چگونه اگزوز ماشین خود را تعویض کنیم؟

مانند سایر بخشهای بدنه، حجمدهی چندانی در این بخش صورت نگرفته و تنها در ناحیه تحتانی درب صندوق و بالای محل نصب پلاک کمی انحنا ایجاد شده است. این دستگاه در واقع بستر را برای فعالیت و کارکرد سایر دستگاه های تهویه هوا مانند کولرها آماده میسازد.

طراحی زیبای این خودرو چشمها را مجذوب خود میکند و البته پس از شتاب گرفتن، گوشها را نیز نوازش میدهد. در مجموع طراحی سیتروئن c۳ همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، تا حد زیادی خاص و متمایز جلوه میکند و بسته به سلیقه شما میتواند زیبا و یا زشت تلقی گردد.اما به هر روی، با افزایش تردد این خودرو در جاده های کشورمان احتمالا به تدریج از جنبههای نامأنوس طراحی ظاهری C3 کاسته شده و زیبایی های آن بیش از پیش جلوه گر شود.

میتسوبیشی همچنین یک غربیلک فرمان سه شاخه اسپرت خوشدست روکش شده با چرم به همراه پدالهای تعویض دنده دستی تعبیه شده در پشت فرمان را در مقابل راننده قرار داده تا در کنار صفحه کیلومتر مدرن به سبک صفحه پشت آمپر هیوندای سوناتا با نشانگرهای عقربهای سرعت و دور موتور با نور پس زمینه سفید رنگ، جای گله باقی نگذاشته باشد.

ما در این مقاله به شما کمک کردیم تا بتوانید بهترین فر آشپزخانه سینجر مناسب با سلیقه و نیاز خود را تهیه کنید. ولی نکته مهم اینجاست که معمولا بعد از تعویض قطعات ، تعمیرکاران اقدام به ریختن آب خالی یا آب رنگی فاقد ضدیخ در موتور می کنند و معمولا کل مخزن را هم به اشتباه پر می کنند که بسیار خطرناک بوده و ممکن است باعث جوش آمدن آب و کمپرس کردن و ترکیدگی رادیاتور بشود.

کابین سیتروئن C3 از نظر فضاهای کاربردی دارای قسمتهای مختلفی است که یک نمونه از آنها در قسمت جلویی اهرم تعویض دنده طراحی شده و برای قرار دادن اشیائی نظیر تلفن همراه مناسب به نظر میرسد.

به جز سطح میانی داشبورد (محدوده محصور به نوار قرمز رنگ شامل دریچه های تهویه) که با چرم مصنوعی پوشش داده شده ، مابقی ادوات داشبورد از پلاستیک با درجه کیفیت متوسط (مرغوبتر از مواد بکار رفته در خودروهای چینی) ساخته شده و به قسمت مرکزی غربیلک فرمان خودرو نیز سرایت کرده است.

پنل کیلومتر شمار پشت غربیلک فرمان دارای حالتی سیلندری، ساده اما جذاب است و جلوس صفحه نمایشگر لمسی ۷ اینچی در وسط داشبورد، بر حقایق تکنولوژیک و آیندهنگرانه سیتروئن C3 صحه میگذارد.

با توجه به هاچبک بودن بدنه این خودرو، اگرچه نباید انتظارات زیادی از فضاهای سر، پا و شانهها در ردیف عقب خودرو داشت، اما حجم این فضا در مقایسه با هاچبک های قدیمی گروه پژو سیتروئن نظیر پژو ۲۰۶ در وضعیت بسیار بهتری قرار دارد.

این شرکت با بهره مندی از توانمندی علمی و تجربی در زمینه ضایعات کاتالیزور و فرآوری آن و احیاء کاتالیزور که یکی از ارکان اصالت این شرکت می باشد، و با امور مهندسی و طراحی و تسلط به انواع کاتالیزور خودرو،گام مهمی در این صنعت رابر عهده دارد.

فرم دریچههای تهویه کناری شباهت زیادی به شکل و شمایل چراغهای عقب دارد. روکش پارچهای صندلی با دوخت قرمز و طرحهای شش ضلعی، چندان با کیفیت به نظر نمیرسد و فرم کلی صندلی ها نیز آنچنان مناسب مسافرت و نشستن های طولانی طراحی نشده است.

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *