چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟

به عبارت ساده تر ، ترکیبی از بخار آب ، نیتروژن و دی اکسید کربن است که هنگام روشن شدن موتور ظاهر می شود.

اما همانطور که کمی پیش از این ذکر شد ، گاهی اوقات شاهد ظاهر شدن دود غیر معمول با رنگ متفاوت (اغلب دود سفید ، آبی و سیاه از لوله اگزوز) هستیم ، اغلب همزمان با خراب شدن منابع خودرو (یا بدون آن).

همانطور که از نامش مشخص است ، بخارهایی که از طریق صدا خفه کن از دستگاه وارد می شوند ، محصول فرعی پردازش هستند که در حین حرکت جنبشی موتور و موتورهای مجاور آن ظاهر می شود. صدایی که از طریق لوله ورودی به داخل دستگاه وارد می شود از دیواره ها منعکس شده و بیش از 1 کیلومتر را طی می کند و مدام ضعیف می شود.

هنگامی که یک پالس گاز خروجی از یک لوله هدر به جمع کننده خارج می شود، یک موج فشار منفی ایجاد می شود که لوله لوله هدر را به پورت اگزوز در طول همپوشانی شیر متصل می کند.

یا آنچه از دود سیاه لوله اگزوز متاثر می شود. ولی چند راه دیگر برای تغییر صدای اگزوز موتورسیکلت وجود دارد که متداولترین آن خالی کردن داخل اگزوز از فیلترهای تعبییه شده در آن است.

ثبات ، قابلیت اطمینان و دوام واحد قدرت به طور مستقیم به همه چیز و بسیاری از شاخص های دیگر بستگی دارد. به طور کلی ، سر و صدا می تواند بیش از 25dB کاهش یابد.

قبل از درک شرایط فردی “آسیب شناختی” دود خروجی ، باید بفهمید که اگزوز به طور کلی چیست ، برای چیست و چگونه طبیعی به نظر می رسد. اگزوزفن ها می توانند تولید داخل یا به صورت وارداتی باشند باید دقت کنید که بتوانید بهترین نوع اگزوزفن که می خواهید برای محیط مد نظرتان خریداری کنید را پیدا کنید اگر از اگزوزفن های تولید داخل استفاده می کنید سعی کنید شرکتی را برای تهیه اگزوزفن انتخاب کنید که گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب در قبال خرید ا اگزوزفن به شما ارائه دهد و اگر از اگزوز فن های وارداتی استفاده می کنید دقت کنید تا قطعات اگزوزفن در کشور موجودباشد تا در صورت خرابی بتوانید به تعمیر آن بپردازید در غیر این صورت در صورتی که اگزوزفن شما خراب شود باید آن را دور انداخته و یک اگزوزفن جدید بخرید چون قطعات آن در کشور وجود ندارد.

هدف از ارائه اين بخش آن است كه براي اطلاعات طبقهبندي شده حاصل از نمونهگيري 17 گونه متفاوت اتومبيلها، شاخصهاي تمايل مركزي (بهترين آنها: ميانگين) و شاخصهاي پراكندگي (بهترين آنها: واريانس و انحراف معيار) بهدست آيد. به دليل اينكه اتومبيلها با توجه به تعداد زيادشان، امكانات و تجهيزات گستردهاي نياز دارند، لذا انجام بررسي تعداد محدودي از آنها كه با يكي از روشهاي نمونهگيري (Sampling methods ) انتخاب ميشود امري بديهي است.

اگرچه بسیاری از قطعات متحرک به موتور کمک می کنند تا درست کار کند ، اما ریپ زدن موتور یکی از مشکلات اساسی سیستم سوخت است.

تشخیص این مشکل آنقدر وسیع است که رنگ ، کمیت ، دفعات وقوع و سایر عواملی را که می تواند علامت بروز مشکلات را نشان دهد ، در نظر می گیرد. یکی از شایع ترین علائم خرابی خودرو ، دود ذاتی خرابی ها و مشکلات خاص است.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *