چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟

۱۶ صدای خودرو که نباید نادیده گرفته شوند؛ عیب یابی خودرو … با بی توجهی مشکل خود به خود رفع نخواهد شد و باید عیب یابی خودرو از روی صدا را جدی گرفت؛ چرا که تعلل در انجام تعمیر مشکل را حادتر می کند که به معنی تعمیرات گران قیمت تری هم خواهد بود.

عوامل متعددی می توانند در ایجاد این صدا نقش داشته باشند، خصوصاً موقعی که با وقفه های موتور ترکیب می شوند. عوامل مختلفی می توانند منجر به تولید این صدای ناهنجار در خودرو شوند. تمام فن های دمنده و مکنده تولید شده این شرکت از متریال فولاد ، ورق گالوانیزه ، استنلس استیل و ورق های آلومینیوم می باشد که هرکدام برای شرایط خاص محیطی و اب و هوایی کاربردهای بخصوصی دارند .

آج های تایر خودرو روی آسفالت سر و صدا می کنند، باد با عبور از روی آینه های خودرو صدا ایجاد می کند، قسمت های پلاستیکی جلوی داشبورد با ساییدن روی یکدیگر صدای جیرجیر اندکی تولید می کنند. گاهی اوقات شما با دیدن خروج دود آبی یا خاکستری که از لوله اگزوز میآید میتوانید به روغن سوزی خودروی خود پی ببرید.

نکته: جهت اطلاع از فشار تایر، درجه اکتان سوخت و روغن و متناسب با خودروی خود به دفترچه راهنمای هر خودرو مراجعه نمائید. لولههای ربط معمولا به شکل L (ال) طراحی و با سری های استاندارد طراحی شدهاند.

در این حالت استانداردها معمولا رعایت میشوند و مزیتهایی نیز دارد که در بالا گفته شد. در این حالت ظاهر الکترود ها مثل گل کلم می گردد. از آنجا که می دانیم خودرو متشکل از بخش هایی با حرکت های دینامیکی است بنابراین همه اجزا باید به درستی در سر جای خود قرار گیرند برای مثال اگر اکسل خودرو خم بشود با افزایش سرعت مشکل لرزش در خودرو نیز افزایش می یابد و این هم به این دلیل است که چرخ ها محور انتقال نیرو می باشند.

این پیشرانه در نسخههای متفاوت و با خروجیهای متفاوتی ارائه میشود. تا زمان اعلام مجدد وزارت بهداشت این طرح در جادهها اجرایی میشود. دود حاصل از احتراق سوخت نیز از طریق سوپاپها از موتور خارج میشود و در نهایت توسط اگزوز از خودرو خارج میشود.

پ.ن: بکفایر در واقع اشتعال سوخت و هیدروکربن های نسوخته خارج از محفظه احتراق (قبل و بعد) که بر اثر از تنظیم خارج شدن مقدار سوخت و هوای موتور اتفاق می افتد. را در اختیار راننده قرار دهند و این امر یک سفر ایمن را برای شما فراهم می کند.

اگر میزان روغن موتور به اندازه است پس عامل مشکل از دست رفتن فشار روغن جایی در سیستم روغن رسانی است.

بیشتر افراد بعد از مدتی به این صداهای بی ضرر عادت کرده و توجهی نمی کنند. اما این دزدی خوب پیش نرفته و لو میروند و باید فرار کنند.

منشا این صدا معمولاً مشکل در دیفرانسیل و یا گیربکس می باشد. به همین دلیل است که به آنها مبدل های کاتالیزوری سه گانه گفته می شود. اکسیدهای نیتروژن همانگونه که از نام آنها پیدا است حاصل ترکیب نیتروژن با اکسیژن هستند.

هدرز چیست؟انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.