؛ 234 PS) و ماشین را قادر می سازد تا حداکثر سرعت 243 کیلومتر در ساعت (151 مایل در ساعت) را بدست آورد.

علاوه بر این ویژگی های آیرودینامیکی به منظور بهبود ثبات در سرعت بالا ، چرخ های آلیاژی و فضای داخلی چرمی به خودروهایی مانند اسپویلرهای عقب و تقسیم کننده های جلو اضافه شد. حکایت های دوره از رئیس تحقیق و توسعه BMW می گوید ، ولفگانگ ریتزل، گفت: “قوانین آیرودینامیک باید بین مونیخ و اشتوتگارت متفاوت باشد ؛ اگر این بال عقب کار کند ، ما باید دوباره تونل باد خود را طراحی کنیم.” حکایت ادعا می کند که BMW پس از آن دوباره تونل باد خود را دوباره طراحی کرد.

در حالی که ما برخی از سیستم های جهانی مانند لوله های کروم دریاچه و لوله های جانبی برای ساخت سفارشی ارائه می دهیم، اکثر سیستم های اگزوز عملکردی که در قفسه های دیجیتال ما پیدا می شوند، مخصوص خودرو هستند.

1. حلزونی : بخشی که پروانه داخل آن قرار میگیرد: هواکش های کانالی ساخت این شرکت طبق استانداردهای اروپائی ساخته شده و دارای بالاترین راندمان با کمترین سطح صدای ممکن میباشد و طبق آخرین کیفیت تکنولوژی روز دنیا تولید میگردد.

AMG هنگام تولید 190 بخشی از مرسدس بنز نبود ، بلکه یک شرکت مسابقه و تنظیم جداگانه بود. 190 E 3.2 AMG اولین مدلی بود که از طریق فروشنده مجاز AMG با گارانتی خودروی جدید مرسدس بنز به فروش رسید.

این بر اساس یک موتور 190 D 2.6 1988 بود که مجهز به یک بود موتور مرسدس بنز OM651، دارای قدرت 204 PS (150 کیلووات ، 201 اسب بخار) و 500 N⋅m (369 پوند) در 1600-1،800 دور در دقیقه. این یک مفهوم معمولی برای مرسدس نبود زیرا سازنده خودرو می خواست از پلتفرم 190E برای آزمایش تنظیمات مختلف درایو و بسته باتری استفاده کند.

در اثنای انجام آزمایشات مختلف متوجه 3 ضعف در این خودرو ی کوپه شدم.ضعف اول و دوم در از دست دادن چسبندگی و فرمان پذیری خودرو در سرعت های بالای 120 کیلومتر در ساعت بود و ضعف سوم در ترمز های ضعیف آن با توجه به قدرت و وزن اتومبیل بود.البته ناگفته نماند که این مساله با سیستم ترمز های قوی برمبو که در برخی از جنسیس کوپه های وارداتی دیده می شود به طور کامل رفع شده است اما برای اینکه ترمز خوبی همانند برمبو داشته باشید باید پرداخت هزینه ی 700 هزار تومانی برای هر دست لنت را متقبل شوید!

برای مقایسه ، اتومبیل اصلی دارای بازده سوخت 7.3 لیتر در هر 100 کیلومتر است. قیمت فر سینجر در این دسته از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است. به عبارت دیگر، این گره به نظر می رسد به امواج صاف، اجتناب ناپذیر زمانی که انتشار محصولات احتراق با سرعت بالا.

علت اين تاکيد بخاطر بالا بودن ظريب تراکم سيلندر هست و از اونجايي که بنزين سوپر اکتانش بالاتره و به نوعي آرام سوزتر هست موتور ناک نميزنه . تنظیم موتور 25 اسب بخار (19 کیلووات ؛ 25 اسب بخار) بیش از اتومبیل استاندارد داشت.

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *