چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟

طراحی کلی خودرو هرچند خطوط منحنی و نقاط شکسته و تیز زیادی ندارد ولی در عوض طراحی ساده و عامهپسندانهای دارد که اگر میتسوبیشی در کنار قابلیتهای اتومبیل توجه بیشتری به ظاهر، همچون قرار دادن چراغهای راهنما در آینههای کناری و اصلاح خروجی اگزوز و پنهان کردن کاتالیزور اگزوز در پشت سپر یا قرار دادن یک دیفیوزر در زیر سپر عقب، میتوانست چهرهای خشنتر و اسپرتتر را از محصول سدان اسپرت خود به نمایش بگذارد.

با گذر از نمای جلو و رسیدن به نمای عقب اتومبیل، رگههایی از یک خودروی اسپرت با وجود یک اسپویلر بزرگ نصب شده بر روی درب صندوق عقب، چراغ سوم خطر بر روی درب صندوق عقب و همچنین شب نماهای نصب شده بر روی سپر، به چشم میخورد.

در میان شرکتهای خودروسازی جهان هم، شرکت میتسوبیشی جزو یکی از برترین خودروسازان در این سگمنت به شمار میرود که با تولید مدل لنسر، یک خودروی لوکس و خانوادگی ولی در عین حال اسپرت را ارائه کرده که اغلب شرکتهای خودروسازی در گردآوری این فاکتورها در کنار یکدیگر ناکام ماندهاند.

در ابتدا آرینموتور لنسر را با موتور 1.6 لیتری و با گیربکس دستی عرضه کرد و بلافاصله بعد از آن همین خودرو را با گیربکس خودکار 4 سرعته نیز روانه بازار کرد.

صداهای غیرعادی که هر روز تکرار میشوند نشان دهنده یک اشکال در خودرواند و باید برای رفع آن اقدام کرد. البته دیگر تغییراتی نیز به چشم میخورد، به طور مثال روی مدل 1.6 رینگهای 16 اینچی قرار گرفته ولی در مدل 1.8 رینگهای 18 اینچی قرار گرفته و یا در مدل 1.8 روی صندوق عقب یک بال قرار گرفته است.

یک راه دیگر برای کاهش صدای اگزوز ماشین ، خرید سایلنسر می باشد. هرگاه تسمه بر روی قسمت پهن پولی محور محرک قرار میگیرد، در سمت دیگر تسمه بر روی قسمت باریک پولی و بلعکس قرار میگیرد که موجب تبدیل دور متداول بدون قطع زنجیرهی انتقال نیرو میشود.

چگونه می توان یک موتور سیکلت را صدا زد – بسیاری از صاحبان موتور سیکلت ها در چنین سؤالی قرار می گیرند، به ویژه داخلی، که دارند ظاهر خنک کننده های کارخانه های آینده بسیار مورد نظر هستند. برای راحتی بیشتر سرنشینان هم میتسوبیشی صندلی¬های ارگونومیک با روکش چرمی با قابلیت تنظیم برقی را در نظر گرفته است.

فولاد انعطاف خوبی دارد و ارزان است و در کل برای یک تیون ارزان، گزینه خوبی است. ⚫ فن پشت بامی صنعتی : این مدل از دو مدل قبل از قدرت بیشتری برخوردار است که میتواند برای محیط های صنعتی از جمله کارخانه ها انتخاب مناسبی باشد.

بطور مثال در مورد واشر گلویی اگزوز می توان به کیفیت پایین ساخت آن، بستن نامناسب این قطعه در محل خود، فشار مضاعف به موتور که باعث بالا رفتن گرمای بیش از حد آن شود، استفاده از سر اگزوز های تزئینی غیر استاندارد، گرفتگی خروجی دود در محل هایی مثل انباره اگزوز یا کاتالیزور ، خرابی در اتصالات سیستم اگزوز و غیره باعث داغ شدن و در نتیجه سوختن این قطعه می شود.

مواد عالی، خروج بهتر دود، وزن کمتر، حجم کوچکتر، صدای بهتر، دوام بیشتر( با استفاده از تیتانیوم و اینکنل و مواد مرکب ، همزمان با استفاده از فولادهای ضد زنگ متفاوت و طراحی داخلی نو) و در نتیجه ساخت محصولی که خواست مشتری است.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *