چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟

اگزوز در موتورها متفاوت است، ولی در کل شرکت های سازنده موتورسیکلت اگزوز منحصربه فردی برای هر موتور طراحی می کنند که مختص به همان موتور خواهد بود.از سال ها پیش تاکنون، برخی از موتورسیکلت سواران به دلایل متعدد اقدام به تعویض اگزوز موتور خود می نمایند.

کلاس موتورسیکلت های اسکوتر در ایران مثل بسیاری از بازارهای جهانی در سال های اخیر دچار تغییرات شده است. انجین موتورسیکلت zontes مجهز به فیلتر روغن کاغذی و فاقد نشانگر سطح روغن IPS می باشد.

در استاندارهای جدید زیست محیطی در تولید خودرو، تمام خودروهایی که از موتور محرک با سوخت فسیلی استفاده می کنند، باید مجهز به این قطعه باشند و بدون آن اجازه تردد در خیابان های شهر را نخواهند داشت.

این کیت هدف آیرودینامیکی داشت – این تونل باد بود که برای کاهش کشیدن به 0.29 آزمایش شد و در عین حال نیروی رو به پایین را افزایش داد.

خوبه که این سیستم رو با نوع رایج اون در خودروهای معمولی مقایسه کنیم. راننده خودرویی که سوار آن شدهام پوزخند میزند یعنی «ما رو چه به هوای پاک». شامل AMG PowerPack مجهز به همان سرعت کوتاه 2443 سی سی (2.5 لیتر) بود موتور چهار خطی به عنوان تکامل ، تولید حداکثر توان 232 اسب بخار (235 اسب بخار ؛ 173 کیلووات) در 7200 دور در دقیقه و 245 نیوتن متر (181 پوند) گشتاور در 5000 دور در دقیقه ، و همچنین یک سیستم تعلیق قابل تنظیم کامل SLS که امکان سوار شدن را دارد ارتفاع از یک سوئیچ داخلی قابل تنظیم است.

گزینه PowerPack شامل میل بادامک های بهبود یافته ، بدنه دریچه گاز با قطر بزرگتر ، سیستم احتراق با احتراق و پاسخگویی بیشتر و همچنین سیستم های ورودی و خروجی بهبود یافته بود. تغییرات اضافی منجر به بهبود جرم چرخشی ، سیستم روغن کاری بهبود یافته همراه با زمان بندی بهتر بادامک می شود.

با این حال ، این موتور از یک موتور طراحی شده با ظرفیت مشابه برخوردار بود اما مهمتر از همه ، دارای یک ضربه کوتاهتر و سوراخ بیشتر است که امکان ایجاد محدودیت دور بالاتر و تولید بهتر انرژی را فراهم می کند.

Evo I ، همانطور که نام گرفت ، دارای اسپویلر عقب جدید و قوس چرخ های عریض تری بود. با یک بال عقب قابل تنظیم بزرگ ، اسپویلر شیشه عقب و رینگ های آلیاژی 17 اینچی Evolution II. مدرن سیستم اگزوز به نظر می رسد شیک تر بر روی موتور سیکلت، زیبایی شناسی، و صدای بلند باعث می شود یک دوچرخه قابل توجه در جاده ها و کمک به اجتناب از شرایط ناخوشایند.

نتیجه خالص افزایش قدرت 30 اسب بخار (22 کیلو وات ؛ 30 PS) نسبت به اتومبیل استاندارد بود که مجموع آن را به 232 اسب بخار (173 کیلووات ؛ 235 PS) می رساند.

با اولین ب ام و M3 Sport Evolution ، رقیب مستقیم 190 E ، آشکار شد که مدل 2.5-16V برای دستیابی به عملکرد بهتر از رقیب خود ، نیاز به افزایش قدرت دارد. فقط 502 واحد از مدل تکامل برای تولید شد همسان سازی با رعایت قوانین DTM.

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *